Permalänk
Medlem
Skrivet av soulis:

Jäklar vad fin den var

Tack

Skrivet av ozo64:

Nice. De där ska vara rätt "jobbiga" Kräver en del underhåll?

Ja, han är rätt så aktiv, springer runt å klättrar i allt Brukar vara ute å gå med han ett par gånger i veckan med koppel, så han får rasta av sig

Permalänk
Medlem

Min lilla Pincher, Gismo

Permalänk
Medlem

Våran katt Tussan som är 9 år gammal nu. På bilden äter hon upp sig efter att ha varit försvunnen i 6½ vecka i somras.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Den här lilla krabaten kommer hem till mig i början på november. Kommer bli mäkta intressant.

http://soyas.webnode.se/bildgalleri/#img-1713-jpg

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Entusiast
Skrivet av nidas:

Den här lilla krabaten kommer hem till mig i början på november. Kommer bli mäkta intressant.

http://soyas.webnode.se/bildgalleri/#img-1713-jpg

Lycka till!

Min flicka från SM i augusti

Permalänk
Medlem

Men nnaaaaeeee haha Han är inte mycket för kvällspromenader va? Eller promenader överhuvudtaget?

Permalänk
Medlem

Catapult by n_micke, on Flickr

Catapult by n_micke, on Flickr

Två styck välmatade katter

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Första dagen med Krut, det var ett och ett halvt år sedan så jag ska göra en ny med henne som vuxen snart.
Pga musiken funkar den bara på datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Första dagen med Krut, det var ett och ett halvt år sedan så jag ska göra en ny med henne som vuxen snart.
Pga musiken funkar den bara på datorer.
http://www.youtube.com/watch?v=f3CL5ZT4EpE&sns=em

Det var allt en otroligtt söt liten krabat

Skrivet av fantomsmurfen:

Våran katt Tussan som är 9 år gammal nu. På bilden äter hon upp sig efter att ha varit försvunnen i 6½ vecka i somras.

http://i43.tinypic.com/ju8k1c.jpg

Såg ut som en katt jag träffade på under en fotorunda. Säkert inte samma men bra att hon kom tillrätta

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Blir era husdjur skrämda av nyårsraketer och vad brukar era djur göra?

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Blir era husdjur skrämda av nyårsraketer och vad brukar era djur göra?

2 katter som inte bryr sig nåt värre. Är om det lyser lite som det blir spännande o intressant, dem somnade om direkt efter iaf Lider med alla stackars hundar o andra skrämda djur

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Här kommer lite bilder på Gittan och Greven (De är syskon)! Köpte dessa två kattungar i December.
De är lite ruffsiga i pälsen på vissa bilder, men de är för jag precis gosat med dem. Annars har jag såklart en pälskam då de är väldigt långhåriga, särskilt Gittan

Första bilden här är inte mig i bakgrunden, men här ser man tydligast Gittans "derp" eyes som jag vill kalla det Det blir en hel del bilder så jag sätter det inom spoilertaggen. Ursäktar för dålig kvalité på bilderna men har enbart en telefon vars kamera inte är så bra i min belysning.

Dold text

Man ser lite hud på några av bilderna, så lite halvt NSFW

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrKovski:

Här kommer lite bilder på Gittan och Greven (De är syskon)! Köpte dessa två kattungar i December.
De är lite ruffsiga i pälsen på vissa bilder, men de är för jag precis gosat med dem. Annars har jag såklart en pälskam då de är väldigt långhåriga, särskilt Gittan

Första bilden här är inte mig i bakgrunden, men här ser man tydligast Gittans "derp" eyes som jag vill kalla det Det blir en hel del bilder så jag sätter det inom spoilertaggen. Ursäktar för dålig kvalité på bilderna men har enbart en telefon vars kamera inte är så bra i min belysning.

Man ser lite hud på några av bilderna, så lite halvt NSFW

Meen, sickna små grisar. Man blir allt lite sugen på kattvalp igen

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Avstängd

Tyvärr inte min tördkatt utan en hungrig stackare på Malta. Den fick en halväten torr anka som den släpade in under en bil och glufsa i sig.

Bilden ter sig bäst i litet format

Permalänk
Medlem

Allis. En liten dam på två år. Nyss inflyttad.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Keeper of the Bamse

Bilder på djur är kul!

Min och tjejens Chihuahua/Lhasa apso/Shi Tzu:

Och... Farsgubben fick hem den här för en månad sen:

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Min och frugans två katter, 3 och ett halvt år gamla bröder från samma kull

Baxter

Och Percy

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Theodore

Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW

Permalänk
Medlem

Mitt gäng.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

och en bild på tant-katt också

Permalänk
Medlem

Fina hundar! Och hög kvalite på bilderna också.

Permalänk
Medlem

Birk o Izzie

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Entusiast

För ett år sen räddade vi en liten valp från en given död... vi hjälpte till att flaskmata en stackars valp som hade läppspalt (inte gomspalt) och inte kunde få till det där vakumet som krävs för att få ut mjölk ur mamman. Hade hon inte klarat sig även med vår hjälp hade det givetvis vart sinnessjukt jobbigt, men hon var en kämpe och klarade sig igenom den väldigt jobbiga tiden i början... Idag är Edith över året gammal och smått jävla rabiat

Sen har vi givetvis våra andra två voffar Leia och Luke

Permalänk
Medlem

Dvärgschnauzern Arya ^^

Permalänk
Medlem

Ragdoll.

Maine Coon.

Permalänk
Medlem

Vad fina ögon Ragdoll har

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

Vad fina ögon Ragdoll har

Ja, de är härliga.

Permalänk
Föredetting

Mina kissekattor, Abessinier/Somali-blandningar tillika tvillingbröder.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Aha, nu livar vi upp en gammal tråd! Ser inga regler om vilken typ av djur som får postas, så jag kör!

Sitter ju på ett antal djur just nu, men här är ett av de senaste tillskotten:

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather