Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
otroligt bra?

Aja.. en i7+295 som inte klarar det maxat i 1920 är ju rent av sönder.

Så, det skulle nog vara mer "Detta flyter perfekt, precis som väntat"

Fast ett gtx295 är ett SLI-kort och det finns spel som faktiskt suger hårt på SLI.
tex H.A.W.K och Arma2.. Helt ospelbart på min burk...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

OFT, men går det sätta folk på ignore?

Permalänk
Medlem

Edgren du är då ute och cyklar. En stabil klock ger aldrig sämre effekt.

Sorry för off, men detta var bara lite väl.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Edgren du är då ute och cyklar. En stabil klock ger aldrig sämre effekt.

Sorry för off, men detta var bara lite väl.

Faktum är att det visst kan ge sämre effekt i spel, eller snarare sagt vid klantig, felaktig och dåligt balanserad klockning kan det ge motsatt effekt istället. och BTW använd inte Amerikanska imagehoster tack... imageshack är redan så ultrasegt det kan bli.

Och nä har man råstyrka bakom chassieplåtarna kan man köra med så segt system med sirap(antivirus) mm utan att det påverkar spelandet. Med icke top of the line datorer så märks dessa små bilder per sekund som försvinner av andra program som drar kraft.

Återkommer med mer screens senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Och nä har man råstyrka bakom chassieplåtarna kan man köra med så segt system med sirap(antivirus) mm utan att det påverkar spelandet. Med icke top of the line datorer så märks dessa små bilder per sekund som försvinner av andra program som drar kraft.

Det där är väldigt överdrivet. Jag har en gammal CPU och har brandvägg+antivirus igång när jag spelar och har inte problem alls. Om det finns något spel som accessar disk kontinuerligt med streaming kan jag stänga av antivirus (eller bara exkludera de mappar som spelet använder), men det ger oftast ingen skillnad alls. Dock lider förstås min prestanda av att vara CPU limited, men det ändras inte pga brandvägg+antivirus av eller på. Om det gör det så är det så obetydligt att jag inte sett det på tester.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Faktum är att det visst kan ge sämre effekt i spel, eller snarare sagt vid klantig, felaktig och dåligt balanserad klockning kan det ge motsatt effekt istället. och BTW använd inte Amerikanska imagehoster tack... imageshack är redan så ultrasegt det kan bli.

Och nä har man råstyrka bakom chassieplåtarna kan man köra med så segt system med sirap(antivirus) mm utan att det påverkar spelandet. Med icke top of the line datorer så märks dessa små bilder per sekund som försvinner av andra program som drar kraft.

Återkommer med mer screens senare

Tycker du borde sluta diskutera saker du har dålig koll på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Jag hörde att ni ville ha mer Bound in Blood-bilder. Från imageshack.

Nödvändigt ditt troll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh
Tycker du borde sluta diskutera saker du har dålig koll på.

Kanske bara är mina datorer och datorer i närheten av mig då.

Permalänk
Musikälskare

Lite Zenonia @ Iphone

Överdimensionerat svärd xD

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Sötast

Vackraste spelet i år?

Trine

Permalänk
Musikälskare

Vackert? Ser ju ut som nån designer käkade svamp under utvecklingen ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

2 bilder jag hade på datorn.

Brothers in arms : Hells Highway

Volvo The Game, körde inte "seriöst" utan sladdade bara omkring, vart ett hjärta om man har lite fantasi.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Vackraste spelet i år?

Trine

http://themakingofafamily.com/randomupload/e51fb8667b88f09ef4...

Testade precis demot. Det var rätt så kul. Och jag håller med rätt så vackert.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Nödvändigt ditt troll.

Va, jag är inget troll
Uppskattas inte mina fina screenshots så slutar jag väl ladda upp dem.

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Va, jag är inget troll
Uppskattas inte mina fina screenshots så slutar jag väl ladda upp dem.

Ladda upp på : http://tinyurl.com/6pfg6t istället!

Ladda en bild på 3MB ~ 1-2 sekunder.
vs
Imageshack 3MB ~ 30-90 sekunder.

Permalänk

Prototype

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Inaktiv

Är Prototype bra optimerat?

Permalänk

Körde The hunter i 2h timmar nyss och säger fan vad tråkigt. Försökt att hitta det jävla mule deer men bara hittat spår o inget annat, dryyyygt. Slöseri på tiden asså.

Enda som är bra är grafiken.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Är Prototype bra optimerat?

Det flöt på underbart för mig. Full kräm på allt i 1920x1200.
Märkte inte av några slowdowns eller liknande heller.

Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Ladda upp på : http://tinyurl.com/6pfg6t istället!

Ladda en bild på 3MB ~ 1-2 sekunder.
vs
Imageshack 3MB ~ 30-90 sekunder.

http://themakingofafamily.com/randomupload/7539e0090b77266044...

http://themakingofafamily.com/randomupload/cede275132b42868ea...

Verkar ju riktigt trevligt det! Förvisso copy på Lost Vikings, men vafan

Permalänk
Medlem

ärligt talat så går det nästan lika fort att ladda bilder ifrån tinyurl som imageshack

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
ärligt talat så går det nästan lika fort att ladda bilder ifrån tinyurl som imageshack

Du besökte inte länken med andra ord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Du besökte inte länken med andra ord.

vaddå för länk? jag svara bara på vad som stog i citatet ovenför min post, och vad jag menar är att jag knappt ser nån skillnad

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sexig bil

Permalänk
Sötast

Det var inte jag som krockade med dig!.......

Jag lovar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
Nice, Keirrison verkar ha varit rätt hyfsad för dej Han blev ju "machens spelare" 15ggr

Inter är väldigt överskattade i FM08, Zlatan är "halvgud som gör lite som han vill på planen" istället för mer realistiska "gnällspik som går runt lite som han vill på planen, kan göra en och annan bra sak om han blir serverad smörpassningar".

Ja, precis. Men zlatan sög för mig andra säsongen, troligen p.g.a. lite ändrade taktiker då jag ville låta mina yttrar leka mer, blir roligare mål och fler. Marquinhos (ytter), Keirrison och Guillherme (central mittfältare) (kan ha stavat något fel, orkar inte ladda spel för att titta) är givna köp i nästan alla klubbar, utvecklas till sjuka spelare.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Är Prototype bra optimerat?

Jag får en del microjudder i Prototype, jag har bra FPS, men pga att mitt är kort är SLI (GTX295) och dåligt stöd för detta i spelet så får jag microjudder.

Visa signatur
Permalänk

2 bilder från cs

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Nu blir det högupplöst och cowboysare i Call Juarez: Bound in Blood

Skitbra spel föresten...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Va, jag är inget troll
Uppskattas inte mina fina screenshots så slutar jag väl ladda upp dem.

Nae, men 10 bilder som nästan är identiska! lite mer variation tack