Tänker du köpa Duke Nukem

Permalänk
Medlem

Fan va komiskt om spelet blir asbra

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Fan va komiskt om spelet blir asbra

Jag tror faktiskt spelet kommer bli asbra.. De har fått brainstorma på det nu i 13 år, så själva handlingen måste ju vara superb.

Sen kan jag nog tänka mig köpa spelet också.. om inte annat så för att ha det i bok hyllan och visa det på festerna

Visa signatur

DN1D

Permalänk

Hur ofta har 3D Realms gjort ett genuint dåligt spel?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Nej jag tänker inte köpa ett spel från 1991 .
Även om du menar Duke Nukem Forever så är svaret nej för jag tror spelet kommer bli mediokert.

Nu är ju inte spelet från 91 precis... även om det var då som de först började pula med spelet. Sen så tror jag ju knappast att det blir ett spel som VERKLIGEN är något alldeles extra... men det har det väl heller aldrig varit tal om från 3D Realms så?

Förstår inte förresten vad som är så speciellt med DNF... eftersom det är långtifrån det enda som har varit såhär från o till...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Det är ju Duke Nukem! Självklart ska man köpa spelet.

Permalänk

klart man måste köpa DNF, duke nukem är alltid duke nukem

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nån gång måste man köpa ett DN spel va?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Känner att jag måste dela med mina personliga åsikter om hypen för DNF.
Personligen tror jag inte att jag har haft lägre förväntningar på något spel så som detta.
Vartenda spel som kommer ut idag vet man redan storyn på, hur det ser ut, hur mycket vapen som finns samt alla huvudkaraktärer innan spelet ens nått hyllorna. Känns liksom inte som någon överraskning när man börjar spela ett spel längre.

DNF slutade man bry sig om för jätte länge sedan och om alla jäkla tidningar och internet sidor inte får nys om något nytt så tror jag detta kan bli en klar succé.

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....