Permalänk
Medlem

Loggo (igenkännande)

Tjenare, ska försöka vara mer tydlig denna gång. Min fantasi är helt slut, håller på rätt mycket med film osv, Det är jag bra på, så ifall ni behöver hjälp med de så ställer jag gärna upp.

Så jag vill ha hjälp att skapa en logga, eller en figur eller en symbol som ja symboliserar eller asisoerar (stavning?) till våran verksamhet. Vi tjänar inga pengar och håller på mest för skoj, men vi har fått små arbeten som dokumentärer osv.

Aja iaf till frågan, rätt man på rätt plats. http://absolut.snusk.nu heter våran hemsida och kallar oss för Absolut Productions eller bara Absolut Snusk. Det är vilket som. Så låt Fantasin flöda! INGA förslag är dåliga och jag kommer endast komma med posetiv kretik, dvs allt ni gör tar jag som en gåva.

//mvh simon

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Det heter logo (logotyp) eller kanske logga i talspråk.

Permalänk
Medlem

och "asisoerar" stavas associerar

Permalänk
Medlem

okey, inte så lätt att veta^^ Men hjälp mig spåna!

Visa signatur

i7.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har läst den ett antalgånger och ifall du läser mitt förstainlägg så ser du. ALLT är välkommet. Eftersom jag är värdelös på detta så vill jag ha hjälp. Temat är isf FILM och de står även i mitt första inlägg. LOGGON ska vara självstående så de behövs inget specielt tema.

Visa signatur

i7.