Permalänk
Medlem

problem med visa 64

tjena, har just köpt vista 46 bitars och nu hittar jag inget nätverk, har inte heller något ljud. skrev ner vad nätverkskortet hette innan jag formaterade och hämtade något som jag trodde var rätt. Ljudet behövde man cd till. Men vet någon hur jag ska göra för att fixa de? hade Realteck sound system innan. hade gött HEJ!

Permalänk
Medlem

Du tar reda på vad du har för moderkort och postar det här så kan folk här tala om för dig var du tankar hem drivrutinspaketen och hur du lämpligtvis installerar det. Oftast räcker det med att hitta nätverkskortets drivrutiner och sedan låta Vista ta sig en funderare över natten för att det mesta ska lösas.

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Ja, jag tog hem drivers till nätverket har installerat de ett antal ggr. men händer inte ett skit. ska kolla upp moderkortet

Permalänk
Medlem

hehe windows 46?

installerade inte windows all själv?

om inte gå in på moderkortstillverkarens hemmsida och ladda ner därifrån

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Nätverkskortet heter allafall Marvell Yukon 88E8056 pci-e gigabit Ethernet, ska leta vidare