Permalänk

JA ALLA GLADA. eeh pga skola/jobb och sånt har vi blivit nerslowade. det vi har kvar är att måla taket i princip. byta bord så är det bara att köra. men jag får ta tag i detta o slänga upp lite bilder

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk

Äntligen får ni bilder era Vråldatare

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk

läckert.

Permalänk
Medlem

är någon av er rika ? annars grymt fränt !;D

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk

jag sat precis o tänkte Hadde vart nice med en uppdate från LAN stugan Ni borde göra en hemsida o lägga ut som en blogg där man kan följa era äventyr

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte vart dom andra sitter? på bilden när man ser kylen och 3 datorer. vart ska dom andra 3 va? under stegen eller? fattar inte riktit, kan du skissa en bild eller dylikt, så man ser hur ni placerat bord osv.

Jättebra joabbat!

Permalänk
Avstängd

troligen den bästa byggloggen och en underbar ide samt roligt att se att det finns killar med passion för spelandet 10p så klart!

Permalänk
Medlem

Wow. Vissa bygger trädkojor, andra bygger lanstugor

Permalänk
Medlem

Häftigt, fränt med att ni behövde putta huset med en grävmaskin ^^

Visa signatur

hehu...

Permalänk

"När vi skulle sätta in dörrkarmen insåg vi att hela huset stog förbannat snett, så vi fick helt enkelt dra spännband och putta på den med grävarn xD"

Haha, så jävla skilled

Ashärliga kommentarer och asball lokal
Kul o kunna ha något sånt där med polarna ;p

Permalänk

jag vet inte varför. men tyckte det såg ut som skit. rummet ni sitter i ser ut som nån äckel lokal. ser inte bekvämt utför det minsta.

Men annars är jävligt bra gjort ändå och fint byggt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kallie1338
jag vet inte varför. men tyckte det såg ut som skit. rummet ni sitter i ser ut som nån äckel lokal. ser inte bekvämt utför det minsta.

Men annars är jävligt bra gjort ändå och fint byggt.

K

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

Tänker tillbaka på lantiden då skulle en sådan stuga verkligen uppskattas ! good work lads 8 points.

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Fixa lite LANbilder då!

Permalänk
Medlem

Ni verkar ju inte ha så begränsad budget iallafall?

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt!

Men fler bilder tycker jag ni borde lägga upp, måste ju hänt lite nu sen de senaste som ligger uppe?

Permalänk

vore kul med en liten update om det går o fixxa hade vart kul o se om ni har förändrat nåt eller nåt gått sönder ;).

Permalänk
Medlem

vore kul med en liten update om det går o fixxa hade vart kul o se om ni har förändrat nåt eller nåt gått sönder .

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Hur mycket gick det hela på ungefär? Vi är ett gäng som är sjukt peppade på att ta eran idé

Permalänk
Medlem

Ja se till o svara nu.... Piska upp lite bilder när du ändå är på det!

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Äntligen lite mer bilder

Fast tycker det verkar lite trångt, eller är det bilderna som trollar?

Permalänk
Medlem

Snyggt byggt, fräsig lokalkojja
Ni verkar ju kunna det ni gör med hammarn
10p

Fan vad alla gnäller att "fan ni måst ju va rika" det finns faktiskt nått som kallas jobb

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Medlem

frääsiiigt

Visa signatur

Sker på egen risk!

Permalänk
Medlem

omg Snyggt värre 10 p lätt ju

Snyggt gjort allt ihop "lana det är grejor det"

Mvh Skanepiraten

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk

snyggt ! vill också ha en lan stuga !

Permalänk
Medlem

fortfarande lika underbart!
Skulle vara en dröm att ha en sådan stuga (-:

Du får lära stenåldersfolket där att skaffa TFT skärmar (Inget ont mot CRT men man får så mycket mer plats ^^ )

Permalänk
Medlem

Är det här ett byggnadsforum? *gäääääääsp*

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andolf
Är det här ett byggnadsforum? *gäääääääsp*

Killen med humöret

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

Ser att killen med dell tangentbord å stora skärmen spelar cod 2.
UNDERBART SPEL!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
Ser att killen med dell tangentbord å stora skärmen spelar cod 2.
UNDERBART SPEL!!!

NOT! (Underbart spel).
Testa CoD UO ^^