Webbläsare som renderar exakt som IE7?

Permalänk
Medlem

Webbläsare som renderar exakt som IE7?

Eftersom Windows 7 har IE8 installerat, och inte IE7, strular en del webbsidor som enbart verkar kompatibla med IE7 och lägre. Främst är det danskebank.se som krånglar på alla möjliga sätt, går att logga in och sådant men inte skriva ut på ett vettigt sätt.

Vad finns det för webbläsare som fungerar exakt som IE7? Är som sagt inte ute efter Firefox eller Chrome då bara vissa sidor är kompatibla med IE7/IE6.

Permalänk
Musikälskare

Är det inte certifikat du ska acceptera? Om vi nu snackar om banker

Isf funkar de i FF

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Är det inte certifikat du ska acceptera? Om vi nu snackar om banker

Isf funkar de i FF

Nja, det är renderingen som strular.

Permalänk
Snusfri

IE Tab till Firefox kanske funkar?
Länk: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Varför kör du inte IE8 i IE7 kompatibilitetsläge? Det funkar för mig...

Visa signatur

Dator: Apple iMac 27-inch, Mid 2011 | Intel Core i5 2.7GHz | 8 GB 1333 MHz DDR3 | AMD Radeon HD 6770M 512 MB | 1 TB HD + 2.5 TB extHD | Mac OS X Lion 10.7.2
Mobil: iPhone 4 8 GB
MP3-spelare/Hörlurar: Cowon J3 32 GB + 16 GB microSDHC | Cowon D2 4 GB + 32 GB SDHC | Sansa Clip 2 GB | Sennheiser IE8 | Shure SE530 | Audio Technica ATH-M50 | AKG K 242 HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metsat
Varför kör du inte IE8 i IE7 kompatibilitetsläge? Det funkar för mig...

Exakt,
Bara jag som tycker att frågorna bara blir dummare och dummare?
Är väl rätt självklart att kompatibilitetsläget gör så att 8:an fungerar som 7:an, känns som TS kunde testat det innan man springer in och gråter på swec.

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ectazy
Exakt,
Bara jag som tycker att frågorna bara blir dummare och dummare?
Är väl rätt självklart att kompatibilitetsläget gör så att 8:an fungerar som 7:an, känns som TS kunde testat det innan man springer in och gråter på swec.

Sist jag kollade är Sweclockers standardinlägg inte av toppklass men för det behöver man inte klanka ner på personen i fråga.

1) Du behöver inte läsa tråden om du inte vill.
2) Du behöver inte svara i tråden om du har en dålig dag.