Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gremanz:

Kommer att vara god balans, mest ont om healers i betan. På PVP servrar känns det som Jedi dps kommer dominera över Guardian.

Sen kommer PVP-nördar alltid gnälla över obalans, skills måste nerfas osv... Men det är i min mening ett ganska uselt PVP-spel. Liksom, spela någonting annat... Detta är KOTOR3 i skepnaden av ett mediokert MMO. Du spelar detta ensam och betar av klass- för klass. Frågan är vad som händer om 2 år, när alla kört igenom allt och så sitter vi/de här med ett sisådär MMO som försöker "keep up" med nytt storycontent.

Folk som mummlar om "det är bara beta, massor kommer ändras" har en rätt skev världsbild. Jag kommer spela igenom klasserna för storyn och sen lägga det på hyllan, såvida det inte händer något radikalt med spelets grundläggande design (instances, alla jävla hissar & tunnlar, och warzones) Finns en rätt fin .pdf från Game Dev. Conference där de går igenom vad faktiskt beta är till för... och det är inte vad de flesta tror.

Man får hoppas att du har rätt om balansen.

Sen måste jag hålla med, tror inte spelet kommer förändra sig. Deras story är grymt bra, aldrig varit med om liknande, så jag kommer köra igenom klasserna. Jag är tveksam på om de har något bra endgame, att grinda är inte min grej, repetitivt blir snabbt enformigt och därmed tråkigt.

RvR tycker jag själv är riktigt roligt, om det är väl gjort. Vilket återstår att se här.. balans kan vara bättre och sämre, eld magiker i war var bland det mest obalanserade jag varit med om. Sen kommer givetvis alltid de som är kassa att gnöla och det finns många som tror att de är bra medan de inte är det...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Sith Inquisitor tillhör nog en av favoriterna hos många.

Besluts ångest mellan Sorcerer och Operativ för min egen del, tänkte specca healing primärt och dps sen.
Solaris här skulle ge mig lite feedback här på nån av dom eller båda.

Jag tror operativ kan vara rolig, sniper också. Deras färdigheter är intressanta. Dock så tar man order från folk... men det kanske man får leva med. Först Sith för mig, sen kommer jag vara rätt sugen på denna klass.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Gremanz:

Kommer att vara god balans, mest ont om healers i betan. På PVP servrar känns det som Jedi dps kommer dominera över Guardian.

Sen kommer PVP-nördar alltid gnälla över obalans, skills måste nerfas osv... Men det är i min mening ett ganska uselt PVP-spel. Liksom, spela någonting annat... Detta är KOTOR3 i skepnaden av ett mediokert MMO. Du spelar detta ensam och betar av klass- för klass. Frågan är vad som händer om 2 år, när alla kört igenom allt och så sitter vi/de här med ett sisådär MMO som försöker "keep up" med nytt storycontent.

Folk som mummlar om "det är bara beta, massor kommer ändras" har en rätt skev världsbild. Jag kommer spela igenom klasserna för storyn och sen lägga det på hyllan, såvida det inte händer något radikalt med spelets grundläggande design (instances, alla jävla hissar & tunnlar, och warzones) Finns en rätt fin .pdf från Game Dev. Conference där de går igenom vad faktiskt beta är till för... och det är inte vad de flesta tror.

Bitter?

Slutbeta är till för samma sak som det alltid är och det är att stresstesta hårdvara. Ingen ska väl tro att de kommer hinna göra några radikala förändringar på en månad. Men behöver inte lusläsa .pdf:er för att fatta det.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Tycker ni spelet att är "öppet"? När jag körde förra helgen så körde jag sith inqusitor och det kändes väldigt linjeformat, man hade några main questar och man sprang och gjorde dem, that is. Kändes lite väl "Instängt".
Jag kom dock bara till level 6 tror jag, men är det någon skillnad senare? Är det mer "öppet" i högre level, typ som i WoW, där man kan vara i 2-3 områden för samma level och att det finns massor med olika questar osv.
Har lite funderingar på om jag ska köpa det eller inte.

Permalänk
Medlem

Vad jag har förstått så kan du välja vilken planet du vill vara på..

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Processor: Intel i7 2700k @ 4,6 GHz | Kylare: Thermalight Silver Arrow | Grafikkort: Asus GTX 560Ti DirectCU II TOP | Chassi: NZXT H2 | Mobo: MSI Z68-GD55 (B3) | RAM: Corsair Vengance Black Low Profile 16 GB | HDD: 2x 1 TB Segate Barracuda 7200 RPM | SSD: N/A | Nätagg: Corsair 560 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av genii:

Tycker ni spelet att är "öppet"? När jag körde förra helgen så körde jag sith inqusitor och det kändes väldigt linjeformat, man hade några main questar och man sprang och gjorde dem, that is. Kändes lite väl "Instängt".
Jag kom dock bara till level 6 tror jag, men är det någon skillnad senare? Är det mer "öppet" i högre level, typ som i WoW, där man kan vara i 2-3 områden för samma level och att det finns massor med olika questar osv.
Har lite funderingar på om jag ska köpa det eller inte.

Jag kom upp till lvl 22 och tyckte spelet öppnade upp sig mer och mer hela tiden, vet dock inte om man har flertalet zoner o välja på att lvl i eller inte, men tror att det finns en hel del alternativ efter lvl 30 då jag också antar att man börjar dela zoner med motståndet och får ta del av lite world pvp. Dom första 10 lvls eller så var väldigt instängda om man säger så, men det är ju tyvärr rätt vanligt med mmo´s det är ju lite för att man ska lära känna sin klass innan man ger sig in i den riktiga actionen. Gillar du RPG spel så tycker jag detta är värt pengarna även utan MMO aspekten då det har lika bra om inte bättre story än dom flesta single player RPG jag spelat, eller jag får iaf mer inlevelse i storyn.

Sen är jag mycket intresserad av o se hur raids o så kommer fungera, men av raid videon jag såg för en halv evighet sen tycks dom ha lyckats med o göra även raids intressanta.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Beställde de från CDON.COM igår, nu är det bara att vänta på PreAccess koden att komma då.

Ser verkligen fram emot spelet, har dock ingen aning vilken klass jag ska spela. Går fram och tillbaka hela tiden :).

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |

Permalänk
Skrivet av Gremanz:

Kommer att vara god balans, mest ont om healers i betan. På PVP servrar känns det som Jedi dps kommer dominera över Guardian.

Sen kommer PVP-nördar alltid gnälla över obalans, skills måste nerfas osv... Men det är i min mening ett ganska uselt PVP-spel. Liksom, spela någonting annat... Detta är KOTOR3 i skepnaden av ett mediokert MMO. Du spelar detta ensam och betar av klass- för klass. Frågan är vad som händer om 2 år, när alla kört igenom allt och så sitter vi/de här med ett sisådär MMO som försöker "keep up" med nytt storycontent.

Folk som mummlar om "det är bara beta, massor kommer ändras" har en rätt skev världsbild. Jag kommer spela igenom klasserna för storyn och sen lägga det på hyllan, såvida det inte händer något radikalt med spelets grundläggande design (instances, alla jävla hissar & tunnlar, och warzones) Finns en rätt fin .pdf från Game Dev. Conference där de går igenom vad faktiskt beta är till för... och det är inte vad de flesta tror.

Jag kommer vara överlycklig om det håller i 2 år utan patcher och expansioner! Det är ungefär lika lång tid jag lirade CS, och då hade jag ändå skitskoj!

ps. mediokra spel håller inte så länge.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Undrar lite hur det fungerar med "preaccess" koden.. Fick fixat min så den är addad på min SWTOR sida. Men kan jag ladda ner client någonstans?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Angående frihet i levlingen,
hann bli lvl25 på betan, och medan Tatooine var en betydligt öppnade planet än de tidigare så fann jag fortfarande inget tecken på att man ska kunna välja zon(planet) att levla i. Det blir ju så när mainquesten dikterar exakt vart man ska ta vägen hela tiden. Frågan är om det fortsätter på detta spår hela vägen upp till maxlevel?

Skrivet av Hjulstad:

Undrar lite hur det fungerar med "preaccess" koden.. Fick fixat min så den är addad på min SWTOR sida. Men kan jag ladda ner client någonstans?

Nix, klienten finns ännu inte att ladda ner vad jag vet. Hörde att mer info om Early Access ska komma nu i veckan.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.4Ghz (Noctua NH-D14) | P8Z68-V PRO | Vengeance 8GB 1600Mhz | GeForce GTX 780 | Crucial m4 128Gb | Fractal Design Define R3 | Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Solaris, såg du min fråga?

Skrivet av Gascogne:

Men nån här som har kört upp en Imperial Agent - Operativ och kan säga hur den känns?
Lite kluven mellan Operativ eller Sorcerer känns det som..

Skrivet av Solaris:

Du får ge mig lite mer än så. Som healer? Som DPS? I PVP?

Skrivet av Gascogne:

Aha missade det.
Men tänkte väl i första hand som healer och sen dps, dock inte så intressant med pvp.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Nån som var inne och joinade de sista tiden i betan i morse? Bioware ville att alla skulle in och dansa i Coruscant eller Kaas city. Jag var inne i instans 2 med runt 200-300 pers runt mig och min fps kröp verkligen. Var nere i 7 fps som lägst Hoppas att det kommer prestandaförbättringar

Ruskigt kul var det när alla gjorde ngt tillsammans även om det bara var att löjla runt. Hade hoppats på en lvl 50 Rancor worldboss eller ngt liknande men det bjöd tyvärr inte bioware på.

BTW angående questing och hur öppet det är med questzoner osv. har jag för mig att bioware sagt i nån intervju att de har stora planer för endgame och level 50 levlande men inte nu i början prelaunch. Det kommer komma fler nya planeter osv. för questande vid level 50 senare. Just nu får vi ta det som finns.

Tålamod.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Skrivet av icehawk77:

så fick jag HIRES texturer på byggnader och sånt om jag ställde in textures LOW i settings. Medans MEDIUM och HIGH i settings gav LOWRES texturer. Och NEJ, jag var inte full eller nåt.

Läste på Bioware CMs Twitter feed (http://twitter.com/#!/Rockjaw) om buggen som du nämner. Jag är nog inte den enda som hade "high" som grafikinställning genom hela betan i senaste helgen. Snacka om att missa high ress textures fullständigt. Ganska lustigt faktiskt, och det förklarar varför jag inte såg någon förbättring.

Permalänk
Medlem

En fråga angående CE ? Butiken CE köpare får..kan inte standard köpare, köpa en ring för att få tillgång till butiken ingame?
Såg nåt sånt i BETAn att man kan köpa en ring värd 1 000 000 credits...Är de så eller?

Permalänk
Medlem

Vad jag läst så kan man betala för att komma in i någon VIP-lounge där CE-butikerna ligger, men du kommer inte komma åt butiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Vad jag läst så kan man betala för att komma in i någon VIP-lounge där CE-butikerna ligger, men du kommer inte komma åt butiken.

Själv är jag mer nyfiken på vad butikerna kommer innehålla för saker...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av fork_:

Nix, klienten finns ännu inte att ladda ner vad jag vet. Hörde att mer info om Early Access ska komma nu i veckan.

Klienten som skall användas för Early Access och Launch finns tillgänglig för allmänheten.

Det du behöver göra är att gå in på www.swtor.com/tester utan att vara inloggat på något konto.

Ser ut så här:

Permalänk

Sjuka siffror! 2 miljoner har spelat betan och stresshelgerna.
Baraunder thanks giving helgen lirade 750000 pers.

http://massively.joystiq.com/2011/12/05/star-wars-the-old-rep...

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Brukar läsa på forumet här när det är något jag vill läsa, men har aldrig orkat registrera mig förrän nu. Ni har ju en riktigt fin SWTOR-tråd. ^^ Nåja. Tänkte om ni är intresserade av att spela på Republic-sidan? Skulle vara kul om det fanns svenskar på samma server. Titta gärna till på Loading om ni är sugna. Kan länka tråden, precis skapad. Finns även en SWTOR-tråd där också med typ 450 inlägg, men var gärna delaktiga i den andra tråden.

http://loading.se/forum.php?thread_id=105864

Btw, såg att någon av er som varit flitig och skriva här hade Aston Villa-emblemet! Respekt till dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Klienten som skall användas för Early Access och Launch finns tillgänglig för allmänheten.

Det du behöver göra är att gå in på www.swtor.com/tester utan att vara inloggat på något konto.

Ser ut så här:

http://dl.dropbox.com/u/29187962/Pictures/fvb.png

Härligt!!

synd att man inte kan börja ladda ner än

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Om jag nu har förstått crafting/gathering rätt så kan man bara ha 1 crafting skill och 2 gathering skills?
Eller har jag missat nått?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Klienten som skall användas för Early Access och Launch finns tillgänglig för allmänheten.

Det du behöver göra är att gå in på www.swtor.com/tester utan att vara inloggat på något konto.

Ser ut så här:

http://dl.dropbox.com/u/29187962/Pictures/fvb.png

Det var som tusan, trevligt.
Antar att man inte behöver tanka denna om man redan har betaklienten.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.4Ghz (Noctua NH-D14) | P8Z68-V PRO | Vengeance 8GB 1600Mhz | GeForce GTX 780 | Crucial m4 128Gb | Fractal Design Define R3 | Corsair TX 650W

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av fork_:

Det var som tusan, trevligt.
Antar att man inte behöver tanka denna om man redan har betaklienten.

dom sa någonstans på forumet eller twitter att dom rekommenderar att man avinstallerar alla filer som har med SWTOR att göra innan Release spelet kommer. så man inte har några filer som är från betan som kan förstöra för riktiga spelet. om det inte blir någon skillnad för dig så spelar det ingen roll.

själv kommer man vänta tills man får cd:n i hand och installera ifrån den

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

dom sa någonstans på forumet eller twitter att dom rekommenderar att man avinstallerar alla filer som har med SWTOR att göra innan Release spelet kommer. så man inte har några filer som är från betan som kan förstöra för riktiga spelet. om det inte blir någon skillnad för dig så spelar det ingen roll.

själv kommer man vänta tills man får cd:n i hand och installera ifrån den

Har hört precis tvärtom. De som spelade senaste helgen inte ska behöva göra detta, utan klienten pacthas om till retail..

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av icehawk77:

Har hört precis tvärtom. De som spelade senaste helgen inte ska behöva göra detta, utan klienten pacthas om till retail..

Thank you for your participation in the Star Wars™: The Old Republic™ Game Testing Program. In preparation for the game's official release, if you are receiving this email, you must uninstall the game-testing client before installing the launch game client.

We encourage anyone who has taken part in our Game Testing Program prior to the November 25th Beta Weekend to uninstall their previous client before installing the final Game Client.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av icehawk77:

Har hört precis tvärtom. De som spelade senaste helgen inte ska behöva göra detta, utan klienten pacthas om till retail..

Yepps, swtor beta client will patch to launch version
fast med en twist ser det ut ovan

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av icehawk77:

Har hört precis tvärtom. De som spelade senaste helgen inte ska behöva göra detta, utan klienten pacthas om till retail..

FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.

If you played before this weekend we will recommend a reinstall just to clean up, but otherwise no.

så dom som körde sista beta weekend behöver inte avinstallera men dom som körde föra veckans måste

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av SirSkitz:

Brukar läsa på forumet här när det är något jag vill läsa, men har aldrig orkat registrera mig förrän nu. Ni har ju en riktigt fin SWTOR-tråd. ^^ Nåja. Tänkte om ni är intresserade av att spela på Republic-sidan? Skulle vara kul om det fanns svenskar på samma server. Titta gärna till på Loading om ni är sugna. Kan länka tråden, precis skapad. Finns även en SWTOR-tråd där också med typ 450 inlägg, men var gärna delaktiga i den andra tråden.

http://loading.se/forum.php?thread_id=105864

Btw, såg att någon av er som varit flitig och skriva här hade Aston Villa-emblemet! Respekt till dig!

Välkommen in i forumet
Många här har gått med i svenska guild såsom Republic Of Sweden, Friskyttarna och Ruthless. Lite längre ner ser du trådar om enskilda guilds (snart är SWTOR trådarna så många att vi får en egen avdelning som WoW hehe).

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av genii:

Tycker ni spelet att är "öppet"? När jag körde förra helgen så körde jag sith inqusitor och det kändes väldigt linjeformat, man hade några main questar och man sprang och gjorde dem, that is. Kändes lite väl "Instängt".
Jag kom dock bara till level 6 tror jag, men är det någon skillnad senare? Är det mer "öppet" i högre level, typ som i WoW, där man kan vara i 2-3 områden för samma level och att det finns massor med olika questar osv.
Har lite funderingar på om jag ska köpa det eller inte.

Jag tycker det är rätt skönt med få quests i taget så länge det går att bryta av med lite pvp ibland.

Däremot så tycker jag spelet känns instängt pga instansierade världar som inte är särskilt stora. Dock kom jag aldrig så lågt så jag hoppas på att jag har fel uppfattning.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.

If you played before this weekend we will recommend a reinstall just to clean up, but otherwise no.

så dom som körde sista beta weekend behöver inte avinstallera men dom som körde föra veckans måste

Där ser man. Och om man körde BÅDA weekends då?

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.