Gratis Multiplayershooter

Permalänk
Medlem

Köp Team Fortress 2, finns inget i närheten enligt mig. Jag vet att du sa gratis, men kan man inte lägga en hundring eller 2 på ett spel så borde man inte köpt datorn

Grymt spel!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Quake Live
Har redan påpekats, men måste påminna dig utifallatt^^

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lakej
När jag spelade sist var det inga

Sen att spelet bjuder på höga pings och skit tråkigt gameplay är ju en annan femma.

Lägg en hundring på cod 2 eller CS

Kan nästan garantera att det här beror på din routher. Kan dock inte peka ut exakt vad det är som gör det, men när jag är i Uppsala där jag pluggar i mitt korridorsrum så hittar jag många servrar med bra ping och många spelare. När jag sen är hemma i sommaren hos föräldrarna bakom routhern så hittar jag i princip inga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazzza
Kan nästan garantera att det här beror på din routher. Kan dock inte peka ut exakt vad det är som gör det, men när jag är i Uppsala där jag pluggar i mitt korridorsrum så hittar jag många servrar med bra ping och många spelare. När jag sen är hemma i sommaren hos föräldrarna bakom routhern så hittar jag i princip inga.

Låsa upp portar?

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Asså det finns typ inga gratis spel som är värda att spela mer än nån timme tycker jag iaf, lägg ner en slant på cod2 istället!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

KOmmer inte in på nån server på quake live... har försökt massor av olika servrar banor, mm men inget har funkat provat upp till 100anslutningsförsök:S