Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Rohan online.

Lite bilder på mina olika chars jag gjort. Free to play spel, finns dock itemmall. Men det är en bra itemmall då man både kan sälja chars och saker. Ett av de få free to play spel som man faktiskt kan spela utan att paypal.

Assasin

Townwars battle

Ursäkta kvaliteten på bilderna, tog mig ett tag att fatta hur man laddar upp dem utan att förminska och pajja bilderna..

Bara att tanka ner och provspela, spelar på Marea servern jag:)

Lätt det snyggaste mmorpg jag spelat, har dock inte testat age of conan och Aion. Och det finns extremt mycket olika raser och builds/skilltreen.

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

vilket spel är mest krävande? prototype eller gta iv? både är väll mest cpu-begränsade?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz
vilket spel är mest krävande? prototype eller gta iv? både är väll mest cpu-begränsade?

Skulle nog våga påstå att GTA IV är mest krävande, med tanke på att det enbart är spelbart på Quad-processorer.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Skulle nog våga påstå att GTA IV är mest krävande, med tanke på att det enbart är spelbart på Quad-processorer.

Bull.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Bull.

Är du helt slut i huvet eller? Kom med lite motargument istället

Bidrar lite i tråden, lyckades parkera kärran på ett lite udda ställe

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

GTA IV är mer krävande men det är inte ospelbart på Dual Core för det.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Bull.

Eftersom jag spelat det själv på E6750+X1950Pro så vet jag att det är bull. Det enda som inte var bra var att 256MB videominne var för lite.

Permalänk
Medlem

Jag kör in i en vägspärr i ~350km/h med min Zonda på undercover

Thumbs up

Förresten, det verkar vara väldigt populärt att posta bilder från Call Of Juarez Bound in Blood.

Jag undrar, någon som kan berätta hur väl det kommer funka på min rigg?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Håller med. Ännu en WoW-kopia :/

'

Mjä, wow är tvärtom, om det inte är i instanser

Permalänk

Left 4 Dead

Just bitit av Zoeys arm! Nom nom nom

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Mindre upplösning i spel = bättre prestanda = tråkigare

haha skämtar du eller?

ja man märker att du måste vara 14, jag är ändå bara 20.
Dålig grafik gör inget spel tråkigt om det har nice gameplay.
Dagligen hittar jag roliga gamla arcade spel som är 100ggr roligare än Crysis, gta IV osv. tex Smash TV
http://www.youtube.com/watch?v=4AapB7dW3HA

@lasermannen:
Vem skulle inte vilja ha en bit av den där snyggingen haha ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
haha skämtar du eller?

ja man märker att du måste vara 14, jag är ändå bara 20.
Dålig grafik gör inget spel tråkigt om det har nice gameplay.
Dagligen hittar jag roliga gamla arcade spel som är 100ggr roligare än Crysis, gta IV osv. tex Smash TV
http://www.youtube.com/watch?v=4AapB7dW3HA

@lasermannen:
Vem skulle inte vilja ha en bit av den där snyggingen haha ^^

Det jag tror han menar är att man ska spela ett spel som det är menat att bli spelat. Man ska altså inte köra Crysis i 800x600 med allt på low eller GTA IV på en P4 processor och ett 256mb grafikkort. Han skriver inte att ett spel med bra grafik är bättre än ett med sämre utan.

En tolkning.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz

Ta väck "specifikationsrutan" så blir det bättre, ta på lite fina landskap eller coola slaktningar istället för in i väggar och på allmänt tråkiga saker

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Det jag tror han menar är att man ska spela ett spel som det är menat att bli spelat. Man ska altså inte köra Crysis i 800x600 med allt på low eller GTA IV på en P4 processor och ett 256mb grafikkort. Han skriver inte att ett spel med bra grafik är bättre än ett med sämre utan.

En tolkning.

Det var det jag ville få fram. Har spelat Heroes 3 många herrans år, och grafiken på det är väl inte det bästa? Testat 4:an och 5:an också men 3:an är det bästa Heroes-spelet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Sötast

Parkeringshus?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
http://themakingofafamily.com/randomupload/b8eb71559da27c9af0...

Parkeringshus?

(offtopic)

Titta! av min erfarenheten så ser jag en Volga

och en Zaporozhets

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern

Ta väck "specifikationsrutan" så blir det bättre, ta på lite fina landskap eller coola slaktningar istället för in i väggar och på allmänt tråkiga saker

Ta du dina bilder så som du vill så tar jag mina så som jag vill
sedan kanske du bör skaffa glasögon eftersom jag inte tagit en enda bild på en vägg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Det jag tror han menar är att man ska spela ett spel som det är menat att bli spelat. Man ska altså inte köra Crysis i 800x600 med allt på low eller GTA IV på en P4 processor och ett 256mb grafikkort. Han skriver inte att ett spel med bra grafik är bättre än ett med sämre utan.

Mjo förvisso, dock var ju crysis ett tråkigt spel o det var bara coolt att se den häftiga grafiken i ungefär en timme.

GTA IV kan jag gärna lira i dålig grafik pga att vice city o San Andreas var grymt kewl

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz
Ta du dina bilder så som du vill så tar jag mina så som jag vill
sedan kanske du bör skaffa glasögon eftersom jag inte tagit en enda bild på en vägg

Jag blandade kanske ihop dina bilder med någon annans några sidor innan men det var bilder tagna in i väggen och du har självklart rätt, ta vilka bilder du vill.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

Körde FSX, detta var fan min bästa landning hittills. (Har inte spelat länge)

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

hej!

jag spelar alien arena 2k9, en snabb, rolig och snygg fps.
spelet är basserat på quake II&III engine crx.
bilden är tagen i spectatormode. map moonbase deimos

http://img189.imageshack.us/img189/8411/alienarena017.jpg

spelet är gratis och kan hämtas här:

http://alienenforcer.com/download.php

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sputte

Förresten, det verkar vara väldigt populärt att posta bilder från Call Of Juarez Bound in Blood.

Jag undrar, någon som kan berätta hur väl det kommer funka på min rigg?

vet ej om någon svarat.
Men maxa det i 1280x1024.
Med 6000+x2 2gbram hd 4770. Vilket är snäppet sämre än ditt

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Crysis, allt Very High, 1280x1024, V-Sync + Custom ToD av mig själv. Bilderna är tagna från min bana.

Permalänk
Medlem

Märker att vissa här inte verkar köra med FSAA. Gör ju ont i ögonen att titta på...

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Vulture
Crysis, allt Very High, 1280x1024, V-Sync + Custom ToD av mig själv. Bilderna är tagna från min bana.

Bilder...

En liten fråga bara, om du nu spelar i 1280x1024, varför är bilderna i 1680×1050?
Skrev du fel eller resiza du dom? ^^

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

älskar den här tråden!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Vulture
Crysis, allt Very High, 1280x1024, V-Sync + Custom ToD av mig själv. Bilderna är tagna från min bana.

http://img9.imageshack.us/img9/9321/00609.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/7466/00602y.jpg

På andra bilden har han en pinne i röven :0

Permalänk

Här kommer en dump från spelet Plants VS Zombies.
Sjukt roligt spel! Satt i en hel dag i streck och spelade det nu under veckan hehe.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Firefox är en skitläsare, föstår inte hur den kan ha blivit så omåttligt populär. Kan någon motivera?

Dess usla och tråkiga design?
Dess osmidiga flik-hantering?
Dess tendens att krasha?

Vilket skitsnack. Mitt kraschar inte i alla fall

Loxus

Tar det 5-10 sekunder att starta FireFox? då måste det vara nåt fel. Min startar direkt eller 1 sekund som du säger

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Tar det 5-10 sekunder att starta FireFox? då måste det vara nåt fel. Min startar direkt eller 1 sekund som du säger

Japp. Inte så ofta 10 sekunder längre sen jag uppgraderade till 3.5. Men startar jag trycker jag för att starta Firefox och sen chrome direkt efter, startar chrome typ direkt och firefox flera sekunder efter.