Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Spelade precis igenom Metro Redux spelen

Underhållning i metron..

Mer underhållning..

har man inte råd själv så..

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Marken försvann när jag gick in i en grotta, några sekunder efter detta så föll jag genom världen och dog.

Några bilar som började brinna helt random (ingen aning varför, har legit kopia och allt )

Samt mitt fantastiska jävla körande ;D

Spel i följande ordning: Tomb Raider (2013), Watch Dogs och slutligen Euro Truck Simulator 2.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

En riktigt bra runda med min Omaha

World of Warships

Permalänk
Medlem

Dirt Rally


Next Car Game: Wreckfest


METAL GEAR SOLID V: PHANTOM PAIN


The Elder Scrolls V: Skyrim

Permalänk
Medlem

DiRT Rally
Hoppsan....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite random bilder från Project Cars.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Kerbal

Efter mycket lekande i Kerbal så lyckades jag göra en färja som lämnade en satellit i omloppsbana och landade på landningsbanan igen. Efter att man lyckats engång så är det inte lika svårt längre, så nu har byggnaden av en station påbörjats. Här är en bild från monteringen av andra modulen

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Inaktiv

Uncharted 2: Among Thieves (PS4)

Permalänk
Medlem

Arma 3 Epoch

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Far Cry 4

DiRT Rally

Mad Max

mmmmums så gott det ser ut....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

System Shock (Enhanced Edition)
Ett av de bästa spel jag någonsin spelat. Lite förbättrad version av originalet från 1994. Bland annat kan man få widescreen, högre detaljnivå och mouse look. Mouse look gör spelet mycket bättre (orignalet hade en slags keyboardstyrning där musen styrde siktet och inte vyn). Gameplay håller fortfarande efter så många år.

Bilderna är från 854x480 som scalas upp till full screen 16:9.

Permalänk
Medlem

DiRT Rally

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Metro 2033

Inte någonting som man vill möta i en mörk gränd påväg hem

Permalänk
Medlem

Mad Max

Interiörkameran känns som den inte är färdig när det är all denna oskärpa :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

MDK 2

Lifeforce Tenka

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Vilket program använder ni för att ta skärmdumpar? Steams funktion för att spara okomprimerade kopior vill inte fungera...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DataDidde:

Vilket program använder ni för att ta skärmdumpar? Steams funktion för att spara okomprimerade kopior vill inte fungera...

Själv använder jag MSI Afterburner på PC. PS4 och Xbox One använder jag de inbyggda capture-verktygen.

Andra alternativ för PC är exempelvis Fraps eller det inbyggda verktyget i Windows 10. Tror den aktiveras via Xbox-appen, har inte använt den själv (ännu). Finns fler lösningar men dessa + Steam bör vara de största. Och då vill jag samtidigt knappt räkna med Fraps då mjukvaran dels kostar och sedan inte uppdaterats på länge. Finns bättre alternativ idag.

Permalänk
Inaktiv

Spintires

En uppdatering släpptes nyligen där lite nya fordon tillkommit. Här kommer ett par bilder med min nya favorit B-131:

Permalänk
Medlem

Ytterligare lite bilder ifrån Project Cars.
Nu med Toyota GT-86 Rocket bunny.

Dont mind me! Just sliding through!
Grymt rolig bil att köra med.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Killing Floor

DiRT Rally
Trädkramare......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite mer DiRT Rally
Nuddar vänster fram då "exploderar" höger bakljus

Dagens Daily med Lancia 037, kunde ju ha gått bättre.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

DiRT Rally

"Flygande" Finland

Räcker att man tappar koncentrationen i en bråkdel av en sekund och direkt "BOOOM Headshot....."

Visa signatur
Permalänk

Lite bilder från Star Citizen 2.0.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Bidrar med lite bilder från tidigare ArmA 3 Lir
Inga specifika regler mer än rollerna så loadouts är helt valfria.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk
Inaktiv

Fallout 4
Lite drygt 100 timmar spelat enligt Steam och det har blivit en hel del bilder. De bästa och roligaste innehåller spoilers så de får såklart vara. Men lite annat finns det att visa.
Och nej, jag är inte i närheten av att vara klar med storyn ens. Riktigt stort spel faktiskt.

Min karaktär tidigt i spelet, 2-3 timmar in eller något sådant.

Spelet ser rätt snyggt ut ibland.

Vad vore ett Bethesda-spel utan buggar? Äh vad vet jag, tak-brahmins är kanske en feature...

"Splat!" och ding!

Mina bosättare jagar bort en inkräktare. Rätt maffigt att se så många i strid (ska vara 17st eller så, nödvändigtvis inte alla i bild).

Två bilder som möjligen innehåller lätta spoilers (en kvinnlig karaktär man träffar när man kommer till Diamond City samt en Power Armor man hittar senare i spelet). Då jag är osäker på om någotdera visats i trailers och recensioner men för säkerhetsskull så får det bli spoilertagg.

Piper hittar en ny leksak.

Min karaktär och den Power Armor jag använder nu.

Dold text
Permalänk
Medlem

Mad Max
Precis börjat på spelet, riktigt bra så långt.

Permalänk
Medlem

Fem till Mad Max, men som miniatyrer eftersom jag posta innan också. De borde inte komma på höjden utan efter varann, men det är forumet som orsakar det.

Permalänk
Inaktiv

Ryse: Son of Rome

Lite bilder från början av spelet:

Permalänk

DCS World

Permalänk
Medlem

Har alltid sagt att jag ska ta och ladda upp något här, men det blir aldrig av, haha. Brukar ta en del bilder medan jag spelar, men på senare tid har det inte blivit något. Blir andra bullar nu dock, så tar och laddar upp några random bilder som finns tillgängliga!

Shadow of Mordor

Metro 2033 & Last Light

Här är även en video jag gjorde på spelet precis efter att jag hade börjat lära mig Sony Vegas.

Dold text

Splinter Cell: Blacklist

The Elder Scrolls V: Skyrim

Dold text

Tomb Raider (någon är en aning suspekt)

Wow, hittade inte like mycket konkreta bilder som jag hade hoppats på, men är alltid något!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!