Permalänk
Medlem

ISPs att hålla sig borta ifrån!

Det finns vissa ISP som alla bör hålla sig undan ifrån.
I från mina erfarenheter, sök Bombur och Glocalnet, måste listas så inga andra luras välja dom.

Håll dig borta ifrån:
Glocalnet (Dålig service, långsamt, extremt mycket downtime)
Telenor (Glocalnet använder Telenor). Telenor har varit nere 2 gånger senaste veckan. Ostabila.

Har ni några ISPs ni haft dåliga erfarenheter av och inte rekommenderar?

Permalänk
Avstängd

helt onödig tråd du allt skiljer sig från kund till kund...

dåliga ledningar, avstånd också vidare..

jag har brebandsbolaget (telenor) och har inga som helst problem bra hastighet och inte haft en enda downtime (jo en fast då sa dom att dom skulle gräva i gatan så ...)

Permalänk
Medlem

Jag har telenor(BBB) och det har fungerat utmärkt för mig.

Permalänk

Comhem !!!! Helt klart rena skiten aldrig blivigt så förolämpad!

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk

telia de sista 3 senaste veckorna känns som om det hade gått snabbare och skicka ett brev med texten till en kompis

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det kommer att finnas missnöjda kunder med alla leverentörer så jag vet inte riktigt var du vill komma med denna tråd. Det kryllar redan av klagomål på olika internetleverantörer i detta forum, vissa av dessa är värd att läsa och en del har diskutionsvärde men det är något den här tråden saknar helt.

Jag har även haft comhem som leverantör och jag hadde inga problem med dom heller jag var faktiskt imponerad över deras pingtider över atlanten.

Permalänk
Medlem

Som med de flesta adsl leverantörer så tog det en evighet att få det installerat på centralen, även dålig support under den tiden. Men sen när de väl var klart så har de fungerat smärtfritt.

BBB, Telenor

Visa signatur

insert något finurligt