Permalänk

Skulle ju vara roligt att få upp något 'meningslöst' bara för att viljan finn ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Hehe Dobedoo var kul på sin tid. Just den nostalgin är svår att uppnå om man inte blir 10-11år igen
Men visst, skulle vara kul att ha en liten del i forumet där man kan in och chatta, ungefär som en vanlig chat. Fast med dobedoo som tema

Permalänk
Medlem

Jag kommer ihåg tiden =D hade samlat typ 70pearl jam skivor i mitt rum haha vet inte varför.

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Musikälskare

Hur kodar man något sådant? bara undrar ska inte försöka mig på det ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

DoBeDo var som sagt ass kul.

Var det förresten någon mer än mig som lurades med att vara 15+? Haha.. 15+.. fan va nostalgiskt. Snart vill man väl låtsas vara yngre än vad man är.

Permalänk

Dude wtf....
Det här tänkte jag på i går! Det var väl något jag använde på mellanstadiet eller liknande och av någon anledning kom jag att tänka på det, sen så ser jag den här tråden i dag!

Creeepy

Permalänk
Medlem

Satt och snackade om detta i guild-chat när vi hade nostaligitrippar för nån vecka sedan.

Permalänk

Vad nickade alla? Jag kommer fan inte ihåg vad jag nickade..

Permalänk
Medlem

DoBeDo var fint. Inte jättesvårt att koda men det är lite tidskrävande att göra det ensam...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredPeace
Vad nickade alla? Jag kommer fan inte ihåg vad jag nickade..

tompa_best hette jag, tror jag. Det var ju ett tag sedan...

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk

Nu blir det här förmodligen århundradets trådbump...
Men jag tänkte att jag fortsätter här istället för att göra en ny tråd.

Jag har pillat ihop en kopia (fylld till bredden av buggar) av DoBeDo. Vill man bli lite nostalgisk kan man kika in den här: https://unngroup.se/dbd/
Det räcker med att välja ett användarnamn och lösenord så är man igång sedan.