Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Lägg märke till polisen

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Vad var det här för en modd? glömt det

@SpammerN^: Glöm inte skriva namnet på spelet (det är Deadspace iaf).

Real lifesis

Permalänk
Medlem

Nån snubbe jaga mig i MP verkar det som, var ganska kul och vart några "coola" bilder.

Bilderna är väldigt lika dock, klicka för större.

EDIT, spelet är GTA IV

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
När vi nu ändå kom in på COD4 så tar jag och postar en screenshot från min första flawless-match. Tror att det var någon gång i december eller så, och sedan dess har jag hunnit med många fler

http://img188.imageshack.us/img188/2818/shot0156m.jpg

Sorry för gigantisk bild för övrigt. Jag tycker synd om de personer som skummar igenom den här tråden med små skärmar...

Vilken optimist, skriver gg med 18 deaths och inga frags

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Hehe, jo du... God sportmannaanda i alla fall

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz
Real lifesis

Tackar

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0rdaerhet
Va heter den? Och btw, varför klarar inte min burk Crysis när jag har Vista? Rapeade spelet på High förr, nu har den ingen chans :S

Antar att du hade XP förut? Vista drar mer och så har vi DX10

Permalänk
Medlem

"Aah! Poor Jerry! Let's see how Jerry like this 25 Pounder!"

God bless Creeping Barage!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
"Aah! Poor Jerry! Let's see how Jerry like this 25 Pounder!"

God bless Creeping Barage!

http://img269.imageshack.us/img269/6606/capture200906222050.j...

Och spelet heter?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Och spelet heter?

Står på menyn

Fan vad det ser jobbigt ut dock, bara en jävlans massa linjer.

Edgren, inte lirat GTAIV på ett tag? Har lagt dig som vän men inget svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz

Fan vad det ser jobbigt ut dock, bara en jävlans massa linjer.

Det är för att LeeLoo roar sig i singleplayer med Cheatmod och har byggt extremt många kanoner.

Här är lite mer normala screenies även om de inte är särskilt spektakulära då man brukar vara mer upptagen med spelet än med att ta screenshots vid sådana tillfällen.

"0.2"(sekunder) är en handgranat, matchen slutade innan den small. Notera de fina skuggorna ATi-kortet återger.

Det gröna grejset är order som frusit eftersom matchen var över.

"Smells like victory!"

Spelet är såklart Company of Heroes.

Permalänk
Medlem

Sen så fuskar datorn också och väller in med sisådär 100 st Tigrar. Då väljer man en bana med en bro som enda vägen in som flaskhals.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Står på menyn

D'OH! ><

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Edgren, inte lirat GTAIV på ett tag? Har lagt dig som vän men inget svar

Oops Har haft lite annat för mig. Går in nu o accepterar

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

company of heroes ser väldigt kul ut...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Står på menyn

Fan vad det ser jobbigt ut dock, bara en jävlans massa linjer.

Edgren, inte lirat GTAIV på ett tag? Har lagt dig som vän men inget svar

Linjerna beror på att han har markerat alla kanoner m.m. samtidigt. Det är ju graderna som kanonerna kan skjuta utan att att vända på kanonen

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

För er som inte läser ArmA 2 tråden Några första bilder. Lovar att banta bort interfacet till nästa gång!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0rdaerhet
Va heter den? Och btw, varför klarar inte min burk Crysis när jag har Vista? Rapeade spelet på High förr, nu har den ingen chans :S

Den heter "The Vulture's One Day Challenge Map" och kan laddas ned om du följer länken nedan.

http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=3057&lim=0

Kul att min bana spelas av någon!

Permalänk
Medlem

Min gubbe i Fallout 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Vulture
Den heter "The Vulture's One Day Challenge Map" och kan laddas ned om du följer länken nedan.

http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=3057&lim=0

Kul att min bana spelas av någon!

Jaha, så du har gjort den? Då ska jag tanka hem den!
Sitter själv och pular med en bana, men vet ej varför jag har så få alternativ i Flow Graphen :/

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Json@Jonas
bilder...

Actionfyllda bilder.

Här kommer lite DiRT-skärmskott.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

min gubbe i oblivion, posar lite och ser ut över vyerna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
min gubbe i oblivion, posar lite och ser ut över vyerna
http://img188.imageshack.us/img188/4281/oblivion2009062320102...
http://img38.imageshack.us/img38/3638/oblivion200906232011530...

Vart har du fått tag på den manteln?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Vart har du fått tag på den manteln?

denna modden:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=4539

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
denna modden:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=4539

Man tackar ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Är oblivion ett bra spel som man kan spela länge utan att tröttna?

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Är oblivion ett bra spel som man kan spela länge utan att tröttna?

Skämtar du? Det är otroligt beroendeframkallande och kan spelas i evigheter. Det är enkelt att modda till det själv och ladda ner andras moddar för att dessutom forma och ändra på spelet precis som man själv vill Hundratusentals moddar finns att zappa runt bland, och ett tiotal nya kommer fortförande varje dag. Spana in www.tesnexus.com för moddar, och själva spelet Oblivion hittar du nog bara på Steam i dagsläget.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Man tackar ^^

ingen orsak

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Jaha, så du har gjort den? Då ska jag tanka hem den!
Sitter själv och pular med en bana, men vet ej varför jag har så få alternativ i Flow Graphen :/

Japp, jag gjorde den.

Anledningen till att du har "få alternativ" beror på (så vitt jag förstår det) att du inte markerat alla Components. I din Flowgraph-ruta, gå till View ---> Components, och tryck för allt i listan som dyker upp. Då kommer du få tillgång till alla Nodes.

Här är en bild från min bana i Crysis, för att bidra med något till tråden. Enjoy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Skämtar du? Det är otroligt beroendeframkallande och kan spelas i evigheter. Det är enkelt att modda till det själv och ladda ner andras moddar för att dessutom forma och ändra på spelet precis som man själv vill Hundratusentals moddar finns att zappa runt bland, och ett tiotal nya kommer fortförande varje dag. Spana in www.tesnexus.com för moddar, och själva spelet Oblivion hittar du nog bara på Steam i dagsläget.

Okej men nu är det så att jag hade tänkt köpa spelet till xbox 360 eftersom min dator är riktigt kass och spelar ingenting på den

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Okej men nu är det så att jag hade tänkt köpa spelet till xbox 360 eftersom min dator är riktigt kass och spelar ingenting på den

Då förlorar man mycket