God Jul alla SweClockare! Se hit för en godbit!

Permalänk
Avstängd

Hmm, ingen höjdare att upptäcka den här tråden nu, jag som beställde en hårddisk inatt.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Avstängd

Får man fraktfritt på alla ordrar man beställer mellan 23:e och 25:e eller är det bara en gång?

Permalänk
Medlem

Om man beställer mot förskottbetalning mellan den 23:e och den 25:e, men betalar efter den 25:e, gäller den fria frakten då med?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Måste man betala med kort direkt på hemsidan för att få fraktfritt eller kan man även välja förskottsbetalning utan att betala frakt?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

asfresh!

Visa signatur

hahahahahahahahahsdhah

Permalänk

1800:- på väg till er.
Ett moderkort och en usb-sticka till mig.
Hoppas ni inte klantar er som på alla mina andra odrar.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Perfekt, avbröt min order hos Komplett pga gratis frakt hos DB. Handlar dock bara om en musmatta men kan man spara en hundring så tvekar jag inte! God Jul! Sitt nu inte för mycket framför datorn!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Beställer mina grejer imorrn!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

för sent... =(

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Avstängd

VA F*N jag som just försökte beställa och så fungerar inte koden, varför?

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

det funka bara den 24 värkar det som =(

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem

vad i..

skriver in koden i kampanjkods rutan, inget händer
kan någon skriva instruktioner?
gäller erbjudandet postförskotts avgiften också?

Permalänk
Medlem

FÖR sent tydligen funkar koden bara den 24...

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem

Det övre är min order från 16 december, det undre är samma prylar idag.

Ska vi lugna oss lite med lovprisandet av DB-mannens välvillighet?

Permalänk
Medlem

koden funkar... man måste vara inloggad.

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem

ja de funkar då inte för mig

Permalänk
Medlem

funkar då inte för mig heller :(

skulle erbjudandet inte gälla 23-25'e? ^
för mig funkar det iallafall inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mortal1ty
skulle erbjudandet inte gälla 23-25'e? ^
för mig funkar det iallafall inte

Samma här...

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

Snabbt svar nu på varför koden inte funkar!?
(Jag hoppas på ett bra svar)

Djupt deprimerade, måste läsa Swec juldikten för att bli glad igen...

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Hedersmedlem

va? jag som suttit och funderat om jag ska köpa idag eller inte på grund av fri frakt så funkar inte koden?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Hmm ok då kan jag lika gärna vänta eller köpa nån annanstans... Tänkte att det blir billigare med fraktfritt hos datorbutiken men nej ^^

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BF2142
FÖR sent tydligen funkar koden bara den 24...

Vilket är lite lustigt då det står 23-25:e, kanske för många som utnyttjade gratisfrakten

Eller så har de tagit kurser i marknadsföring av de stora elktronikkedjorna, jaså ni vill ha gratis frakt, tyvärr hade vi den produkten bara i ett begränsat antal, men ni kan få betala frakt istället

Permalänk
Medlem

Hmm... Dålig stil av datorbutiken isf!
Fyfyfy!

Jag hade också tänkt beställa en digitalkamera idag, för igår fick man pengar så man har råd med det med! (Och inte sitter man vid datorn på julafton!)

Fy, riktigt dålig stil

mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Avstängd

Jag tänkte handla hos datorbutiken för första gången men det blev nog den sista gången, dom håller inte vad dom lovar. Fri fralt säger dom men så är det inte.
HANDLA INTE HOS DOM OM DOM INTE HAR ETT VETTIGT SVAR.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Tänkte också lägga en beställning nu när det var fraktfritt, men det ser ut som om koden inte fungerar för mig heller.

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller............

Hoppas på snabbt svar.

Visa signatur

C64 eller A500

Citera så jag hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TrustoR
Det övre är min order från 16 december, det undre är samma prylar idag.
http://www.screenshots.cc/view_thumb/da1e0059/dyrgratisfrakt....
Ska vi lugna oss lite med lovprisandet av DB-mannens välvillighet?

505:- eller 10% höjning lär väl finansiera den "fria frakten" ganska väl.

Att db dribblar mycket med priser och leveransdatum är tyvärr mer regel än undantag.

Jag provade koden igår utan att göra en beställning och idag fanns den som frakt tillgodo, så det blev en hd eftersom de var så billiga på den.
Återstår bara att se om den kommer in i lager denna gången.

Men sannolikt har det blivit något fel i systemet för ingen är ju så lättlurad att den betalar för fri frakt, eller?

Permalänk
Avstängd

Men dom ska ju hålla vad dom lovar så det ska vara fraktfritt så är det det som gäller.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Fasen jag skulle ju beställa radiatorer idag. Hoppas att de löser det här.

Permalänk
Avstängd

Om dom inte fixar det så kommer dom säkert att tappa en hel del kunder härifrån.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.