Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Flygsimulatorn Prepar3d.
Boeing 717 på väg mot Arlanda

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Maffia II, lite rolig bugg på Vito efter att han gick ur bilen.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Skylar & Plux

Gillar ni Ratchet & Clank / Jak & Daxter typ av spel så är detta ni söker.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

MXGP3

Jag vet att någon sökte efter 125:or i MXGP2...det är en 125:a i bilderna från MXGP3

Varför så stora ögon?...

....Aha.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Lite Ghost Recon: Wildlands med maxad grafik i 1440p. Helt sjukt snyggt spel, har nog aldrig varit med om så många kodak-moments förr Det är väl bara himlen och molnen som kan se otroligt platt ut ibland, om man ska klaga på något. Endast 2 av bilderna är tagna med Ansel, men inga filter eller dylikt är pålagt, utan har bara sökt bättre vinklar.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Lite Ghost Recon: Wildlands med maxad grafik i 1440p. Helt sjukt snyggt spel, har nog aldrig varit med om så många kodak-moments förr Det är väl bara himlen och molnen som kan se otroligt platt ut ibland, om man ska klaga på något. Endast 2 av bilderna är tagna med Ansel, men inga filter eller dylikt är pålagt, utan har bara sökt bättre vinklar.

Det är absolut ett av de snyggaste spelen hittills. Blir intressant att se hur långt UBI Soft kan ta sina open world spel. Det har ju ryktats om att nästa Assassin's Creed kommer bygga på en uppdaterad version av deras motor.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Buio:

Det är absolut ett av de snyggaste spelen hittills. Blir intressant att se hur långt UBI Soft kan ta sina open world spel. Det har ju ryktats om att nästa Assassin's Creed kommer bygga på en uppdaterad version av deras motor.

Jag hoppas gameplayet ärvs vidare i nya Far Cry också, började spela 4an igen efter jag spelat igenom Wildlands och det märktes att utvecklingen gått framåt. Personligen gillade jag verkligen hur exempelvis vapen hanteras i Wildlands.

Permalänk
Medlem

Black Desert Online
Spelet har nu en inbyggd funktion för att ta skärmdumpar i 8K upplösning. Blir perfekt att sen skala ner till 4K vilket ger mycket bra post-AA.

Permalänk
Medlem

ETS2

Fallout 4
Ok.....

DiRT 4

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En stämningsbild från Black Desert Online (tagen i 8K och sen nerskalad till 4K)

Permalänk
Medlem

Lite bilder från Wolfenstein: The Old Blood. Jag spelar alltid på lättaste svårighetsgraden och ibland även med godmode aktiverat vilket kan leda till rätt roliga situationer ibland.

Ett litet påskägg.

Jag tog ett par bilder till men lägger dem inom spoilertaggar då de är tagna mot slutet av spelet. Tyvärr glömmer jag ofta bort att ta skärmdumpar men jag ska försöka att göra det oftare eftersom jag själv tycker att det är kul att glida in i tråden och se alla andras bidrag.

Dold text
Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Inaktiv

Witcher 3

Rime

What Remains of Edith Finch

Yooka Laylee

Unravel

Full Throttle: Remastered

Permalänk

Jag ligger som alltid åratal efter alla andra. Har precis testat Guild Wars 2. Grafiken är OK, men själva spelet är inte i närheten lika bra som ettan. Inte i samma division.

Permalänk
Medlem

@Awakeruad Inte bara du som /alltid/ ligger åratal efter alla andra, jag började spela för lite mindre än en månad sen bara

Lite folk samlat, som kombinerat med bossen drar ner min FPS till 15

bättre komprimerad bild
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Det otroligt stämmningsfulla och beroendeframkallande theHunter: Call of the Wild. Tyvärr också väldigt buggigt men jag kan trots det inte sluta spela.

Permalänk
Inaktiv

Mer Witcher 3: The Wild Hunt:

Permalänk

Camoflauge gud! [PUBG]

[Fallout 4]

Visa signatur

"Liberalism is totalitarianism with a human face." - Thomas Sowell

Permalänk
Inaktiv

Om ni skulle missa den stora watermarken på varenda bild så är det Black Desert Online det handlar om

Permalänk
Medlem

Jag hade aldrig någon N64a när den var aktuell utan valde istället PS1 vilket har gett mig oerhört många fina spelminnen men som samtidigt innebar att jag inte haft möjlighet att spela klassikerna till N64. Det första och enda spel ur Marioserien som jag spelat igenom är Super Mario Sunshine vilket var väldigt underhållande men nu tänkte jag ge mig i kast med att försöka klara ut Super Mario 64.

Efter att ha tagit ett 20-tal stjärnor kan jag tycka att spelet har en del brister varav vissa väldigt allvarliga, samtidigt som det ur vissa aspekter är ett tidlöst spel som säkert står sig lika bra om ytterligare 20 år. De största problemen i mitt tycke är den värdelösa kameran - idag är man van vid att kunna ha full 360-kontroll över kameran men i detta spel får man i stort sett nöja sig med de fyra väderstrecken och som om det inte vore nog så ändrar sig dessutom kameravinkeln av sig själv vilket är otroligt irriterande i de moment som kräver hög precision.

En annan sak som jag reagerat på är att vissa moment i spelet inte ger någon som helst förklaring till vad det är man ska göra. Som tur är har vi idag tillgång till internet men jag förstår inte riktigt vad tanken var när spelet släpptes. Var en guidebok ett måste eller gissade och testade man sig fram? En del pussel är väldigt långsökta och det är inte helt självklart var man ens ska börja någonstans.

Nu har jag visserligen bara tillgång till de första världarna men jag tycker dessutom att bandesignen är väldigt tråkig och jobbig, särskilt undervattensvärlden och islandskapet. Förhoppningsvis blir senare miljöer lite roligare för annars vet jag inte riktigt om jag orkar ta mig igenom 120 stjärnor...

Jag tänkte varva det här med lite Goldeneye (dock den uppdaterade och förbättrade Wii-versionen) och ev. även Perfect Dark om jag får tid någon gång, sen känner jag mig nog faktiskt rätt färdig med N64 som i mitt tycke inte alls har ett lika varierat och rikt spelutbud som PS1 men jag kan ju naturligtvis vara färgad av att ha vuxit upp med en dualshock i näven...

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Total War: Warhammer - Beastmen kampanjen

Random and light artillery

Minotaur rush

Greataxe Minotaur

Pesky cavallery dogs

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag hade aldrig någon N64a när den var aktuell utan valde istället PS1 vilket har gett mig oerhört många fina spelminnen men som samtidigt innebar att jag inte haft möjlighet att spela klassikerna till N64. Det första och enda spel ur Marioserien som jag spelat igenom är Super Mario Sunshine vilket var väldigt underhållande men nu tänkte jag ge mig i kast med att försöka klara ut Super Mario 64.

Efter att ha tagit ett 20-tal stjärnor kan jag tycka att spelet har en del brister varav vissa väldigt allvarliga, samtidigt som det ur vissa aspekter är ett tidlöst spel som säkert står sig lika bra om ytterligare 20 år. De största problemen i mitt tycke är den värdelösa kameran - idag är man van vid att kunna ha full 360-kontroll över kameran men i detta spel får man i stort sett nöja sig med de fyra väderstrecken och som om det inte vore nog så ändrar sig dessutom kameravinkeln av sig själv vilket är otroligt irriterande i de moment som kräver hög precision.

En annan sak som jag reagerat på är att vissa moment i spelet inte ger någon som helst förklaring till vad det är man ska göra. Som tur är har vi idag tillgång till internet men jag förstår inte riktigt vad tanken var när spelet släpptes. Var en guidebok ett måste eller gissade och testade man sig fram? En del pussel är väldigt långsökta och det är inte helt självklart var man ens ska börja någonstans.

Nu har jag visserligen bara tillgång till de första världarna men jag tycker dessutom att bandesignen är väldigt tråkig och jobbig, särskilt undervattensvärlden och islandskapet. Förhoppningsvis blir senare miljöer lite roligare för annars vet jag inte riktigt om jag orkar ta mig igenom 120 stjärnor...

https://abload.de/img/dolphin5.0_jit64dc_op2asv4.png

https://abload.de/img/dolphin5.0_jit64dc_opbasjn.png

https://abload.de/img/dolphin5.0_jit64dc_opp2svc.png

https://abload.de/img/dolphin5.0_jit64dc_opc1s2i.png

https://abload.de/img/dolphin5.0_jit64dc_opabson.png

Jag tänkte varva det här med lite Goldeneye (dock den uppdaterade och förbättrade Wii-versionen) och ev. även Perfect Dark om jag får tid någon gång, sen känner jag mig nog faktiskt rätt färdig med N64 som i mitt tycke inte alls har ett lika varierat och rikt spelutbud som PS1 men jag kan ju naturligtvis vara färgad av att ha vuxit upp med en dualshock i näven...

Man var ju ca 6-8 år när man klarade igenom dessa spel, guider var inte att tala om och att få leta sig fram hur man tar vidare är ju en stor charm med de gamla spelen som många saknar idag. Detta är ju en anledning till att Soulsborne (Dark Souls & Bloodborne) får så mycket kärlek. För att man inte ska få allt serverat.

Förstår dig gällande kameran dock, men man får ha i åtanke att 3D var nytt när spelet kom och de fanns inte direkt så mycket att jämföra med. Rekommenderar dig att dra igenom Ocarina of Time snarast för din maximala N64 upplevelse, därefter tar du Majoras Mask.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Man var ju ca 6-8 år när man klarade igenom dessa spel, guider var inte att tala om och att få leta sig fram hur man tar vidare är ju en stor charm med de gamla spelen som många saknar idag. Detta är ju en anledning till att Soulsborne (Dark Souls & Bloodborne) får så mycket kärlek. För att man inte ska få allt serverat.

Jag vet inte riktigt om jag håller med dig där, det är ganska frustrerande med specifikationer där man får gissa sig till dess egenskaper och det är ett märkligt designbeslut att spelen ska vara helt öppna.

Jag minns när jag försökte mig på Dark Souls för första gången och lyckades smita förbi ett gäng fiender och sparade. Det visade sig sen att dessa fiender tydligen var långt över min nivå och det var omöjligt att ta sig förbi dem vilket resulterade i att jag var tvungen att överge min sparfil och börja om.

Nu är det så klart på en helt annan nivå men i fallet med Super Mario 64 är en del uppdrag otroligt vaga i sin beskrivning, t.ex. Wings in the sky eller vad uppdraget nu hette. Målet är att flyga igenom fem ringar med mynt men dels syns inte mynten varken från marken eller ön (åtminstone för mig) och uppdraget kräver nästan att man måste ha flygmössan som det inte heller är helt självklart hur man ska få tag i.

Utmaningar gillar de flesta men det betyder ju inte att man måste göra det extra svårt genom att ge väldigt svårtolkade ledtrådar eller ordvitsar och jag tycker inte att det tillför något mer än ren frustration. Grattis till alla er som lyckades ta 120 stjärnor utan att ta till hjälp, jag är imponerad.

Skrivet av Eptk:

Förstår dig gällande kameran dock, men man får ha i åtanke att 3D var nytt när spelet kom och de fanns inte direkt så mycket att jämföra med. Rekommenderar dig att dra igenom Ocarina of Time snarast för din maximala N64 upplevelse, därefter tar du Majoras Mask.

Absolut, vad jag minns hade dock väldigt många PS1-spel full 360-kamera men det kanske var en bit in i generationen? Det var några år sen och minnet är inte det bästa.

Tack för tipsen men jag har tyvärr aldrig gillat något av Zeldaspelen bortsett från Windwaker och ALTTP. BOTW tilltalar mig däremot och det blir definitivt ett köp när Switchen har inhandlats.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

War Thunder

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ågren:

Jag vet inte riktigt om jag håller med dig där, det är ganska frustrerande med specifikationer där man får gissa sig till dess egenskaper och det är ett märkligt designbeslut att spelen ska vara helt öppna.

Jag minns när jag försökte mig på Dark Souls för första gången och lyckades smita förbi ett gäng fiender och sparade. Det visade sig sen att dessa fiender tydligen var långt över min nivå och det var omöjligt att ta sig förbi dem vilket resulterade i att jag var tvungen att överge min sparfil och börja om.

Nu är det så klart på en helt annan nivå men i fallet med Super Mario 64 är en del uppdrag otroligt vaga i sin beskrivning, t.ex. Wings in the sky eller vad uppdraget nu hette. Målet är att flyga igenom fem ringar med mynt men dels syns inte mynten varken från marken eller ön (åtminstone för mig) och uppdraget kräver nästan att man måste ha flygmössan som det inte heller är helt självklart hur man ska få tag i.

Utmaningar gillar de flesta men det betyder ju inte att man måste göra det extra svårt genom att ge väldigt svårtolkade ledtrådar eller ordvitsar och jag tycker inte att det tillför något mer än ren frustration. Grattis till alla er som lyckades ta 120 stjärnor utan att ta till hjälp, jag är imponerad.
Absolut, vad jag minns hade dock väldigt många PS1-spel full 360-kamera men det kanske var en bit in i generationen? Det var några år sen och minnet är inte det bästa.

Tack för tipsen men jag har tyvärr aldrig gillat något av Zeldaspelen bortsett från Windwaker och ALTTP. BOTW tilltalar mig däremot och det blir definitivt ett köp när Switchen har inhandlats.

Skickades från m.sweclockers.com

Med tanke på hur du beskriver både Dark Souls och Super Mario 64 så är den typen av spel inte riktigt för dig. Super Mario 64 var inte så svår att klura ut vad man behövde göra ens på 90-talet då många av oss spelade spelet första gången, själv köpte jag min N64 och SM64 redan på lanseringsdagen och hade inga svårigheter med att utforska spelvärlden(eller ja, spelvärldarna) och hitta stjärnor. Slutade vid 114 stjärnor eller så då de sista blev för tidsödande. Samla 100 mynt på varje nivå och vissa av dom behövde man klura ut strategier för att ta mynt i rätt ordning. Otroligt kul spel som hållit bra under åren med. Och Super Mario 64 var det första plattformsspel som fick till 3D, och just kamerahantering var ett problem som löstes med tiden. SM64 lösning var bra för sin tid men om man är van med dagens spel så lär den nog vara svårare att använda för att inte tala om att man inte hålls i handen.

Dark Souls och övriga Souls-spel så ska du också utforska spelvärlden. Med dagens mått så är det betydligt mindre handhållning än de flesta andra spel och mer i stil med hur det var på 90-talet exempelvis. Att dö i ett Souls-spel är inte lika som i andra spel då det mer eller mindre ingår i gameplayet. Kan man inte döda en boss eller fiende behöver man utforska spelvärlden med för att hitta bättre föremål, levla relevanta karaktärsområden eller helt enkelt bli bättre på spelet.

Just Zelda: Ocarina of Time kan nog ses som en slags föregångare till hur dagens spel just handhåller spelaren. Navi tipsar till och från om saker och man kan själv fråga om saker genom att trycka på C-up om jag inte minns helt fel. Fortfarande långt ifrån dagens spel där du har listor i spelytan som tydligt visar vad du ska göra och märken i spelvärlden där du ska gå. Utvecklingen går framåt, de som spelar spel är betydligt fler idag än de var på 90-talet med allt vad det nu innebär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Med tanke på hur du beskriver både Dark Souls och Super Mario 64 så är den typen av spel inte riktigt för dig. Super Mario 64 var inte så svår att klura ut vad man behövde göra ens på 90-talet då många av oss spelade spelet första gången, själv köpte jag min N64 och SM64 redan på lanseringsdagen och hade inga svårigheter med att utforska spelvärlden(eller ja, spelvärldarna) och hitta stjärnor. Slutade vid 114 stjärnor eller så då de sista blev för tidsödande. Samla 100 mynt på varje nivå och vissa av dom behövde man klura ut strategier för att ta mynt i rätt ordning. Otroligt kul spel som hållit bra under åren med. Och Super Mario 64 var det första plattformsspel som fick till 3D, och just kamerahantering var ett problem som löstes med tiden. SM64 lösning var bra för sin tid men om man är van med dagens spel så lär den nog vara svårare att använda för att inte tala om att man inte hålls i handen.

Dark Souls och övriga Souls-spel så ska du också utforska spelvärlden. Med dagens mått så är det betydligt mindre handhållning än de flesta andra spel och mer i stil med hur det var på 90-talet exempelvis. Att dö i ett Souls-spel är inte lika som i andra spel då det mer eller mindre ingår i gameplayet. Kan man inte döda en boss eller fiende behöver man utforska spelvärlden med för att hitta bättre föremål, levla relevanta karaktärsområden eller helt enkelt bli bättre på spelet.

Som sagt, jag kan tycka att det är lite av ett designfel om spelet möjliggör att man besöker 'fel' platser och sen inte kan komma därifrån utan tvingas skrota sin kanske fem timmar långa sparfil och börja om från start. I fallet med Super Mario så kan det mycket väl vara någon bugg, jag använder en mod med högupplösta texturer och mynten som ska tas syns inte över huvud taget förrän efter att man skjutit iväg sig med kanonen i någorlunda rätt riktning.

Tomb Raider hade väl 360-kamera om jag inte missminner mig och det kom i samma veva så jag tycker inte riktigt att Nintendo kan skylla den dåliga kameran på dåtidens teknik. En lösning med låst kamera bakom Mario med möjlighet till egna justeringar hade varit ett betydligt bättre alternativ och även om det finns en liknande funktion i spelet ballar kameran ur ändå titt som tätt och byter vinkel precis när man är på väg över någon smal gångbro eller mitt i ett hopp.

Tom Raider var säkert inte perfekt heller men jag kan inte minnas att jag hade några större problem. Det var dock ett antal år sen och jag har inte återbesökt spelet sen PS1-tiden så ev. brister kanske märks tydligare idag.

Dold text
Skrivet av anon5930:

Just Zelda: Ocarina of Time kan nog ses som en slags föregångare till hur dagens spel just handhåller spelaren. Navi tipsar till och från om saker och man kan själv fråga om saker genom att trycka på C-up om jag inte minns helt fel. Fortfarande långt ifrån dagens spel där du har listor i spelytan som tydligt visar vad du ska göra och märken i spelvärlden där du ska gå. Utvecklingen går framåt, de som spelar spel är betydligt fler idag än de var på 90-talet med allt vad det nu innebär.

Hey, listen! Man ville bara sträcka in händerna genom skärmen och mosa det där krypet så jag vet inte om det var så värst användarvänligt...

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Inaktiv

Kingsway

Permalänk

Tides of Numenera:

Turn-baserat rollspel, ser ut som ett Black Isle rollspel, påminner litegrann om Planescape: Torment. Det är inte dåligt, men är inte i närheten lika bra som Torment. Det känns inte som om nån sa "vi borde göra en uppföljare till Torment!" utan som om nån sa "vi behöver ett spel för att sälja Numenera-settingen". Om ni har läst nån av Jack Vance böcker om Den Döende Jorden så har ni settingen - en miljard år in i framtiden, hundratals civilisationer har stigit och fallit, och primitiva folk använder teknologi de inte alls förstår som om det var magi.
Som sagt, inte dåligt, men inte i klass med Torment eller Baldur's Gate 2.

Permalänk
Inaktiv

Leaving Lyndow

Permalänk
Inaktiv

Hellblade: Senua's Sacrifice

De två sista är i 5120x2880. Provade ett par via Ansel i 10x storlek men någon bugg i Ansel eller om det är spelet gör att fokus blir helt fel. Spelets inbyggda Photo Mode fungerar bättre och ger färre artifakter men kan istället inte höja upplösningen.

Härligt spel dock, jag upplever att den inte fått den uppmärksamhet den förtjänar i spelmedia, så mycket annat som också rapporteras om. Hörlurar rekommenderas skarpt, speciellt om man är ASMR-kompatibel.

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Hellblade: Senua's Sacrifice

Mycket snyggt - och tack för tipset. Jag hade inte brytt mig om det spelet förrän jag såg dina screenshots, jag utgick ifrån att det var ett manga-inspirerat spel med enorma svärd och skojiga hår eftersom det var gjort av studion bakom Devil May Cry - men på reviewerna på nätet låter det som om det är ett horror-rpg i fornnordisk mytologi, dvs helt ett spel för mig. Blir definitivt ett köp!