Permalänk
Medlem

America's Army 3

Jaha, betan har släppts till fileplanet medlemmar, Har inte spelat sen 1.0, och det var inget vidare.

Men jag har inget spel jag fastnat i just nu, så jag håller på att tanka..

Någon som hunnit testat?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

har bara pre-loadat på steam inför releasen den 17e

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Ska precis trycka på launch game (:

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Fan jag mins nu varför jag vart så irriterad på skiten.. Bommar man en grej på träningen måste man göra om ALLT.. Yay!

<edit> Har bara lyckats komma in på EN server, å då laggade ALLT sönder och samman.. kanske 5 FPS/min låter rimligt. Ingen bra start.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk

Känns lite knepigt att du kommit in på EN server på AA3, DÅ DET INTE KOMMIT UT ÄN!

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Känns lite knepigt att du kommit in på EN server på AA3, DÅ DET INTE KOMMIT UT ÄN!

Att läsa första inlägget i en tråd brukar ofta vara bra innan man skriver...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Det släpps den 17:e Juni, men beta har funnits ute ett bra tag för utvalda.

En bra video som visar lite hur det blir. Bridge är detta, svårt att tro då det ser väldigt annorlunda ut:

http://www.youtube.com/watch?v=0binQoCBVYg

En sak är söker, den 17:e blir en rolig dag.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Jag håller på att tanka hem betan. Editar när det är klart, 3 h 14 min kvar nu Skulle ladda hem över natten men datorn satte sig i viloläge efter 1 h.

Visa signatur

[ Antec P182 ][ Asus M3A79-T Deluxe ][ AMD Phenom II 955 @ 3.2 Ghz ][ Zerotherm Nirvana 120 ][ Corsair Dominator PC8500 2x2 Gb @ 1066 Mhz 5-5-5-15-14 2T Unganged ]
[ Sapphire HD4870X2 ][ X-fi Xtreme Gamer ][ WD Caviar AAKS 640 Gb ][ Corsair TX650 W ][ Samsung T200 ][Windows 7 Ultimate x64 RC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Fan jag mins nu varför jag vart så irriterad på skiten.. Bommar man en grej på träningen måste man göra om ALLT.. Yay!

<edit> Har bara lyckats komma in på EN server, å då laggade ALLT sönder och samman.. kanske 5 FPS/min låter rimligt. Ingen bra start.

Tja, vi kan väl konstantera att AA3 inte är spelet för dig, som tur är kostar det inget, och är bara att slänga

BTW: det är en BETA du spelar, en beta version är normalt sett inte riktigt klar

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Visst är det en beta, men det släpps om 4 dagar ^^

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Känns lite knepigt att du kommit in på EN server på AA3, DÅ DET INTE KOMMIT UT ÄN!

Fileplanet medlemmar fick exklusiv beta access.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Är i för sig öppen beta nu

Permalänk

Det var segt. Tycker det var informationslöst. Helt plötsligt kan man kastas ut ibland, (hoppas det är bugg), matchen tar slut rätt som det är etc. Enligt mig finns det mycket att göra på den fronten. Dessutom laggar man fram. Och det är inte bara någon gång då och då utan hela rundan, om och om igen.

Visa signatur

[ Antec P182 ][ Asus M3A79-T Deluxe ][ AMD Phenom II 955 @ 3.2 Ghz ][ Zerotherm Nirvana 120 ][ Corsair Dominator PC8500 2x2 Gb @ 1066 Mhz 5-5-5-15-14 2T Unganged ]
[ Sapphire HD4870X2 ][ X-fi Xtreme Gamer ][ WD Caviar AAKS 640 Gb ][ Corsair TX650 W ][ Samsung T200 ][Windows 7 Ultimate x64 RC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Visst är det en beta, men det släpps om 4 dagar ^^

och den 18 skulle jag kunna svara på spelspecifika frågor

men just nu blir det lite tunt med svar i öppna forum.
(FP har ett eget Betaforum, testa att fråga där om du har några frågor fram till release)

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Available: 17 June 2009
This game will unlock in approximately 11 hours.

Då är det bara att vänta.

Permalänk

Pre-loadar nu.
Ska bli kul att testa AA igen det var ett tag sen man spelade det. Får hoppas på att denna version blir minst lika bra (bättre).

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Fräckt. har inte spelat aa på länge

Permalänk

Vill spela! Kom igen steam!

Permalänk
Medlem

För faan! släpp det då! Arrrgh!

Americasarmy.com sidan är nere för maintenance, så nånting händer iallafall.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

1 timme kvar!

Edit: By the way någon som vet om ens account name är samma som det ingame? Det var så i tidigare versioner iaf..

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Väntar.....

Permalänk
Medlem

verkar som om det är en 1.5gb patch som folk med deploy clienten kan dra ner.
men steam gör inget! :S

Permalänk
Medlem

[b]Trivia:[/b]
I AA1 (tror jag det var) så sköt jag befälet som skrek på skjutbana... skärmen blev svart. Efter en stund kom bilden tillbaka och då var min karaktär i en fängelsecell, och där förblev man vankandes fram och tillbaka. Vart tvungen att göra Ctrl-Alt-Del och starta om spelet!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkenss
verkar som om det är en 1.5gb patch som folk med deploy clienten kan dra ner.
men steam gör inget! :S

Hur fick du reda på det? Varför händer det inget!!? Så jävla seegt att sitta och vänta...

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

såg någon tråd på forumet. nån 2 sec glimt innan sidan försvann!

men steam butiken uppdaterade till att spelet skulle släppas inom en timma! :S

jävla skit, utvecklare måste lära sig att kunna släppa ett spel i tid.

Permalänk

Yees! Starta om Steam så nu funkar det!

Edit: Gaaah nu ska det tydligen dekrypteras också.. får se hur länge det tar -.-
Neeej servrarna pallar det inte nu..

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

och uppdateras verkar det som.

Permalänk

"This game is currently unavalible" "The steam servers are too busy to handle your request" blablabla

Permalänk

10 % dekrypterat sen är det visst en patch efter detta också :/

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk

Hur ser du det? På min står det bara "Download starting..."