Google Checkout, Googles nya betalsystem

Permalänk
Medlem

Google Checkout, Googles nya betalsystem

Google Checkout, Googles nya betalsystem är ute.
http://checkout.google.com

Än så länge är det inte så många affärer som stödjer Google Checkout men några i alla fall.

Kommentarer?

Permalänk
Medlem

Snart torkar väl Google stjärten åt dig efter ditt toalettbesök.

Permalänk
Medlem

Google är ju helt underbara, har massor med skitbra, helt gratis saker. T: ex ad sesnse, analytics mm. Och nu det här ochså

Visa signatur

//Toombass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toombass
Google är ju helt underbara, har massor med skitbra, helt gratis saker. T: ex ad sesnse, analytics mm. Och nu det här ochså

och tänk hur mycket information Google har om dig och ditt liv. Då jag är med i Google Adsense så har Google nu tillgågnt till min bankuppgifter, person- och adressinformation, mina Gmail-adresser, Google Analytics-konto osv osv osv osv. Google vet mer om mig än Skatterverket här i Sverige

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
och tänk hur mycket information Google har om dig och ditt liv. Då jag är med i Google Adsense så har Google nu tillgågnt till min bankuppgifter, person- och adressinformation, mina Gmail-adresser, Google Analytics-konto osv osv osv osv. Google vet mer om mig än Skatterverket här i Sverige

visst är det underbart?

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hetzz
visst är det underbart?

Samt att de sparar varenda sökning du har gjort i ca 30 år... eller var det ett av de lösa rykterna?

Jaja, en dag tar de väl över världen.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Varför är alla så extremt paranoida? Det är för f*n inga obligatoriska tjänster dom tillhandahåller.
Jag gillar Google och dess tjänster, och anser att dom är här för att rädda oss från onda företag (läs MS )

EDIT: sparar varenda sökning i 30 år?! Dom sparar endast dina sökningar om du har reggat ett Google-account tillsammans med "Search History", btw; "Totalt antal sökningar: 5326"

Permalänk
Glömsk

Google Checkout är enbart för USA. Läst Terms of Service.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Glöm inte bort att om ni vill säga upp ert Adsense-konto så kommer Google att spara alla dina uppgifter på obestämd tid, enligt deras support när jag ville ha reda på vad som händer med mina uppgifter om jag skulle vilja säga upp kontot. Borde nästan skicka in en ansökan om att få ett registerutdrag från Google och se vad dem egentligen har om mig.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Avstängd

Visst gillar man google men det börjar gå för långt, May the google be whit you

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

OJJE.. haha gör det.. skulle va skoj o få veta

men som sagt.. bra funktion hos google, dock.. som alla andra.. undras hur mycket information de har om oss :rolleyes::D:p

Permalänk
Medlem

Google är härligt, så sött företag. Love you