Permalänk
Medlem

Men du christian... Är inte bilden på portfolio-sidan lite opassande? Titta närmare på det man ser i linsen...

http://www.carolibyggdesign.se/kamera.jpg

http://www.carolibyggdesign.se/portfolio.htm

Anyway, snyggt bygge!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk

Mäkta imponerande! Ordning och reda i kåken också, och visst fan fick du de i händerna Härliga bilder också.

Ingen fullpot men en stark 9a

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

äckligt snyggt, stilrent och funktionellt, 10p.

Permalänk
Medlem

Riktigt jäkla fint, kul att se folk som vet vad dom gör
10p!

Visa signatur

Gå med i livets ord...!

Permalänk

Om det är någon som vill ha ett rackskåp byggt så kan ni ju alltid höra av er. Jag kan ju bygga det enligt era specifikationer och träslag mahogny, ek etc.

Hör av er så kan vi ju alltid komma överens om något.

Mvh Christian

Permalänk
Inaktiv

Nice 10P

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

Mycket fint! 10p

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Hedersmedlem

stiligt! 10p

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Vilket vackert hem du har! Bygget blev ju kalasbra

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk

Är det en lägenhet? :S

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Min sambo hade dödat mig om jag ens kommit med förslaget att flytta serverhallen till vardagsrummet. Nu har vi iof väldigt mycket teknik redan där men att ställa upp switcharna, routern och servrarna där, ojoj hade blivit svårt att vinna den diskussionen

Men snyggt bygge. 10p.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk

Gav dig en 10a och sedan en 9a bara så jag kunde ge dig en 10a igen!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av devour
Min sambo hade dödat mig om jag ens kommit med förslaget att flytta serverhallen till vardagsrummet. Nu har vi iof väldigt mycket teknik redan där men att ställa upp switcharna, routern och servrarna där, ojoj hade blivit svårt att vinna den diskussionen

Men snyggt bygge. 10p.

Vissa har det bättre än andra, bara att fajta vidare ;D

Permalänk
Medlem

intressant omväxling

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

najsigt. I bardisken känns ju som klockrenaste placeringen också^^

Permalänk
Medlem

Snyggt hus, najs server, najs resultat som firman lyckats med.
Men du kanske borde se det mellersta stycket i §7. Tänkte på den här bilden.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

skitsnyggt 10p! oftast vill man ju inte att sladdarna ska synas alls men när de är så snyggt dragna (jag tänker på nätverkssladdarna) så är det faktiskt ganska fint

Permalänk
Medlem

SNYGGT! Jävlar vad avis man vart nudå! 10p rakt av! sånna som du förtjänar tamejf** 100p! grattis

Permalänk

fint bygge, men är väl en lägenhet?

Permalänk

Så nedrans snygg bygglogg...många bra bilder, 10P

Visa signatur

// Patrik (rookie)
AMD Phenom II x2 555, ASUS MA478T-E, Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz, SSD OCZ-AGILITY2 40Gb, Radeon 4850 X 2 CF,
Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk

awesome.

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk

Har det inte blivit mycket lättare att få höga betyg på SweClockers på sistone? Absolut inget ont om ditt bygge men "förtjänar" det verkligen högre betyg än dessa två skapelser?

http://sweclockers.com/album/?id=2759
http://sweclockers.com/album/?id=80

Som sagt inget ont om ditt bygge, det är stilrent och snyggt men tycker betygen på gallerier i allmänhet har blivit väldigt höga på sistone.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phille123
Har det inte blivit mycket lättare att få höga betyg på SweClockers på sistone? Absolut inget ont om ditt bygge men "förtjänar" det verkligen högre betyg än dessa två skapelser?

http://sweclockers.com/album/?id=2759
http://sweclockers.com/album/?id=80

Som sagt inget ont om ditt bygge, det är stilrent och snyggt men tycker betygen på gallerier i allmänhet har blivit väldigt höga på sistone.

satt och undrade samma sak... här har vi en "låda" som sen dessutom inte ens syns när den är på plats fattar inte vad poängen kommer ifrån? hårdvaran kanske?

bespara mig gärna från "avundsjukkommentarerna" visst skulle jag vilja jag ha grejjerna men jag skulle se till att gömma dem för i sig är dom _inte_ snygga.

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stackarsjack
satt och undrade samma sak... här har vi en "låda" som sen dessutom inte ens syns när den är på plats fattar inte vad poängen kommer ifrån? hårdvaran kanske?

bespara mig gärna från "avundsjukkommentarerna" visst skulle jag vilja jag ha grejjerna men jag skulle se till att gömma dem för i sig är dom _inte_ snygga.

Jag röstar inte på hur snyggt det är utan kvalitén på själva bygget, är nog till största delen alla skitgallerier som gör det enklare för bra gallerier att få bra poäng.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, även om jag nog hade funderat på en dörr till "chassit". 10poäng.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

En dörr av tonat glas, där har du pricken över i´t.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stackarsjack
satt och undrade samma sak... här har vi en "låda" som sen dessutom inte ens syns när den är på plats fattar inte vad poängen kommer ifrån? hårdvaran kanske?

bespara mig gärna från "avundsjukkommentarerna" visst skulle jag vilja jag ha grejjerna men jag skulle se till att gömma dem för i sig är dom _inte_ snygga.

Jag håller med dig helt men jag gillar verkligen förberedelser, utförandet och hantverket.

Men inget slår ju ett [ironi] "stilrent Antec P182 med grym kabeldragning"[/ironi]

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

YEAH!!!

Visa signatur

Antec Ninehundred - Gibabyte p35 dq6 - Intel E6850 - Gainward 8800gts 320mb - 2gb RAM - Samsung 400gb.

Permalänk
Medlem

Still rent, men det ska väl stå ett kylskåp där med kall öl

Visa signatur

Gigabyte S series GA-965P-DS4, Intel Core 2 Duo Processor E6600 2,40GHz,2 gig Corsair DDR2 XMS2 6400, Hiper Type-R 580W,250 gig hårdisk, 300 gig Mybook