Permalänk
Medlem

Tja, jag vet inte om jag egentligen tjänar nåt på att styra via datorn. Det är ju såklart trevligare att schemalägga där än via en fjärrkontroll, men fjärren gör sitt jobb hyfsat. Enda jag har att klaga på är att den inte kan veckodagar, så jag måste pausa programmet för motorvärmaren varje helg.

Däremot skulle det vara lite kul att styra med min Harmony 555.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evilmonkey
http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2008/10/macbook_pro_...

Inte köpt men fått av skolan att ha den sista terminen synd att man inte börjat precis i gymnasiet då 1: orna får köpa ut sin Iafl en helt fantastisk maskin och perfekt för skolan!

Du går på Linden i Katrineholm?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

dags att krypa ner i den varma och sköna soffan

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk

Super Smash Bros Brawl

Harry Potter And The Sorcerer's Stone Soundtrack

Kingston SD minne, lyckligtvis så råkade killen i kassan ge mig ett bättre minne + att han glömde att ta betalt för det. Märkte det på vägen hem LOL

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Kawasaki KVF750 -10

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
Kawasaki KVF750 -10

Trevligt, hur mycket gick den på? Funderar själv på att köpa en, så att man kan åka ut till något place ute på landet och leka lite. : >

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Trevligt, hur mycket gick den på? Funderar själv på att köpa en, så att man kan åka ut till något place ute på landet och leka lite. : >

103900:-

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk

Dyr leksak

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Blivit mycket trevliga metal saker .

Way Of All Flesh (Ltd Edition Digibook) - CD

PIKE "IRONCROSS" - T-skirt

PIKE "MANY HANDS" - T-skirt

Samt biljetter till House of metal som är nu på lördag. Lamb of god och job for a cowboy kommer tex.

Edit: Såg nu att det var 6 mars och inte 6 februari.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Musikälskare

Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 VAPOR-X från Komplett

Köper de mest för uppgradering till SC2 / Diablo 3 (När de kommer...)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Blivit mycket trevliga metal saker .

Way Of All Flesh (Ltd Edition Digibook) - CD
http://www.nrk.no/pyro/wp-content/uploads/2008/09/gojira.jpg

PIKE "IRONCROSS" - T-skirt
http://www.tshirtsville.com/acatalog/Pike-Apparel-Tshirt-33-b...

PIKE "MANY HANDS" - T-skirt
http://www.filmgadgets.nl/images/pikerockfashion/PIKPI1582_sm...

Samt biljetter till House of metal som är nu på lördag. Lamb of god och job for a cowboy kommer tex.
http://4.bp.blogspot.com/_mJrP3IZArW0/Sx4KxaZyNdI/AAAAAAAAAlQ...

Fet lineup!
Hade gärna dykt upp om Umeå inte hade varit så förbaskat långt upp.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ny leksak till kamerna

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem

Var och köpte en ny mus i staan idag då min gamla mx518 håller på att ge upp (tappar kontakten i några sekunder ganska regelbundet).
Det blev en Ace Edge 3200 för 495kr efter att ha läst recensionen på sweclockers

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTO
Var och köpte en ny mus i staan idag då min gamla mx518 håller på att ge upp (tappar kontakten i några sekunder ganska regelbundet).
Det blev en Ace Edge 3200 för 495kr efter att ha läst recensionen på sweclockers

http://www.pici.se/pictures/medium/EESpGRolT.jpg

Nice, jag köpte en likadan i helgen

Är hel nöjd , funkar hur bra som helst!

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Jo den sitter som gjuten i handen, har ännu inte spelat något med den men det känns lovande efter att ha suttit i windows ett tag ^^

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOnkan
Ny leksak till kamerna

http://pici.se/pictures/shGonGseR.jpg

En favorit, sitter oftast på kameran nu, då inte Tamron 90 tar dess plats! Mitt Nikkor 18-105 VR används mer sällan, tycker gluggar med fasta brännvidder är så mycket bättre!

Visa signatur
Permalänk

Köpte ett 8400 gs som redan är vmodad för 180kr
Bytte även till mig massor med ESD påsar mot 4liter glass från Malmedahl (Techsweden).

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTO
Var och köpte en ny mus i staan idag då min gamla mx518 håller på att ge upp (tappar kontakten i några sekunder ganska regelbundet).
Det blev en Ace Edge 3200 för 495kr efter att ha läst recensionen på sweclockers

*bild*

Samma sak hände med min MX518 efter typ två år. Jag ringde till Logitech och de skickade ut en sprillans ny mus (senaste modellen dessutom!). Testa det och sälj den på Blocket för ett par hundringar?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Samma sak hände med min MX518 efter typ två år. Jag ringde till Logitech och de skickade ut en sprillans ny mus (senaste modellen dessutom!). Testa det och sälj den på Blocket för ett par hundringar?

jasså så det funkar att göra så? för min mus har exakt samma problem och jag har också haft den i några år. Så jag ska bara säga" hej min mx518 glappar och tappar kontakten, kan jag få en ny?"

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTO
Var och köpte en ny mus i staan idag då min gamla mx518 håller på att ge upp (tappar kontakten i några sekunder ganska regelbundet).
Det blev en Ace Edge 3200 för 495kr efter att ha läst recensionen på sweclockers

http://www.pici.se/pictures/medium/EESpGRolT.jpg

Hah, tror ganska säkert att det var jag som sålde den till dig ;D

Kul att höra att du är nöjd!

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
http://i212.photobucket.com/albums/cc168/Evil_AnAnAs/SSL12414...

Köpte ett 8400 gs som redan är vmodad för 180kr
Bytte även till mig massor med ESD påsar mot 4liter glass från Malmedahl (Techsweden).

Jasså jaha
Ni TS människor är ju grymt sköna

/Fox

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Hah, tror ganska säkert att det var jag som sålde den till dig ;D

Kul att höra att du är nöjd!

Haha där ser man, så du jobbar på icd?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Samma sak hände med min MX518 efter typ två år. Jag ringde till Logitech och de skickade ut en sprillans ny mus (senaste modellen dessutom!). Testa det och sälj den på Blocket för ett par hundringar?

Det låter för bra för att vara sant?
Hur lång garanti är det på dessa möss förresten? för jag kommer inte ihåg inköpstillfället (2006-2007) och kvittot är förmodligen förenat med moder jord vid det här laget.

Men man kan ju alltid ringa deras support och fråga vad felet kan vara ^^

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Medlem

Senaste

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

Berätta mer Xplod

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Säger bara, COOLT

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Berätta mer Xplod

Som sagt berätta mer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
jasså så det funkar att göra så? för min mus har exakt samma problem och jag har också haft den i några år. Så jag ska bara säga" hej min mx518 glappar och tappar kontakten, kan jag få en ny?"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTO
Det låter för bra för att vara sant?
Hur lång garanti är det på dessa möss förresten? för jag kommer inte ihåg inköpstillfället (2006-2007) och kvittot är förmodligen förenat med moder jord vid det här laget.

Men man kan ju alltid ringa deras support och fråga vad felet kan vara ^^

Ja, jag ringde och sa "hej min MX518 har börjat glappa, jag köpte den för två år sedan på Webhallen och såg att det var tre års garanti på era möss."
En trevlig tjej svarade att samma sak hänt hennes G5:a och en och en halv vecka senare kom en MX518 av senaste modellen på posten.

Man behövde dock säga lite serienummer och sådant som stod på undersidan av musen. De ser väl antagligen i datorn när just den musen tillverkades.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Ja, jag ringde och sa "hej min MX518 har börjat glappa, jag köpte den för två år sedan på Webhallen och såg att det var tre års garanti på era möss."
En trevlig tjej svarade att samma sak hänt hennes G5:a och en och en halv vecka senare kom en MX518 av senaste modellen på posten.

Man behövde dock säga lite serienummer och sådant som stod på undersidan av musen. De ser väl antagligen i datorn när just den musen tillverkades.

haha ok får testa! för det är på gränsen att garantin kan ha gått ut redan

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Berätta mer Xplod

Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Säger bara, COOLT

Som sagt berätta mer.

Är en 500C/M -75 mint, som jag fick överkomligt av en vän.. Nu behöver jag bara lite rullar och ett objektiv så kliver jag in i den stora världen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blev plötsigt väldigt sugen på att testa gunpla.

(Kanske dags att skaffa en ny kamera och bättre kameraskills? xD)

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplod
Är en 500C/M -75 mint, som jag fick överkomligt av en vän.. Nu behöver jag bara lite rullar och ett objektiv så kliver jag in i den stora världen

Lite avis är man allt ^^ Vore ballt att prova en Hasselbladare

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?