Apple ”Iphone” bekräftad

Permalänk
Melding Plague

Apple ”Iphone” bekräftad

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hett.
Kanske man får se en snygg telefon för en gångs skull

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Apple brukar ju kunna det där med design...

Permalänk
Medlem

Snygg telefon till the people!

Permalänk

Enligt IDG (Svenska MacWorld) så dementerar Softbank att de skulle vara inblandade...

Visa signatur
Permalänk
Discokungen

Rokr (eller vad fan den nu heter) från Motorola är ju brutalt ful. Ska det vara en iTunes-mobil så ska den heta iPhone och se ut som en ipod (nåja, lik iaf)

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kjell Brel
Enligt IDG (Svenska MacWorld) så dementerar Softbank att de skulle vara inblandade...

Det skulle jag också göra om jag inte ville ha Apples advokater efter mig. Om de är inblandade lär det gälla fet tystnadsplikt om projektet.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

Hoppas den inte blir lika kass som när de samarbetade med Motorola.

Permalänk
Medlem

kass idé imho... har aldrig förstått varför man skulle vilja använda sin mobil som en mp3-spelare.. jag får alltid bara en inre bild av att man är på väg till en fest sent en kväll, man har dunkat musik hela dagen (vilket jag gör, heroin är ingenting i jämnförelse till hur beroende jag är av min musik ^^), för att mötas av en fin batterimätare som ser ut ungefär såhär (=-------).

sen vill jag inte stänga av min musik så fort det råkar ringa, vilket är stup i kvarten för mig. nä, jag vill kunna hänga mina lurar längs nacken och fortsätta lyssna medans jag snackar i telefon.

nej, för mig kommer en telefon alltid förbli en telefon.
så länge man kan ringa och skicka sms, samt ha igång mobilen några dagar i sträck så är det en bra telefon.
jag behöver inte mms,wap,gprs,musikuppspelning/inspelning osv osv..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Twigs:
Så där sa jag också tills jag fick en k750i, batteriet räcker ett par dagar trots man använder mp3-spelarn ganska kraftigt. När man joggar kan man vara nåbar utan att kånka runt på 2 enheter, anteckningsblocket använder jag också ganska hårt ;).

Jag hade en RAZR V3 som jag var helt såld i men den har tyvär hamnat i hyllan sen K750i kom in i bilden.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Twigs:
Så där sa jag också tills jag fick en k750i, batteriet räcker ett par dagar trots man använder mp3-spelarn ganska kraftigt. När man joggar kan man vara nåbar utan att kånka runt på 2 enheter, anteckningsblocket använder jag också ganska hårt ;).

Jag hade en RAZR V3 som jag var helt såld i men den har tyvär hamnat i hyllan sen K750i kom in i bilden.

K750i FTW!

Enda nackdelen är att den funkar uselt mot mac. Föra över bilder går fint men det strular som fan med mp3. Dåligt SonyE!

Permalänk
Medlem

Skulle nästan kunna tänka mig att en Mac mobil kommer likna Ericsson W900i http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=315896 .. Som för övrigt är en jävligt bra telefon

Permalänk
Medlem

Ett par trevliga bilder på hur det kan komma att se ut.
http://www.n24.se/dynamiskt/it_telekom/did_13585733.asp

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pondus
Ett par trevliga bilder på hur det kan komma att se ut.
http://www.n24.se/dynamiskt/it_telekom/did_13585733.asp

Så där får jag hoppas att den INTE ser ut om den kommer, ser ju helt sjuk ut.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubben
Så där får jag hoppas att den INTE ser ut om den kommer, ser ju helt sjuk ut.

Verkligen! När jag tyckte den skulle vara lik iPod menade jag inte att det skulle vara exakt samma design med klickhjul och allt. Va fan, liksom? =/

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Verkligen! När jag tyckte den skulle vara lik iPod menade jag inte att det skulle vara exakt samma design med klickhjul och allt. Va fan, liksom? =/

Jo det är väl bara någon nisse som tagit en bild på en ipod, och sen lagt till en knappmeny från en slide telefon

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Undra vad priset på en såndär kommer vara.. 4000-5000kr?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Varför kan dom inte bara stoppa in den simplaste telefonen dom kan hitta, ringa+sms(stor inkorg dock)+bra batteritid, i iPod-nanos skal? Skulle vara så schmütt så det är inte sant. Läste om samsungs nya x828, som kommer vara samma size som nanon... Men där skulle dom ha 2mpixel-kamera och fan och hans moster så det monstret kommer väl kosta skjortan. :/

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.