Dungeons & Dragons Online tråden

Permalänk
Medlem

Hur länge ska den stå på examine program waiting

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Sorry
Menar väll svenska personer då(gamla, unga, män och kvinnor osv.)

Ignorera henne, hon bara jävlas med dig

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Ignorera henne, hon bara jävlas med dig

Hur fixa du detta? The request failde with http status 503: service unavailable

Permalänk
Medlem

Fick också "error 503" när jag skulle testa spelet för första gången, läste på officiella forumet att det är severn. 10 minuter senare funkade det för mig ialf. Ang laddningstiden så verkar den variera kraftigt, ena gången går det på direkten, andra tog det ett par minuter innan spelet startade.

Startat en Sorc på Aureon vid namn Telach. Riktigt kul än så länge, ioforsig har jag inte kommit speciellt långt, nyss klarat av questen i källaren. Måste hitta något att spendera mina 12 guld på! Verkar kräva en del av datorn, laggar otroligt mycket stundtals på hög detail och upplösning. 800x600 och low verkar vara mer stabilt men det känns lite motigt, även om det inte är en topp pc så är den inte så gammal.

Skulle vara kul att slå följe och lira lite, ingen aning om och hur pm fungerar men vet ni så droppa gärna ett msg

Permalänk
Medlem

ett par minuter den har stått i 30min på examine program waiting

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk
Medlem

Jag får damp nu! Det fungerar inte, väck från min daotr jävla skit spel! har fått error i 3h nu.

Permalänk
Avstängd

Ni kan ju vara glada att ni ens har spelet, har stått i felplanets jävla kö i 20 min...
När jag starta var det 38 i kö och 40min waiting, nu efter 20 min:
40 i kö och 44min waiting..finns de inget bättre ställe?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förstår frustrationen, kände likadant efter att jag laddat hem klienten 2 ggr, och sen funkade det ändå inte. Men försök igen, starta om ett par ggr. Har ni laddat hem och installerat det där från microsoft? .NET.Framework 1.1 och fixen. Kolla igenom officella forumet för hjälp, finns många topics om div. problem och lösningar.

Permalänk
Medlem

Mycket errors där. Först när man loggar in blir det flera errors och efter några försök börjar den ladda jättelänge och man får välja server. När man valt det får man acceptera licensavtalen. När man gjort det måste man skriva om allt igen och får vänta ett långt tag. När man gjort det kommer det äntligen upp. Det blev connection error där. Otur =P

Hoppas man kommer in nu då. Ska nog köra på Aueron i stället.

Vi kan ju köra på Aueron. Skriver nickname när jag kommer in.

Bah nu blev det dessa errors.

=/

Permalänk
Medlem

De kör stresstest hela den här veckan och varna för konstiga problem. De här inloggningproblemen kanske är ett av dem. Igår kunde jag inte heller logga in på hela kvällen.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Jag kör också på Lyrandar...

Heter Tristani Kandori och är Cleric...Lvl 2. Adda mig gärna som friend.

Permalänk
Medlem

Känns som om vi ska spela så måste vi välja en server som det är just nu så är det 50-50 =/

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Tycker Aueron eftersom den Lyrandrar verkar vara ganska full? Vi kan ju ha omröstning. Jag röstar på Aueron.

Skriv eran röst och fortsätt listan:

Aueron: 1
Röstare: Bombur
Boldrei:
Röstare:
Lyrandar:
Röstare:

Permalänk
Medlem

Aueron: 2
Röstare: Gambit_2K
Boldrei:
Röstare:
Lyrandar:
Röstare:

Hmm gjorde jag fel nu?

BTW för de som ska spela Cleric så finns det en guide här: http://www.gamergod.com/article.php?article_id=3600&fansite_i...

Finns även guides för andra klasser på siten.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Du gjorde helt rätt ^^ Asså fasen blir någon connection error när spelet kommit upp. Verkar som de har problem med servrarna. Hoppas de fixar dem snart.

Permalänk
Medlem

Röstar också på Aueron men samtidigt är det kanske bara för dom som inte börjat spela ännu som det är intressant, kan förstå om folk inte orkar "börja om" på en ny server. Har själv inga problem med det men då det verkar vara problem att komma in nu törs jag inte logga ut.
För övrigt kan jag nämna att jag nyss dog för första gången, trevlig upplevelse måste jag säga, tappar inga saker bara xp vilket gör mindre. Så nära att döda han också men dog själv på 2 hits, skulle behöva en meatshield så se till att komma in nu

Permalänk
Medlem

Det flyter på spelet på brorsan dator som har bättre prestanda jättebra. Där gick det snabbt att logga in och spelet funkar jättebra. Så det kan nog bero på vilken dator man har.

Spelet är SUPER Snyggt och roligt! Otroligt kul, skön grafik och snyggt!
Ska nog lätt köpa spelet! Kör på Aueron och jag heter Adventure Vent där.

Permalänk
Avstängd

Hade inte fått min key än :(...Tyckte de var de mailet men de var de inte... FAN!!
Ge mig key nu..

Rätt roligt, var tydligen betalande medlem på fileplanet på mitt andra konto :)...Missa det, nu tankar vi i racer fart

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Det flyter på spelet på brorsan dator som har bättre prestanda jättebra. Där gick det snabbt att logga in och spelet funkar jättebra. Så det kan nog bero på vilken dator man har.

Spelet är SUPER Snyggt och roligt! Otroligt kul, skön grafik och snyggt!
Ska nog lätt köpa spelet! Kör på Aueron och jag heter Adventure Vent där.

Hittade dig under player search men "tell" alltså pm verkar inte funka, rättare sagt jag vet inte hur det funkar. Försökte få dig till att bilda grupp men det godtogs inte!

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur fixa du detta? The request failde with http status 503: service unavailable

För er som får Error 503 eller vad det hette så finns svaren på beta forumen på ddo-europe.com i en klistrad tråd om kända fel.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar alla som har problem med spelet att kolla in

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=319

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
För er som får Error 503 eller vad det hette så finns svaren på beta forumen på ddo-europe.com i en klistrad tråd om kända fel.

Hitta det ochså men det vill inte fungera för mig:/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Jag rekommenderar alla som har problem med spelet att kolla in

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=319

Tack, nu fungerar allt som det ska

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ignatiuz
Hittade dig under player search men "tell" alltså pm verkar inte funka, rättare sagt jag vet inte hur det funkar. Försökte få dig till att bilda grupp men det godtogs inte!

Aha det var dig jag snackade med på spelet typ Frågade om du var medlem på någon hemsida "nej" sa du

Kul iaf! Verkligen roligt spel

Vore kul om de flesta på Sweclockers kunde köra betan på Aureon

Permalänk
Avstängd

seriöst, har alla fått keys bara så där?..Jag har ansökt genom deras sida och fileplanets.....GIEF!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
seriöst, har alla fått keys bara så där?..Jag har ansökt genom deras sida och fileplanets.....GIEF!!

På fileplanet behöver man inte "ansöka", gå in här: http://www.fileplanet.com/promotions/ddo_stormreach/eubeta/dd... , fyll i uppgifterna och klicka på submit och så får du din key direkt, om det finns keys kvar vill säga.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
På fileplanet behöver man inte "ansöka", gå in här: http://www.fileplanet.com/promotions/ddo_stormreach/eubeta/dd... , fyll i uppgifterna och klicka på submit och så får du din key direkt, om det finns keys kvar vill säga.

Gjorde det, men jag har inte fått någon
Gjorde de innan de var slut på keys också ... jaja, ska sova nu..hoppas de finns imorgon efter en jobbig skoldag

EDIT: Kollade mailboxen på min gamla mail adress och där låg ju keyen :D...Kollade på mailen som jag har mitt betal konto med, jaja ...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Aha det var dig jag snackade med på spelet typ Frågade om du var medlem på någon hemsida "nej" sa du

Kul iaf! Verkligen roligt spel

Vore kul om de flesta på Sweclockers kunde köra betan på Aureon

Nej du frågade, har du msn? Vilket jag svarade nej på, sen frågade du sida? Vilket jag uppfattade som: Har du någon sida?, ie en hemsida. Men ok jag kan vara rätt trög

Absolut kul än så länge, testat 3 klasser och raser så här långt, barb warforged måste nog vara bland det enklare, bara kört "solo" med denna än så länge och klarat ut allt jag har med sorc + 3 quest till som jag dog på med sorc. Svårt att hitta seriösa grupper med trevliga människor, kanske jag som haft otur dock.

Permalänk

faktiskt sugen på ett spel som är snäppet bättre än typ KAL online och andra liknande gratis online lir och detta verkar faktiskt lovande...hade WOW i tankarna,men föll faktiskt inte för det när jag testade det,så detta lär det bli.
ska bli intressant att se och höra tankar och recensioner av detta spel och se hur det artar sej.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Ny karaktär nu Anessa Callista, female fighter. Adda mig gärna bland friends.

Server: Aureon

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|