Permalänk
Medlem

Hultsfredfestivalen

Tänkte bara höra hur många av er på Sweclockers som ska på Hultsfredfestivalen.

Lista:
Ti 4400
toker!!!
wilibald
spixz^^
jonazz
head
Liquidedust
rragon
No_Toil
Zear0x
Fettokisse
EvilNed
Enk
wizecracker
L0rden
killawife
JZ0NiC

Listan uppdateras ganska ofta.

Man kanske skulle bestämma ett ställe att mötas på när man är där nere.
En liten SWC träff

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

jag och wilibald från swec ska nog dit med 95% säkerhet lär bara fixa biljetter å få tag i ett tält!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Jag, men ska promota mitt universitet och program när jag är där. (Liu och elektronikdesign)

Permalänk
Medlem

Jag ska dit. Var där förra året. Förhoppningsvis blir det i en husvagn i år:P

Har ni inte varit på en festival tidigare så tänk på att inte ta med er nåt dyrt:P Räkna med att stolar, tält, och andra grejjer kommer bli bortsupna, stulna, söndersupna o.s.v. och glöm inte hinken till ölen!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag ska dit, första gången jag ska till hultan så det ska bli spännande

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja åka dit, men jag har tyvärr ingen att åka dit med :/

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

Ska ner, jobbar i vanlig ordning med försäljarna på området (sedan 2000).

Och som någon sa, ta hellre med för lite än för mycket och absolut inget som är dyrt eller som du inte vill ska försvinna.

Permalänk
Medlem

jag ska dit, nu blev du glad va?

Visa signatur

*Tar inget ansvar för eventulella stavfel

Permalänk
Medlem

ja ska dit, kramkalas någon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liquidedust
Ska ner, jobbar i vanlig ordning med försäljarna på området (sedan 2000).

Och som någon sa, ta hellre med för lite än för mycket och absolut inget som är dyrt eller som du inte vill ska försvinna.

Det beror på vad man menar.
Är ingen hit att ha med sig för lite dricka

Jag ska dock inte till hultsfred (vilka jävla skitband), blir Roskilde i år för min del

Permalänk

Jag ska dit.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

vilka kommer åka ner med festivalbussarna som går från sthlm då?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
vilka kommer åka ner med festivalbussarna som går från sthlm då?

Jag och mitt entourage åker från sthlm, tror våran buss gick kl 12 på onsdagen. Borde åkt på tisdagen egentligen men det blev onsdag =/

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Jag ska. Jag kan uppge jag och min kompis "camp namn" när vi bestämt oss. Mein Camp var tydligen redan upptaget.

Permalänk
Medlem

Haha man får hoppas man träffar någon av er där nere.
Kan säga att jag alltid går runt i adidasjacka blå eller orange och en solblekt subarukeps med nitar i

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

Jag ska dit, åker med festivalbussen från uppsala på tisdagen. TUURBONEGRO!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk

I'll be there..

Visa signatur

Ready Steady Go!

Permalänk
Medlem

Tyvär bara massa mainstream-skitband iår
Dock får ni kanske se mig på Kuggnäsfestivalen eller Peace and Love

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

Har hört mycket snack om dom här biljetterna som är köpta med stulna kontokort.
Läste precis detta.
Hultsfredsfestivalens ledning varnar nu för falska biljetter i omlopp inför sommarens festival. Men biljetterna är inte falska - även om de inhandlats med stulna kontokort.

Föreningen Rockparty, som arrangerar Hultsfredsfestivalen, varnar i ett pressmeddelande dem som tänker köpa biljetter i andra hand. Enligt festivalchefen JP Bordahl kan de komma att nekas inträde.

Hur detta ska bli möjligt är långt ifrån klart. Rockparty inväntar Polisens och biljetfförsäljningsföretaget Ticnets agerande. Enligt gällande lag är biljetterna fullt giltiga även om de från början köpts av Ticnet med stulna kreditkort och sedan sålts vidare.

Tar upp detta eftersom de finns risk för att min biljett kan vara köpt med falskt kontokort eftersom jag och mina kompisar köpte biljetter på blocket för 1000kr styck

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

Köpte ni på blocket för 1000 kronor? Det låter lite väl billigt, tycker jag. Så det får du nog reda upp... Själv köpte jag från Ticnet i sig, så jag är nog lugn.

Permalänk
Medlem

Jo jag börjar bli ganska orolig ifall dom skulle vara förfalskade men enligt den texten jag hittade så verkar de som att man kommer in ändå

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

Jag läste en liknande artikel i Punkt.SE men där stod det rent ut att det fanns förfalskade biljetter. Men jag kanske minns fel. Den stod igår har jag för mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Jag ska. Jag kan uppge jag och min kompis "camp namn" när vi bestämt oss. Mein Camp var tydligen redan upptaget.

Mein camp är ju en pärla.
Dessvärre finns det ganska många camp varje år som heter så

Permalänk
Inaktiv

1800kr för en skitfestival, nej tack. Tacka vet jag peace and love <3

Permalänk
Medlem

Vilka ska folk se live? Jag ska dit mest för Ozzy och Flogging Molly.

Permalänk
Inaktiv

Jag har en fråga, ska till peace and love med 4 polare.

Då har vi tänkt och sätta upp ett partytält med väggar på campingen, typ 3x3m, tror ni man får de? För om vi är 5 pers så tar vi ju upp våra 5 platser.

Permalänk
Medlem

Jag åker nog ner på fredagen. Jobbar hela helgen så det blir lugnt för min del.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Vad kostar det att komma in där? Finns det sätt att komma in där som crew etc gratis/billigare?

Permalänk
Medlem

Festivalpass kostar 1695 plus förköp. endagarsbiljett kostar 895:-

Du kan även jobba som funktionär. Då får du inträdet gratis hela festivalen samt mat. Du får även bo på Funktionärscampingen om du vill. Men det verkar som alla funktionärsplatser är tagna. Lite special finns dock kvar:

http://www.rockparty.se/content/backstage/funktionarer.asp

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Vilka ska folk se live? Jag ska dit mest för Ozzy och Flogging Molly.

Mina favoriter är nog Pet Shop Boys av alla

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB