World Of Warcraft Gamecard

Permalänk

World Of Warcraft Gamecard

Tja, jag har nyss köpt mig ett gamecard från Game här i skellefteå! men då ja ska ta och regga mig så är koden man ska skriva in från kortet för lång. Och ja undrar om man kan lira spelet på gamecardet, elr om jag måste köpa hela spelet ? detta känns lite surt..mvh/ G

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

nej det e ju klart att du måste köpa spelet, detta finns i flera trådar SÖK!
och koden kan omöjligen vara för lång det e bara att du inte har ett reggat account som tiden går till

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

det räcker inte med ett gamecard för att kunna börja spela wow, du måste köpa spelet för 300-400 eller vad det kostar.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Avstängd

Re: World Of Warcraft Gamecard

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bale
Tja, jag har nyss köpt mig ett gamecard från Game här i skellefteå! men då ja ska ta och regga mig så är koden man ska skriva in från kortet för lång. Och ja undrar om man kan lira spelet på gamecardet, elr om jag måste köpa hela spelet ? detta känns lite surt..mvh/ G

Håller med, skitsurt. Jag köpte 20 liter bensin på macken MEN JAG HITTAR INGEN JÄVLA BIL ATT HÄLLA DEN I. FAN vad sur jag blir!

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk

Fy fan, ring Sverker på Plus!

Permalänk
Medlem

Re: Re: World Of Warcraft Gamecard

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Håller med, skitsurt. Jag köpte 20 liter bensin på macken MEN JAG HITTAR INGEN JÄVLA BIL ATT HÄLLA DEN I. FAN vad sur jag blir!

Hah, liknelesen är klockren

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

Oki tack för snabba och en del sarkastiska svar får väl köpa spelet då också många här inne som lirar wow ?

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

joo men sen KAN man ju iofs ta och kolla upp vad som gäller, verkar iallafall inte som att många e så klyftiga om man tittar på antalet "köpt gamecard till wow men kan inte spela trådar"....

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Inte för att vara taskig men trodde du seriöst på det där själv?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Trådskaparen har fått svar. Lägg ner tramsandet.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015