Permalänk
Avstängd

HjÄlp Fort Tgb Cpat

tja nu blev det något konstigt..
försöker jag göra stor bokstav här nu med shift så händer inget, gör jag med shift j så kommer felkonsolen.. kan inte göra något med shift knappen så stor bokstav o allt kan man glömma. när jag tryckte på ikoner o gick in i mappar lät det som jag hållde in enter hela tiden, dirr dirr alltså. kan inte skriva med fint språk för vissa kanppar funkar inte. om caps snart slutar funka kan jag inte ens logga in på windows för har stor boktav i lösenord kan nån hjälpa mig. kan inte göra ctrl c o v heller, dock funkar det i internet explorer men inte i windows eller firefox. allt detta hände nu när jag lekte i photoshop

kopierade ett frågetecken för att kunna vara så social som möjligt och nu kan jag trycka shift o v så kommer frågetecken fram. jag vill helst inte göra systemåterställning då jag har ändrat mkt i windows mapparna.

nu är ctrl v i msn frågetecken.... hur nu kan jag inte gora v något händer hära seriöst kan nån snabba p ed sar blir säre o säre <-- BRA DÄR SLUTADE m KSÅ o nu punkt i helete

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Avstängd

var mitt tgb. ska köpa ny imorrn. lås tråd

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04