Wavebird kontroll till Nintendo Gamecube?

Permalänk
Medlem

Wavebird kontroll till Nintendo Gamecube?

Ja, börjar tröttna på alla dessa sladdar. kanske skulle köpa 2 av dessa kontroller...
men jag vill först höra med er här..
är det någon som har en, funkar den bra?
är den skön att hålla i?

osv...

dela med dig av dina upplevelser..

Mvh Barry!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Min kompis har en. Funkar klockrent. Oerhört skön, använder sig av WiFi (tror jag) onga störningar och altl funkar klockrent.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Funkar mycket bra!, lite tyngre bara

Permalänk
Medlem

Fungerar utmärkt. Det är dock ingen vibration i den, vilket enligt mig är den fördel.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Fungerar utmärkt. Det är dock ingen vibration i den, vilket enligt mig är den fördel.

Men inte enligt tjejen Skojja ba, men det e nice med vibratorfunktion tycker jag, vet inte varför

Permalänk

Att den saknar vibration har fått mig att inte köpa den. Klart det ska vibrera när man lirar!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Jag märker knappt att kontrollerna vibrerar ibland. T.ex. om man kör Smash Bros och blir slagen. Då har man inte tid att tänka på att det skakar.

Mina kompisar har ibland blivit riktigt förvånade när de vinner en match och den vibrerar. "Vafan!? är det vibration i GC kontroller?" Har de sagt

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Det är en riktigt skön kontroll om man absolut inte måste ha vibration. Ska själv ta och köpa mig två eller fyra stycken.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Har alldrig hållt eller sett en wavebird in action men hört mycket gott om dom (hatar trådlösa saker). Men angående vibrationen så händer det faktiskt att man glömmer bort att den existerar ibland förutom om man sitter med handkontrollen mot magen när man spelar då kan det kännas lite jobbigt efter ett tag.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Spelar ni inte zelda eller? Då kan man ju märka hemligheter tack vare att kontrollen vibrerar

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk

turbonallen håller med.. dock så kanske de skulle satsat på met fast en av/på knapp eller en led... annars skön kontroll

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag har en wavebird och den fungerar klockrent. Inga störningar och underbar batteritid. I början så kändes det lite ovant utan vibbration men nuförtiden så tycker jag bara att det är irriterande med vibration.

Permalänk
Medlem

Kanske skulle ta mig och köpa 2 stycken..
var finns de för bäst pris?
Webhallen har säkert några...
kanske finns lokalt hos Elgiganten att köpa kanske.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
Kanske skulle ta mig och köpa 2 stycken..
var finns de för bäst pris?
Webhallen har säkert några...
kanske finns lokalt hos Elgiganten att köpa kanske.

Länk

Så mja, webhallen är billiga

Hade jag lirat GC nu för tiden kanske jag hade köpt några, skönt om man kan ligga i sängen utan att behöva ha sladdar ivägen och kan ställa konsolen smidigare på ett ställe dit sladdarna inte når Vibrationfunktion är väl fin ibland men måste man ha den som i Zelda kan man väl bara köra en kontroll som har det? Sen byta till wavebird när man kör andra spel

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

har testat den lite här och var, det som hindrar mig från att köpa såna är priset :/

helt underbar att hålla i, fukar perfekt!

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Länk

Så mja, webhallen är billiga

inte särdeles.

http://www.lik-sang.com/info.php?category=75&products_id=2372...

har man otur blir nog priset detsamma iof.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint