Permalänk
Medlem

Fina system.

Men no offense, men jag håller fan med på att det ser fake ut, chassin ser likadana ut och du har bara bytt ut komponenterna. Kanske, kanske inte, jag vet inte, men d ser så ut.

Permalänk
Medlem

Jävligt nice, men flaskar inte amd processorn lite när du har 3 kort i crossfire?

Visa signatur

Skrotar bilar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoobZone
Jävligt nice, men flaskar inte amd processorn lite när du har 3 kort i crossfire?

Klart de gör

Permalänk
Medlem

Ditt rika helvete

Permalänk
Medlem

Åhhhh, fattar ni inte?
Eller fattar inte jag:P?

Först hade han den översta burken SEN den andra osv.

Han har ju själv sagt att han har en burk med bara ett 9800GX2 ATM tex.
O ingen av dom andra så såklart, förutom kanske några delar såsom chassi från dom gamla, eller!?

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Hedersmedlem

Antingen en ganska dum snubbe eller så....... nee bara en dum snubbe...

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Men seriöst nu, detta är Galleri-fliken. HÄR visar folk upp sina system/chassi/moddar etc.

Varför ens gnälla? Titta inte på inläggen då öht så slipper ni skriva något också.

Visst, jag kan hålla med om att vissa inlägg är riktigt onödiga, sånna som visar EN bild på en gammal P3:a t.ex. som de INTE gjort något med alls.

Men swec har blivit katastrof på sistonde tycker jag, nu menar jag inte bara för det här. Utan allmänt. Är en hel del folk som slutat vara här pga det också som bara jag vet.

Är jäkligt synd!

/Mvh sedde.