Inloggning problem med steam

Permalänk
Medlem

Inloggning problem med steam

det är så att jag använde inte mitt steam konto på ett tag o sen när jag försökte logga in så funkar inte mitt lösen...är 98% på att jag använder rätt...brukar använda det på det mesta så...
när jag försöker få ett nytt lösen av steam genom att klicka på retrieve blabla nu vad det står så får jag aldrig nåt nytt lösen
nån som har haft samma problem som jag och vet hur man ska råda bot på det
??
//

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

Kontakta Valve.. det är väl det enda man kan göra?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Kontakta Valve.. det är väl det enda man kan göra?

och vart gör man det?...genom att söka på valves på google eller få tag på dom genom steampowered.com?

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

Ja, eftersom deras support antagligen står på steampowered.com (som är deras officiella hemsida?) så är ju det rekomenderat

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Om jag inte har fel så registrerade man sig förut med sin mailadress som användarnamn. Det kanske är så att du registrerade dig med din mailadress istället för något användarnamn du brukar använda?

Visa signatur

I been away since 1945

Corsair TX 650W | ASRock P67 Extreme 4 | Intel Core i5 2500K 3,3GHZ | Corsair 2x4GB DDR3 | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB | Corsair SSD Force Series 60GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Ja, eftersom deras support antagligen står på steampowered.com (som är deras officiella hemsida?) så är ju det rekomenderat

hittar inte vart man kan mejla dom....nån som vet??

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zibpka
hittar inte vart man kan mejla dom....nån som vet??

http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/ask.php?p_sid=X5E2V78i&p_lva=294

Det tog mig 2 minuter och då har jag inkluderat tiden när jag gick och drack vatten samt tiden för att skriva detta inlägg.

Gick in på steampowered.com
Hmm support kanske?
Wow här kan man SÖKA på sitt problem, va smart!
sökte på "contact valve" och överst i listan fanns en länk med information om hur jag gör samt vad jag ska skriva.

Edit: Allvarligt talat, har du ens varit inne där och letat på nåt annat än första sidan?