Permalänk

miranda problem

vet inte riktigt vart ska lägga tråden. men jag testar här..

har ett problem me miranda, asså kör den nya beta 0.5, versionen iome att "Modern Contact List Layered" plug-in saken bara funkar me den för att kunna fixxa utseendet. men iaf. när jag sätter igång den plug-in:en så försvinner alla mina kontakter från listan.. tar jag classic plug-in:en så funkar det igen men då kan jag inte skinna det.. hur ska jag göra för att ha mina kontakter men ändå kunna skinna? har testat en gammal version av MCL. men den vill inte låta min skinna alls.

aja,.. om nån här är "skillad" på miranda får ni gärna höra av er

MVH john

*edit-. fixxat sig nu

Visa signatur

Vista Ultimate x86 / xubuntu 8.04 |AMD 64 4800+ 2.5@3,0 | 2x2024mb pc6400 kingston hyperX | GF8600GT 512mb |

Permalänk
Medlem

Då skriver man även HUR man löste problemet

FÖ. så har jag problem med att miranda säger att meddelanden inte blev levererade fast de egetligen blev det. Vilket leder till att jag trycker på retry 5 gånger innan personen ja försökte skicka till säger åt mig att sluta spamma. Några idéer till vad det kan bero på och hur man löser det?

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk

Jag kör nyaste Miranda och nyaste modern contactlist, men jag får inte den nyaste modern contactlist att funka i nyaste miranda!

Fasen nu verkar deras sida nere IGEN....!!!
Håller dom på att lägga ner denna ypperliga client?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD