snälla hjälp med BF2

Permalänk

snälla hjälp med BF2

hejsan!

har precis köpt BF2 o har intstallerat det o allt så nu, spelade en liten stund o kände nee får nog allt ta o ställa upp grafiken lite. Så jag gorde det... sen när jag skulle hoppa in på en server igen så funkar inte musen eller tangetbordet vad har jag lyckats göra då ? ska jag lägga om spelet eller finns det andra sätt att fixa det på ? någon som känner till denna bugg eller är det någon märkligt jag råkat ut för ?

//Tack på förhand Mattis

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk

Kolla så att inte dina kontroller blivit raderade. Hände mig en gång att ingenting utom ctrl+alt+del fungerade... Men som sagt, kolla kontrollerna:D

Permalänk
Medlem

Ja precis, kolla kontrollerna igen!
Om alla kontroller och allt är som det ska, testa då och tryck på "Default settings" eller nått sånt över allt.. Även i grafikinställningarna, och i kontrollinställningarna

Funkar inget, installera om spelet.. Kan ju inte vara så jobbigt endå

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

tackar ^^ det va så enkelt ^^

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R