Permalänk
Medlem

ni som tycker att det är hemskt att de inte klagar på att man kan döda alla andra, det är deras jobb att motverka antiamerikanska saker, inte skydda barn från våld. kollade på filmen nu och den var ju grovt dålig
och de trevligaste människorna jag träffat har varit amerikaner!

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tifius
ni som tycker att det är hemskt att de inte klagar på att man kan döda alla andra, det är deras jobb att motverka antiamerikanska saker, inte skydda barn från våld. kollade på filmen nu och den var ju grovt dålig
och de trevligaste människorna jag träffat har varit amerikaner!

Ja, fast det är ju inte antiamerikanskt om det behandlar alla lika, då är det ju anti-alla istället. Hade det istället vart så att det bara gått att spela mot amerikanarna eller alliansen så hade jag förstått vad de härjar om, men det dem härjar om nu är alltså liknande "Vi får mucka med alla, men ingen med oss" Vilket är hyckleri när man i samma andetag flåsar ut nått om demokrati, lika värden och frihet och allt annat de är så förtjusta i att gasta om.

De dem alltså klagar på är att de ska ha rätten att banka på andra, men de andra ska inte ha rätten att banka tillbaka, inte ens i ett tv-spel.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

En förkortning säger allt: LOL

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)