Permalänk
Medlem

Kommer du köpa MacBook?

MacBook kommer imorgon tisdag, 9 Maj 2006, enligt en massa källor. Den kan komma ha en Intel Core Duo Processorer, finnas i svart och vit (som iPods fast såklart inte lika repvänliga), med iSight, Front Row, Mac OS X och iLife. Om det blir med ett grafikkort eller inte är inte säkert.
Det som gjort att det är ytterst troligt att MacBook kommer på tisdag är följande:

  • ->Apple skickade paket till Apple Stores som dom ej fått öppna.
    ->När man gick in på iPod.com så stod det Hardware>MacBook men Apple tog snabbt bort det.

Den kan även komma på E3.

Jag kommer köpa MacBook, måste då sälja min iMac 17 ", måste ha bärbart.

Tror ni det kommer en MacBook imorn? Kommer ni köpa den?

Permalänk
Medlem

Jag antar att du har läst på macrumors.com? (Förövrigt mycket roligt att läsa hur de förutspår specifikartionerna på kommande Macbook lika höga som Macbook Pros och med 300-500 dollar lägre pris.)

Egentligen så var det från början ett mycket löst rykte som sedan publicerades på många sidor, därför tror vissa nu stenhårt på att den kommer imorgon.

Jag säger inte att det inte kommer något i morgon, men visserligen vore det trevligt om det gjorde.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på en, förutsatt att skärmarna är bra mycket bättre än på dom nuvarande 12" PowerBook and iBook. Hoppas också att det inte blir något Intel skräp grafikkort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iTohC
Jag antar att du har läst på macrumors.com? (Förövrigt mycket roligt att läsa hur de förutspår specifikartionerna på kommande Macbook lika höga som Macbook Pros och med 300-500 dollar lägre pris.)

Egentligen så var det från början ett mycket löst rykte som sedan publicerades på många sidor, därför tror vissa nu stenhårt på att den kommer imorgon.

Jag säger inte att det inte kommer något i morgon, men visserligen vore det trevligt om det gjorde.

Ja, men du jag såg med egna ögon Hardware>MacBook på iPod.com, och ja det är den i från jag fått källan! Mycket bra hemsida!

Jag tror att den kommer imorgon.

Permalänk
Medlem

Det som jag kommer att se till är priset, är det bra så kan det bli en mac
Men är ganska tveksam till att en med core duo kommer att vara speciellt billig.

MVH

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Verkar bli den tionde.

Och inte kallar de den för MacBook ännu. Kommer förmodligen ändras.

Citat:

iBook Overview

May 10, 2006, from 03:00 PM - 04:00 PM Eastern

Event Number: 45540
Audience: General
Type: Seminar
Fee: 0.00

Description:

- Overview
Hear about the most affordable iBook ever.

- What you will Learn
Specifications and features of the new iBook.

- Featured Solutions
Hear about how the new iBook is your go-anywhere digital solution.

- Who Should Attend
This session is open to anyone who wishes to attend, but is not a training class.

Jag gillar delen med "most affordable iBook ever". Låter lovande.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Verkar bli den tionde.

Och inte kallar de den för MacBook ännu. Kommer förmodligen ändras.

Jag gillar delen med "most affordable iBook ever". Låter lovande.

Detta seminarie sägs ha funnits där sedan länge och gått flera ggr tidigare. Det är alltså för iBook G4.

Visa signatur

MacBook Pro 15", 2,2Ghz Core2 Duo, Santa Rosa, Superdrive, 160GB 5400rpm HD, 4GB RAM, 128Mb GeForce 8600M GT grafikkort, Bluetooth 2.0, SMS

Permalänk

ja jag har längtat... ligger den bra så slår jag till... ska isf köra ubuntu på den... med bootcamp ska det ju tydligen inte vara några problem...

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...

Permalänk
Medlem

VA? VA är det du säger
Du kan ju inte byta bort osX som är så bra, Mot ubuntu.
då äre ju lika bra att köpa en pc

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem

Den kom inte idag Nåja imorn kanske? Eller denna vecka? Eller snart iaf