Dagens Julklappstips, Gratis Webhotel hos Loopia i ett år!

Permalänk
Medlem

Dagens Julklappstips, Gratis Webhotel hos Loopia i ett år!

Loopia.se ger gratis webhotel i ett år, endast idag! Passa på! Man måste dock ha en domän eller köpa det av Loopia. Man kan välja mellan Person och Företags paket, Windows eller Linux, om man är smart tar man företags paketet!

God Jul!

Permalänk

Sådär, företagspaketet beställt! johan-l.se will soon be open!

edit
Vad är det för skillnad på unix och windows?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Sådär, företagspaketet beställt! johan-l.se will soon be open!

edit
Vad är det för skillnad på unix och windows?

Unix är mer PHP möjligheter.

Windows är ASP och ASP.NET, MS ACCESS, finns mer information på deras hemsida vad som ingår.

Permalänk
Medlem

tack för tipset. visserligen är jag sen idag, men som tur såg jag denna tråd igår och reggat ett webbhotell

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem

Som vanligt kommer 50% att missa följande och det leder till en massa trådar om ca ett år.

Citat:

Allmänna villkor.

§ 3. Avtalstid för Abonnemanget

3.3 En skriftlig uppsägning skall vara Loopia tillhanda minst 90 dagar innan dess att innevarande abonnemangsperiod löper ut. Om en uppsägning inte inkommer inom denna tid så löper abonnemanget vidare enligt föregående abonnemangsperiods längd. Uppsägning ska göras via brev eller fax med hjälp av uppsägningsblankett som Loopia tillhandahåller för nedladdning från adressen http://www.loopia.se/blanketter/. Om Abonnenten saknar tillgång till denna uppsägningsblankett så är det möjligt att skicka in en skriftlig uppsägning innehållande kundnummer, domännamn, underskrift samt namnförtydligande.

http://www.loopia.se/omloopia/allmannavillkor/

Läs HELA INNAN ni beställer...

Permalänk
Medlem

Mysql ingår ju inte heller, det får man ju så klart beställa till för en öppningsavgift + 30 kr månaden. Hur många lär ha hunnit registrera detta? Har svårt att tro att det är speciellt många som kollar runt på Loopia på julafton. Men grattis till er som fick tag på ett webbhotell! Glöm bara inte bort att avregistrera er.

Visa signatur