Tävling: Gissa rätt och vinn!

Permalänk
Melding Plague

Tävling: Gissa rätt och vinn!

Jul- och nyårshelgen är sedan länge förbi, och det råder en ganska ihållande nyhetstorka. Vad passar då bättre än att anordna en liten tävling som livar upp stämningen? Var med och kämpa om det senaste från Cooler Master.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Låter spännande, blir nog att dra iväg ett mail dit:)

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk

Jag gissar på en ny trådlös mus.. Nu bara motivering kvar varför jag ska ha denna musen. hmm

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Badkar:)

Permalänk
Hedersmedlem

hehe tävlingar är aldrig fel! Syn bara att man aldrig vinner

Permalänk
Medlem

done.

Visa signatur

oldskool (:

Permalänk
Medlem

Då har man skickat in ett förslag då...man kan ju alltid hoppas

Permalänk

yes har också skickat iväg ett svar nu

Permalänk
Medlem

Såg direkt va det var Hoppas motivationen håller

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
Såg direkt va det var Hoppas motivationen håller

Mmm såg också direkt vad det var. Hoppas också min motivering blir godkänd.

Permalänk
Medlem

Jag vet också vad det är, skrev en äkta motivering och inte en snyfthistoria, Kanske man har en chans?

Riktigt roligt med en tävling här i det trista regniga gråa vädret som gör en deprimerad.

Permalänk

Jag fattar verkligen inte har glottat på deras sida men blir inte klockare för det

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Done, bara vänta och se nu då

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

De här kommer bli intressant..

Visa signatur

// Tomtenisse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag fattar verkligen inte har glottat på deras sida men blir inte klockare för det

Sista meningen i din sign
Banverket sålde/säljer väl gamla lokomotiv för 1000:- styck så man tillochmed får dem levererade på spåret hem till en. Men de är fortfarande statlig egendom så man får inte skrota dem eller sälja dem, de måste ges tillbaka då. Vet inte vart jag läste det men en massa ånglok skulle bort.

Ontopic:
Hoppas ingen försäger sig och skriver vad det är i påsen här!

Permalänk
Medlem

Brun påse? ser ju svart ut på bilden eller är det min monitor som är för mörk?

Permalänk
Medlem

Drog bara iväg en gissning hej vilt!

När är tävlingen slut undrar jag?

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Jag tror ja vet vad det är
Men min motivering håller nog inte.

Hoppas kan man iallafall

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Jag tycker faktiskt att detta var en riktigt usel tävling. "Gissa vad som är i påsen", herregud, hej fantasi?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntooNzor
Drog bara iväg en gissning hej vilt!

När är tävlingen slut undrar jag?

20 feb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaktusen
Jag tycker faktiskt att detta var en riktigt usel tävling. "Gissa vad som är i påsen", herregud, hej fantasi?

Jag tror CoolerMaster vill få ut sina senaste produkter till datorintresserade människor i sverige, och därför kontaktade de Sweclockers för att arrangera tävligen.

Och föressten så är denna tävling lik nästan alla andra små tävlingar på nätet:

1. gissa
2. motivera
3. skicka

Permalänk
Medlem

postat o klart

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
hehe tävlingar är aldrig fel! Syn bara att man aldrig vinner

Nä ligger man phrone i spel så ska man ingen vinst ha Piskrapp på ena kulan é vinst nog.

Visa signatur

Intel 4790K@4.4Ghz l Asus Z97-A l 2x8GB DDR31600 l Noctua NH-U14s l Sapphire 390 Nitro 8 GB l Define R5 l Crosair RM1000x l Samsung SSD 840 EVO 240GB l XL-740K mus l

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
hehe tävlingar är aldrig fel! Syn bara att man aldrig vinner

Precis

Permalänk
Medlem

Måste man skriva exakt vad det är? Ex. Om det är en Volvo 240 måste jag skriva det eller räcker det att skriva Volvo?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 3.6GHz || Asus ROG Strix B450-F Gaming || Asus GeForce GTX 1660 Super || Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3200MHz || Corsair RM650X V2 650W || Kingston A2000 1TB NVMe M.2 || Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Gav det ett försök iaf, tror aldrig jag vunnit en tävling iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 09tomlin
Måste man skriva exakt vad det är? Ex. Om det är en Volvo 240 måste jag skriva det eller räcker det att skriva Volvo?

"CoolerMaster" klassar ej som korrekt svar skulle jag tro

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Sista meningen i din sign
Banverket sålde/säljer väl gamla lokomotiv för 1000:- styck så man tillochmed får dem levererade på spåret hem till en. Men de är fortfarande statlig egendom så man får inte skrota dem eller sälja dem, de måste ges tillbaka då. Vet inte vart jag läste det men en massa ånglok skulle bort.

Ontopic:
Hoppas ingen försäger sig och skriver vad det är i påsen här!

det där med loket har du nog läst på aftonbladet och dom kostade bara 500 Kr

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Avstängd

HA HA, man ser ju lätt att det är en pappkasse med returpapper under skynket

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
"CoolerMaster" klassar ej som korrekt svar skulle jag tro

Vad han menade med var nog om det räcker att skriva "en gigantsisk fläkt" eller om man måste skriva "Det är deras nya monsterfläkt "Super Fan 450" som man monterar istället för en dörr på sitt chassi, som gömmer sig i påsen"

Hoppas jag fatta det rätt