Permalänk
Medlem

Edgren: Har du uppdaterat till senaste uppdateringen?

http://www.fz.se/filer/?id=3527

Jag har inga problem what so ever att spela på alla servrar.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Here we go again.. Så är nu äntligen Insurgency modden på att väg att bli patchad till beta 2

Fileplanet håller just nu på med att tanka hem den och ska släppa det när som helst...

För er som inte följt händelseförloppet så kommer här en changelog för BETA2:
http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=13426&st=0#entry...

Ses på slagfältet Kan vara bra att koppla av från CoD4 ett tag med lite långsammare action.

Permalänk
Medlem

Jag testade detta för ett tag sen. köpte faktiskt Halflife2 original bara för att kunna testa. Men jag gillade det inte. Föredrar fortfarande Americas Army när det gäller realistiska shooters. Red orchestra föll mig inte i smaken heller, tråkigt nog.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Detta är nog den bästa gratis modden som finns till Source-motorn, tycker jag. Har du hl2 är det värt att testa.

Permalänk
Medlem

Du behöver inte ha hl2, det räcker t ex med source eller dod skulle jag tror. Det krävs nämligen att du ska ha någon sorts sdk base eller var det heter.

Permalänk
Medlem

Man behöver bara Source SDK base så om du har något spel med source motorn som är gjort av Valve så funkar det. Typ CSS, HL2

Permalänk
Medlem

Hey, vill ni prova ett soundpack som jag konkat ihop så finns det här, många som e nöjda med det.

http://rapidshare.com/files/71959051/Anders_weaponsounds_V4.r...

Permalänk
Avstängd

Installerat o klart. Ska lira

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Har nu "upptäckt" denna mod och fyfan! klart en av de bästa moddarna till source

synd bara att det inte finns några snabba svenska servrar:(

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Jag och en kompis testade spelet härom kvällen.. Vi var båda mycket imponerade! Spelet har väldigt stor potential, bara man reder ut alla buggar!

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk

Testade det i morse. Var jävligt kul! Körde på ett tag och tänkte att det nog var dags att äta frukost snart, då var klockan 20.15 Också ett av de få multiplayer FPS jag inte suger totalt på vilket var väldigt skönt.

Inga större problem med buggar mer än att jag fastnade i terrängen på ett par ställen (och i väldigt kritiska situationer av någon anledning ), samt lagg vid ett fåtal tillfällen.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Räcker det att man har TF2 för att kunna installera/köra?

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

insurgency kicks ass:D

fast första versionen tycker jag är bättre än den som finns nu ( lite ouppdaterad iofs)

sen ska man ha en dator som klarar av spelet då.. just nu har jag inte det:(

Permalänk
Avstängd

3 dagar sedan kom den största uppdateringen hittils. 2.1RC
Nya maps och massa annat är gjort. Har för mig att det är deras sista update där dom polerat upp det ordentligt, de gör nästa mod eller ngt nu.

http://www.insmod.net/
Glöm inte att tanka Shader effects update.

EDIT: För er som inte vet så är insurgency mod som cod4 hardcore (cod härmade insmod). Vapnen är dödliga och minimal hud.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Nu finns även en patch till nya verren... Som e MKT MKT bättre.
E nu med i en klan som har bland de bästa ins spelarna i världen skulle jag tro... Vi heter [Tactical Avtivitsts Group] så hoppas det kommer många nya klaner som vill ta sig an att möta oss.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Nu finns även en patch till nya verren... Som e MKT MKT bättre.
E nu med i en klan som har bland de bästa ins spelarna i världen skulle jag tro... Vi heter [Tactical Avtivitsts Group] så hoppas det kommer många nya klaner som vill ta sig an att möta oss.

Äntligen! Här ska spelas

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Vart kan jag panga swecare som tror att dom är bra (ni andra också förresten)?
Vart hänger ni, bortsett från era clanservers där ni tränar maximalt?

edit: Spelat några dagar nu och tycker det knappt är något motstånd på servrarna.. Finns det någon server med bra spelare?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Vart kan jag panga swecare som tror att dom är bra (ni andra också förresten)?
Vart hänger ni, bortsett från era clanservers där ni tränar maximalt?

edit: Spelat några dagar nu och tycker det knappt är något motstånd på servrarna.. Finns det någon server med bra spelare?

T.O.B. cakefight servern e det som gäller oftast för mig... Alltid nått bra motstånd då de flesta clan medlemmar spelar där...

Permalänk
Avstängd

Modden finns sen någon vecka på steam, under "My games"
Alla som har hl2 ser modden där.
Eftersom modden blivit så pass mycket enklare att installera så har det tillkommit en massa nya spelare.
Utvecklarna har fått nytt hopp och de utvecklar en ny map och en patch.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Har lirat dett spel. faktiskt roligt inge fel med det.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Insurgency Beta 2.5 är nu släppt!

Bättre spawnprotection-system och nytt poäng/moral-system. Även en rad buggfixar, ljudförbättringar och animationsförbättringar. Äntligen säger jag!

http://www.insmod.org/

Changelog

Permalänk
Avstängd

Schysst, ska testas. Trots allt bästa hl2 modden

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Thread revival ftw?

Permalänk
Medlem

Just my luck >.< gaming datorn går sönder när det äntligen händer nått med spelet D;;D;D; skit!

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME