RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk

RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Tänkte först bara tala om att det extremt roliga MMORPG (imo) RYL 2 (MY version) har åter igen blivit gratis.
Men har nu övergått till att vara den officiella RYL-tråden här på SweC. Här diskuteras allt som berör RYL [Risk Your Life].

Bara att tanka och regga sig (gratis) på www.Ryl2.com.my

Info och guides om spelet hittar ni om ni scrollar nedåt.

Från vänster: Life Officiator, Rune Officiator och Shadow officiator (samtliga från rasen Akkan)

RISK YOUR LIFE (RYL)
Risk Your Life 2 is one of the few MMORPGs that bring you an online Virtual reality atmosphere that is both completely interactive and immersive.

RYL is developed under a 3D environment that allows players to create their own character, define its role, do battle with it, and much more in a virtual world. No longer do players have to face monotonous individual games but they can now interact with thousands of other players from all over the world and undertake the adventure of a lifetime together.

RYL 2 also features a new Quest Mission System which provides players with several Quests with more being added at a later date.

RYL players start off at Level 1, with minimal skills and abilities, but over time they gain experience points, through achievement, which allows them to advance to Level 2, and beyond. As RYL players advance to each level they discover new and stronger skills, which assist them in their ability to try and survive during all encompassing battles against powerful monsters. In the game, players can choose from 14 Classes, between 2 races then explore the many exotic locations within boundless miles of terrain and virtual real estate.

In RYL 2 players meet other players in a diverse real time environment where thousands of players simultaneously compete and take part in specific quests and missions, fight monsters and other players, battle in Guild vs. Guild duels, buy, sell and trade virtual merchandise and build fortresses.

Some of the many innovative features of RYL 2:

* True Player vs. Player (PVP) Action
* Guild vs. Guild Battles
* Customized Character Creation
* Become the Emperor and Rule the Land
* Hundreds of Quests With More Being Added
* Compelling and Intuitive Combat System
* Innovative, Customizable Skill System
* Upgradeable and Limitless Armor and Weapons System
* Build Guild Fortresses, Mining Machines, Guild Stores & World Weapons
* Persistent Universe
* Thousands of Miles of Treacherous and Exotic Terrain Which Increases With Addition of New Maps

Features:
Quest-based System: The new version of RYL has several quest-based missions for players to complete. These quests vary for each race and difficulty for each quest gradually increases as the player advances. The quests range from gathering ingredients to defeating huge bosses. Players can party with other players in order to complete these quests, giving it a realistic MMORPG adventure effect.

New Improved Battle System: The completely revamped Battle System in RYL is the best in any real time FPS/TPS MMORPG to date. The action is fast and furious as you battle lowly creatures to huge behemoths in fantastic 3D landscapes. Use of special combat skills and magic spells is simple and intuitive, giving you complete flexibility in your combat strategy.

Skill System: How do you upgrade the character in the game? The unique difference in this game is that the character's career and role is not decided at the beginning. These slowly become apparent as the character levels up and their abilities and skills increase over time. Each time the character reaches a specific experience level, he/she can choose to learn special skills and/or knowledge and even receive special weapons so that the character may become a great warrior or receive a powerful spell as a mage, assasin and so on.

Features & Vision scopes: The most significant difference between this and other games are that it is a highly evolved, fully detailed 3D war game which is controlled by the players themselves. On a clear day with no mist, players can obtain a view of up to 1 km in distance. (In 1st person perspective, the eyeshot distance will be smaller). Come try it out for yourself!

Multi-part systems: The advantages of this game is that there are a huge number of armors, clothing/accessories, items and that can be purchased or looted from enemies. The gamer may use these to create a highly individualized character in the game.

Advanced 3D, Weather/Environment Effects: The game's advanced weather and environment effects will astound you. The sun's position and view angle follows the season and weather changes. When night approaches the sky gradually changes to darkness as the sun slowly sets but in the morning you can almost actually feel the sunrise as the sun slowly rises with unique lens flare effect.

- - - - - Ras och klass/yrkes-info - - - - -

Man kan spela som 2 olika raser i RYL; Akkan (aka Merkhadia) och Human (aka Kartefant). Nedan ser ni de två rasernas klasser.
(Human:s klasser har möjlighet till 2 olika yrken och Akkan:s 3 raser)

Citat:

Human: (Kartefant)
Fighter
Thief/Rogue
Magician
Acolyte

Akkan: (Merkhadia)
Combatant
Officiator

--

Jaha, eftersom det blivit många frågor angående skills och vilka stats man ska sätta på så tänkte jag att jag pular ihop en liten guide som kanske kan reda ut lite frågetecken...
Om något skulle vara felaktigt eller om ni har några synpunkter eller tycker att jag missat något så lämna gärna en kommentar om det...

Aja here we go.

- - - - - Skillsystemet - - - - -
När man börjar så börjar man vanligtsvis med 1 skill redan inlärt.
Tryck K in-game för att att öppna listan med de skills du har lärt dig.

För att lära sig en skill så högerklickar man på den.
Skillsen är uppdelade först i 2 spelet; ena delen är för Humans som vanligtsvis ser ut som böcker i olika färger där:
Blå: Bunden till Sorcerer/Enchanter.
Grön: Bunden till Archer/Assassin.
Gul: Bunden till Priest/Cleric.
Brun (med gula detaljer): Warrior/Defender.
Brun: Delad skill; fungerar för alla Human-yrken.

och den andra delen är för Akkan och ser ofta ut som papyrrullar el. symboler där:
Blå rulle: Bunden till Gunner.
Gul/guldig rulle: Bunden till Templar.
Grå/silvrig rulle: bunden till Attacker.
Orange symbol: Bunden till Shadow Officiator.
Grön symbol: Bunden till Rune Officiator.
Vit symbol: Bunden till Life Officiator.
Planka med symbol: Delad skill; fungerar för alla Akkan-yrken.

När man lär sig en skill så blir den Lv. 1-1 och man behöver 6st av samma skill för att upgradera den till Lv. 2-0, se nedan:

Lv. 1-1 (Här har du använt 1st Lv. 1-skill)
Lv. 1-2 (Här har du använt 2st Lv. 1-skills)
Lv. 1-3 (osv...)
Lv. 1-4
Lv. 1-5
Lv. 2-0 (Här har du alltså lärt dig 6st Lv. 1-skills och skillen är upgraderad till Lv. 2)

I detta skedet kan du inte fortsätta upgradera denna skill med Lv. 1-skills,
utan behöver Lv. 2-skills och även här behöver du 6st skills, men här är det då Lv. 2-skills du ska använda:

Lv. 2-1 (Här har du använt 1st Lv. 2-skill)
Lv. 2-2 (Här har du använt 2st Lv. 2-skills)
Lv. 2-3 (osv...)
Lv. 2-4
Lv. 2-5
Lv. 3-0 (Här har du då använt 6st Lv. 2-skills och skillen är upgraderad till Lv. 3)

Och så fortsätter det likadant där Lv 4-6 (5-0) är det högsta som går upgradera en skill.

Lv. 3 och 4-skills kan man som du antagligen kommer märka om du ej gjort redan, inte köpa i NPC-shops utan dem får du hitta själv eller köpa av andra spelare och är mycket dyrare än Lv. 2-skills.

*Tack till Denad som hjälpte mig med att komplettera human-skills då mitt minne sviker mig från ryl1, det var ett tag sen asså

- - - - - Vilka stats ska man sätta? - - - - -

Märkt att många frågar om detta och det är flertal här som satt fel stats, vilket kan leda till att ens karaktär suger istället och man får antingen lägga en förmögenhet på Chaos Stones eller starta ny; vilket alla gången inte är det roligaste då man vill försöka bli högre level och komma någon vart i spelet.

Generella builds för de olika yrkena:

Akkan:
Attacker:
[Melee damage dealer] Attacker'ns främsta uppgift är att göra skada, mycket skada, därför:
*Pumpa STR för mer skada.
+ Gör mycket skada
- Tål inte allt för mycket stryk.

Templar:
[Tanker] Templar'ens uppgift är att kunna ta emot stryk.
*Pumpa CON för mer HP & Def.
+ Kan ta emot extremt mycket stryk pga hög HP och Def.
- Kan uppfattas ta lite skada. (ingen damage dealer)

Gunner:
[Distance damage dealer] Göra mycket skada på avstånd.
*Pumpa DEX.
+ Kan göra väldigt hög skada på avstånd.
- Tål inte mycket stryk.
- Extremt seg att levla som låg-level.

[Melee/distance damage dealer, sk. CON-gunner] *rekommenderas ej av Mig* Använder distansvapen för att dra till sig massa fiender för att sedan döda flera mobs samtidigt i närstrid.
*Pumpa främst CON, för att få mer HP + Def + skada för närstridsskada (blunt weap).
*valfritt att sätta DEX för att göra mer skada med distansvapnet (samt kunna sjuta på längre avstånd)
+ Betydligt mer snabblevlad än DEX-gunner.
- Nerfad som f*n i Ryl 2, Något för klen skada och Def.
- Kan bli dryg & svårspelad, Se ovanstående.

Shadow Officiator:
[Melee damage dealer] Shadow'ens uppgift är att ta skada, och det ska gå fort.
*Pumpa DEX, mer skada och attack speed.
+ Kan göra väldigt mycket skada snabbt.
- Kan uppfattas något svårspelad. (spelas ofta på fel sätt, se nedan)
- Klarar ofta inte mycket stryk (många tror att de kan stå i fronten och ta hur mkt stryk som hälst, och "plötsligt" dör dem ^^)

Rune Officiator:
[Magic damage dealer/buffer] Rune Off. ska stå i bakgrunden och göra hög magic damage.
*Pumpa INT, för mer magic dmg.
+ Hög magic damage.
- Dör lätt, ta ej emot stryk.

Life Officiator:
Har flera olika typer av builds som jag inte är allt för påläst om.
[Healer (/support)] Stå på lämplig plats där man kan kommer åt att heala sitt party/lag, utan att själv bli en slagpåse.
*Pumpa WIS.
+ Bra support klass för att heala sitt party/lag i strid.
- Dör lätt(?) Ta ej stryk, du kan inte heala ditt lag död

Human:
Assassin:
[Melee damage dealer] Samma syfte som med Akkans Shadow Off.; Mycket skada snabbt.
*Pumpa DEX.
+ Kan göra väldigt mycket skada snabbt.
- Kan uppfattas något svårspelad. (spelas ofta på fel sätt, se nedan)
- Klarar ofta inte mycket stryk (många tror att de kan stå i fronten och ta hur mkt stryk som hälst, och "plötsligt" dör dem ^^)

Archer:
[Distance damage dealer] Ska göra skada på avstånd.
*Pumpa DEX, mer skada.
+ Kan göra hög skada på distans.
+ ?
- ?

Warrior:
[Melee damage dealer] Här gäller samma sak som med Akkans Attacker; att göra skada, mycket skada.
*Pumpa STR för mer skada.
+ Gör mycket skada
- Tål inte allt för mycket stryk.

Defender:
[Tanker] Defenderns uppgift är såsom Akkans Templar; att tanka och tåla så mycket stryk som möjligt.
*Pumpa CON, mer HP & Def.
+ Kan ta emot extremt mycket stryk pga hög HP och Def.
- Kan uppfattas ta lite skada. (ingen damage dealer)

Då jag ej kört följande yrken i RYL 2, så lämnar jag dessa öppna för andra att fylla i. Kontakta mig via PM, kommentar i tråden, whatever så fixar jag det

Sorcerer:

Enchanter:

Cleric:

Priest:

- - - - - Mer info? - - - - -

Mer info kan ni läsa på diverse sektioner på www.RYL2.com.my samt i denna tråd. Det har redan ställts frågor i tråden så kika runt här om det är något ni undrar och var ej rädda för att fråga om hjälp

Man är även välkommen till att kika in i SweClockers IRC-kanal på Quakenet: #sweclockers.ryl

- - - - - RYL-lirande SweCare - - - - -

Här är då en lista på oss på SweC:are som lirar RYL:
(Saknas du eller något i listan, eller inte vill vara med i listan; skicka ett PM till mig så fixar jag det.)

Citat:

*Ej updaterad* Somliga har slutat, några lirar fortfarande och några har tillkommit. Håll ögon och öron öppna i tråd + irc'en!

SweC: appoc2013
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Shadow Off: Shadow-FX
-Gunner: Ghost-FX (inaktiv)
-Templar: Avalon-FX (inaktiv)
-Life Off: Lorezil-FX (test/inaktiv)

SweC: hagbarddenstore
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Templar: BladeWhisper (inaktiv)
-Templar2: StoneWhisper
Server/Ras: Zeus/Human
-Defender: SwordHumper

SweC: Wiggge
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Templar: Wiggge

SweC: IsacJ
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Shadow Off: Aadine

SweC: -Sado-
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Templar: Mr.Paddington
-Attacker: -Sado-
-Gunner: Lucky-Luke
-Shadow: Skuggan
-Rune: EvIL
Server/Ras: Zeus/Human
-Warrior: axxa
-Defender: TheGamer

SweC: Nicklasson
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Templar: Ahlberg

SweC: LazyDroog
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Rune Off: ZaRune

SweC: Coltrasten
Server/Ras: Zeus/Human
-Sorcerer: Coltrasten

SweC: Cosworth
Server/Ras: Zeus/Human
-Archer: Supremee
-Assassin: strypgrepp

SweC: Zaion
Server/Ras: Zeus/Human
-Defender: Zaion

SweC: krishnii
Server/Ras: Zeus/Human
-Priest: krishnii (inaktiv)
-Defender: skrutt
-Warrior: sejen

SweC: curl
Server/Ras: Zeus/Human
-Archer: curlie
-Warrior: Jans0n

SweC: MobboMunk
Server/Ras: Zeus/Human
-Defender: MobboMunk

SweC: Zodi@k
Server/Ras: Zues/Human
-Assasssin: Zodiak84

SweC: Debuged
Server/Ras: Hades/Human
-Warrior: Valacirca
-Archer: Kaunempi

SweC: Dagge
Server/Ras: Hades/Human
-Defender: Dagge

SweC: Starliner
Server/Ras: Hades/Human
-Enchanter: Kunglig

SweC: denad
Server/Ras: Hades/Human
-Cleric: Denad (inaktiv)
-Enchanter: Kabahala
Server/Ras: Zeus/Akkan
-Life Off: Kabahalesh
-Rune Off: Naqotosh (test)
-Shadow Off: Moqirah (test)

SweC: Zalmanusa
Server/Ras: Hades/Human
-Warrior: Zalmanusa

SweC: E_maN
Server/Ras: Hades/Human
-Sorcerer: Xanxora

SweC: Basti
Server/Ras: Hades/Human
-Assassin: Randalph

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Alltid kul med gratislir men finns det inget spel där gubbarna inte ser helt missbildade ut? :S
Titta bara på saken i mitten!

Tack för tipset, måste prova

Mvh Håkan

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

dom tre ser ut som en fågel, en tunn tauren och en undead^^

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

vart står det att det är gratis? :S

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Finns det några in-game filmer man kan ta en titt på innan man installerar?

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Är väll inte gratis så som folk tror... Är det inte open beta bara?

Förövrigt jävligt kul spel

Permalänk
Medlem

är det jag som ser i syne, eller står alla tre och pressar fram skrevet?

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av symetric
är det jag som ser i syne, eller står alla tre och pressar fram skrevet?

du ser rätt, skull chansa på att det är nått sätt att visa att man är dräktig!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Jupp ryl 2 som det även är kallat är nu gratis och har vart det sedan den 24 januari. Ska man spela ryl 1 så måste man fortfarande betala den månadskostnad som är, 10usd.
Majoriteten av dom som spelar ryl spelar på ryl1 kan jag säga.

Om ni har några frågor så är det bara att ni frågar dom är, jag är volunteer Gamemaster i ryl så jag vet endel

Ni kan alltid komma in på ryls irc channel #riskyourlife på Darkmyst Randomservers

Permalänk
Medlem

bara jag som får massa massa random avstängningar? ska kolla om jag hittar något åp forumet.

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Den högra där ser ut att besläkta sig med " Voldo " från SCII

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

ARGH! ÄKLIGA Akhans!!!!! Kommer i håg när jag lirade RYL2, vi var ständig i krig med alla Akhans.

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk

Hahah jag hade en Gunner i RYL 1 som totalt ägde.. Döda alla Wizards och annat utom n00bsen som gick i peaceparty, ARGH!!

Permalänk

Wohooo. Mitt första mmorpg! Älskade det! Måste tanka och lira igen, underbart! Dexgunner ftw!

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

spelade betan till de första, va helt underbart
sen kom betan till "2an" och då tröttnade jag efter några veckor
får ta och prova de igen nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
du ser rätt, skull chansa på att det är nått sätt att visa att man är dräktig!

Hahahaaaa.... fan vad mkt jag skrattade åt det där, det stämmer jävligt bra

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Jag spelade Ryl1 förr, och dom har tydligen sparat alla mina gubbar och flyttat över dom till ryl2.
Eftersom spelet inte är likadant, så kunde jag inte bära helften av grejjerna, eftersom dom var för hög level för mig.
Kan säkert sälja dom för ett par slantar med tanke på att det är lvl 80+ grejjer och 95 är max.
Jag är/var 58.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Sidan verkar ligga nere för jag kommer då inte in iallafall. Nån annan som gör det?

Permalänk

Tankar det nu från download.com. Någon som vet hur länge denna beta är gratis?.

Ha en trevlig Lördag!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Vad tänker jag med, tankade hem halva och kom på att "just fan, jag har ingen pc."

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Någon som vet en bättre host än download.com? Det tar ca 23 timmar för mig att dra ner den.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Jag upptäckte att man levlade extremt snabbt. Varför är det så? Det är ju inte direkt kul att spela när man levlar 1 level per monster...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelk
Jag upptäckte att man levlade extremt snabbt. Varför är det så? Det är ju inte direkt kul att spela när man levlar 1 level per monster...

Det är bara i början man lvlar snabbt, efter 85-90+ går det segt kan jag lova dig

Permalänk

Haha, shit va många som svarat då

Angående deras utseende så är det hjälmar och armors, de är alltså inga skelett eller fåglar el. liknande

Och Detta är FULL Ver. inte Beta, det var gratis att lira betan förut, sedan släpptes det som Full och blev då i samband p2p, men har nu nyligen blivit gratis att lira. RYL 1 och Amerikanska Ryl 1 och 2 är dock fortfarande p2p.

Hmm, Mirror 2 ska tydligen vara snabbaste mirrorn för oss i Sverige om ni kollar här: http://www.ryl2.com.my/download/client%20download.htm

Och ni som frågande om filmer, sök på You Tube, Video Google och kolla Download-fliken på RYL-sidan.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

gissar på att det bara är gratis tills de fått tillräckligt många att fastna i ryl träsket.

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Sötast

Ska provas!

Hög inlärningskurva?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Ska provas!

Hög inlärningskurva?

Mycket enkelt att lära sig spelet, när du får level up så får du stat points som du kan lägga i olika stats, tex dex, str, int osv. Du får även en skill point, men den skillpointen kan du gå till en tränare i förstastaden och lära dig olika förmågor.
Det som många förvirrar sig på med skillsen är att det behövs 6x lvl 1 skills för att få den till lvl2

Permalänk

Hm, låter ju rätt roligt.
Nån som känner sig för att lära en nybörjare lite?
Lägg gärna till mig på min MSN, realran_@msn.com

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Hm, låter ju rätt roligt.
Nån som känner sig för att lära en nybörjare lite?
Lägg gärna till mig på min MSN, realran_@msn.com

Skriv dina frågor här så kan jag nog besvara dom.

Jag kan ju tillägga att ryl är som ett hack and slash spel kan man säga, lvlandet går ut till mesta dels ut på att hacka på flera monster samtidigt. Enformigt men ändå roligt

Permalänk
Medlem

blir det någon swec guild på hades då?
någon som lirat sorc och har lite tips för stats etc?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)