Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Ja smaken är som baken, jag gillade eldstriderna skarpt, lite jobbigt på slutet bara, när fienderna tålde lite mer. Med guldpistolerna och övriga bonusvapen äger man rätt hårt ändå, hehe...

Är det inte tisdag snart?
Tiden går långsamt nu...

Vad händer på tisdag? E3 eller någon annan mässa?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

E3 slår upp portarna på måndag, men Sonys presskonferens är på tisdagen.

Får vi förhoppningsvis se rörliga bilder av bl a Killzone...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Rörliga bilder som i filmer? Förövrigt har vi ju redan sett sådana filmer.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Ja, typ 30 rörliga bilder i sekunden, lol!

Så du vill inte se nytt material från de kommande spelen?

E3 är större i år, funderar på att köpa IGN:s insider, så man kan se konferensen live i högre upplösning...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Är medlem i IGN Insider, knappt en hundring om året är inte så mycket att bråka om

Permalänk
Medlem

http://www.jp.playstation.com/scej/title/lastguy/

Ett zombiespel med topdownview ala google maps till psn.

Kan dom aldrig hitta på nytt, nått originellt?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Sötast

Nu är mitt GRID Special Editon på väg hem... [402:-]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Echochrome finns att köpa på PSN nu för 90kr för dom intresserade.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
Echochrome finns att köpa på PSN nu för 90kr för dom intresserade.

Köpte det igår, i min mening inte värt 90 kr men det funkar som underhållning om man har tråkigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mogelbrod
Köpte det igår, i min mening inte värt 90 kr men det funkar som underhållning om man har tråkigt.

Mm lite småtufft var det iaf, inget man kommer nöta.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
http://pici.se/pictures/vPrPrelss.jpg

Mest efterlängtade spelet hos mig de två senaste åren :P. Kul att se lite nya bilder, om än i låg upplösning.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

har spelat civilization revolution ett x antal timmar nu och jag vet inte om jag är så speciellt imponerad utav det.
spelet går tok för fort och är tok för enkelt(iof så har jag bara spelat på "normal" men ändå).
ena sekunden så är man vid brons åldern och innan man hinner bygga nå speciellt mycket så avancerar det upp till nästa era.
samma är det med utvecklingen,i mitt nuvarande spel så har jag vunnit överlägset på modern tid och har alla teknologier och kan resa ut i rymden,enda som håller mej kvar i spelet just nu är att jag inte har byggt underverket som gör så att man vinner spelet.
vad jag vet från dom tidigare civ spelen så tar spelet enormt lång tid att klara ut,går långsamt mellan varje era och teknologierna är inte så enkla att få fram,men detta spel verkar vara en extremt uppspeedad version utav dom gammla spelen...visst kan det vara kul att ligga decenier längre fram än fienden och krossa deras spjutmän med tanks och andra moderna vapen,men efter någon timme så är det inte kul längre.

jaja,ville bara ge en lätt uppfattning utav spelet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
http://www.jp.playstation.com/scej/title/lastguy/

Ett zombiespel med topdownview ala google maps till psn.

http://pici.se/pictures/MRICDDInV.jpg

Kan dom aldrig hitta på nytt, nått originellt?

Filmen som dök upp idag/igår var ju inte så jäkla givande för oss nordbor

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Nä, det var det sjukaste jag sett på länge, lol!
Hoppas man får se nåt mindre påtänt under E3...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Tänkte kanske köpa ett Playstation 3 imorgon och då följer det väll med en HDMI-kabel i lådan eller hur? Vill bara kolla så jag inte står där utan kabel sen :D.

Permalänk

Nope ingen sladd till tyvärr.
Köp den billigaste sladden du kan hitta, alla är lika bra, så att ingen köpare lurar på dig en 500kr sladd i onödan.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Nu är mitt GRID Special Editon på väg hem... [402:-]

http://i30.tinypic.com/1zof71s.jpg
http://i25.tinypic.com/2q3okg1.jpg

Vartifrån?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Nope ingen sladd till tyvärr.
Köp den billigaste sladden du kan hitta, alla är lika bra, så att ingen köpare lurar på dig en 500kr sladd i onödan.

Tack för svaret! Är ingen kabelfetishist heller så det blir den billigaste

Permalänk
Medlem

Jävligt dåligt av Sony att inte kunna hålla kvar FFXIII som exklusiv titel, Asså förhelvete Sony spendera lite pengar på exklusiva titlar det behövs!

Permalänk
Medlem

Det är väl bara bra att fler får chansen att spela spelet, går det att lösa en vettig distrubition av FFXIII på 360 så är det väl bra för alla parter? Jag menar det funkade på GTA IV varför skulle det inte kunna funka här eller handlar det helt enkelt om nån snedriktad prestige fråga?

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Det är väl bara bra att fler får chansen att spela spelet, går det att lösa en vettig distrubition av FFXIII på 360 så är det väl bra för alla parter? Jag menar det funkade på GTA IV varför skulle det inte kunna funka här eller handlar det helt enkelt om nån snedriktad prestige fråga?

Jag känner lite att med en bredare publik kan satsningen från SE's sida bli bättre. Och spelet kan bli bättre för alla, men men fanboys från båda sidor kommer ju alltid att gnälla.

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Jävligt dåligt av Sony att inte kunna hålla kvar FFXIII som exklusiv titel, Asså förhelvete Sony spendera lite pengar på exklusiva titlar det behövs!

Sony har ju sagt att de ska lägga ökade resurser på sina egna titlar istället för att köpa andras. Deras exklusiva lineup för hösten-våren är riktigt stark. Ska bli spännande att se deras show ikväll, förhoppningsvis slösar de inte lika mycket energi på multiplats...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför så många klagar på att FFXIII kommer att släppas till 360 också. Vi som har PS3 kommer ju fortfarande få det, så vad är problemet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Förstår inte varför så många klagar på att FFXIII kommer att släppas till 360 också. Vi som har PS3 kommer ju fortfarande få det, så vad är problemet?

Asså det är kul att fler få ta del av spelet nu och så men de kan ju inte vara bra för Sony, FF är ju ett spel som säljer konsoller kan ja tänka mig och jag tycker Sony behöver få ut lite mer konsoller:)

Men hur bra säljer FF i USA? I japan lär ju spelet sälja mer till PS3 iallafall...

Men Fredag ja håller med dig, 360 verkar ha lite mkt multiplatformsspel att "skryta" med. Sen kul att dom kopierar av Buzz och Singstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Asså det är kul att fler få ta del av spelet nu och så men de kan ju inte vara bra för Sony, FF är ju ett spel som säljer konsoller kan ja tänka mig och jag tycker Sony behöver få ut lite mer konsoller:)

Men hur bra säljer FF i USA? I japan lär ju spelet sälja mer till PS3 iallafall...

Men Fredag ja håller med dig, 360 verkar ha lite mkt multiplatformsspel att "skryta" med. Sen kul att dom kopierar av Buzz och Singstar

Så jag fattat det så släpper de ej 360-varianten i Japan. De finns ju typ 25k 360's I japan ju, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Så jag fattat det så släpper de ej 360-varianten i Japan. De finns ju typ 25k 360's I japan ju, hehe

Aha okej, så smart av dom

När börjar Sonys presskonferens?

Permalänk
Medlem

Men fan, trodde ju att FF13 skulle vara ett spel där dom verkligen utnyttjade att PS3 har en blu-ray läsare, spelen kan ju bli så mycket större å bättre med mer utrymme på skivorna. Men icke sa nicke!

Visa signatur

Har du inte Dropbox?
Bli medlem genom denna länken och få 250mb extra utrymme! http://www.dropbox.com/referrals/NTU3ODYyMzk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edge_swe
Men fan, trodde ju att FF13 skulle vara ett spel där dom verkligen utnyttjade att PS3 har en blu-ray läsare, spelen kan ju bli så mycket större å bättre med mer utrymme på skivorna. Men icke sa nicke!

Samma här nästan, Eller jag hoppades på att spelet skulle bli grafiskt jävligt snyggt där man ser att det sticker ut ifrån 360... Men egentligen är det skitsamma:) Vi får ju fortfarande spelet så onödigt att folk "grinar" åt de