Lord of The Rings™ - Battle For Middle Earth™ II - The Rise of the Witch-King

Permalänk

Asså varför är det så förbjudet att inte gilla ett spel som de flesta andra tycker om?

Lite offtopic då men, När jag installerade vanliga bfme så märkte jag att allt var lite suddigt. Det såg liksom ut som om man körde 640*480 med full aa(tror jag, aldrig testat ). Det var riktigt irriterande och man såg knappt texten. Så här var det inte innan jag avinstallerade det. JAg kör upplösning 1280*1024

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sippe555
Asså varför är det så förbjudet att inte gilla ett spel som de flesta andra tycker om?

Lite offtopic då men, När jag installerade vanliga bfme så märkte jag att allt var lite suddigt. Det såg liksom ut som om man körde 640*480 med full aa(tror jag, aldrig testat ). Det var riktigt irriterande och man såg knappt texten. Så här var det inte innan jag avinstallerade det. JAg kör upplösning 1280*1024

i 2an är det fixat.. om du menar att texten blir liten vid höga upplösningar

Permalänk
Medlem

Varför använder aldrig motståndarna magiska krafter när man kör batalj? Hur gör man så att de använder dem?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

När släpps nu patchen? Väntar olidligt på denna...

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Avstängd

Jo det gör jag med :). Dom borde göra warcraft lagen (Angmar) lite sämre. Så att dom andra lagen kan stå emot deras jävla ispilar =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Severe
Ja, eller åtminsone ge konstruktiv kritik...

Jag skulle knappast säga att skriva att Spelet är kasst för att EA har gjort det är konstruktiv kritik.

För övrigt tycker jag att spelet är mysigt, speciellt om man spelar med spelare som spelar lite "filmiskt", jag hatar att spela med folk som bygger en liten trupp o sen satsar allt på att förstöra gruvor.

Stora slag på mitten ska det vara

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
Jag skulle knappast säga att skriva att Spelet är kasst för att EA har gjort det är konstruktiv kritik.

För övrigt tycker jag att spelet är mysigt, speciellt om man spelar med spelare som spelar lite "filmiskt", jag hatar att spela med folk som bygger en liten trupp o sen satsar allt på att förstöra gruvor.

Stora slag på mitten ska det vara

Du menar arme krig?. Det är ballt som fan ;).

Permalänk
Medlem

Japp, det beror mkt på vem man spelar med. Rushers som går efter de "bästa" taktikerna för att vinna (kripplar ekonomin, etc) e skittradigt. Jag älskar no-rush games i typ 20 min eller så. Sen fetar man på värsta super krigen med upgraderade gubbar och hjältar.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Avstängd

fast utan egna byggda hjältar då ;). Har någon fått sina egna byggda kartor att funka i över lan?. Jag har testat med miljoner olika guider men inga av dom funkar :(.

Lite oft: Men hur bygger ni upp eran hjältar i spelet?. Själv så kör jag med Mäniskornas hjältar. Spjut kasst lvl3 och själv helning, och framkalla armeer lvl3 och den som gör att armen blir odödlig och springer ner allt för en kort stund :D. den ultimata fightern om nått eller?

Permalänk
Medlem

Jag tycker att bygga en egen hjälte förstör känslan i spelet, en lvl 10 egen hjälte kan knäcka en hel fiende arme det känns inte riktigt som sagan om ringen, annars är 2:an väldigt nice ville bara säga det=)

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk

Jag tyckte 2an sög ärligt talat vart för knöligt på nå vis passade inte mig alls så jag håller mig till 1an....

ska tilläggas att ja bara kör singel player då jag inte är taktiskt laggd för fem öre drukar mest köra på tur å har jävla problem ibland även mot datorn...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jo jag tycker att 1:an har mest känsla när det gäller filmerna, tycker att 2:an blir lite för mycket grejer som inte finns med i filmerna känns det som:P

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulamaan
Jo jag tycker att 1:an har mest känsla när det gäller filmerna, tycker att 2:an blir lite för mycket grejer som inte finns med i filmerna känns det som:P

Ja, men nu är ju Sagan om Ringen inte bara filmerna utan det finns mycket i böckerna som inte kommit med och även andra böcker.

Permalänk
Avstängd

Hur får man egna byggda kartor att funka i spelet? jag har bockat i multiplayer map och addat skirmish players osv. Men får det ändå inte att funka

Permalänk
Medlem

jag har inte fattat heller det där med att bygga en egen karta sen lägga ut det på internet, tycker att Ea har gjort ett dåligt jobb med bygga egen karta programet borde vara enklare...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulamaan
jag har inte fattat heller det där med att bygga en egen karta sen lägga ut det på internet, tycker att Ea har gjort ett dåligt jobb med bygga egen karta programet borde vara enklare...

prova WC3 editorn då!!! där har du nått som är svårt att förstå sig på... prova att göra en Rpg liknande den som följer med Frozen throne höll säkert på i 4h innan ja kom på hur man gjorde en spawn

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulamaan
jag har inte fattat heller det där med att bygga en egen karta sen lägga ut det på internet, tycker att Ea har gjort ett dåligt jobb med bygga egen karta programet borde vara enklare...

Mm eller släppa en feting stor patch till både spelet och world buildern. Som fixar till alla buggar!.

Permalänk
Medlem

För det första är Wc3 ett annat spel, för det andra är det enklare att bygga en bana där en Bfme2! på Wc3 kommer man direct till listan med alla byggnader och units man kan bygga sen där uppe står det klart och tydligt players och alt sånt men det är inte lika lätt i Bfme2 de har gjort det på ett krångligt sätt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)