Permalänk
Medlem

särskrivningar...
Knappt att man ser på många bilder.
Du kunde väl ha skickat bilderna till den där "En" via msn, dc++ eller torrent etc.
Klart man har rätt att klaga om man inte själv inte har lagt upp någon... kanske finns en anledning att man inte gör. Bara för att jag inte kan sjunga så kan jag klaga på andra som inte kan sjunga, för många vet ju hur en bra röst låter :).
Men ta bort detta galleri eller fixa vettiga bilder, så kanske du får en bättre poäng. Då de finns folk som ger dåligt betyg bara pga. bilderna...
Mvh

Permalänk
Medlem

skakis?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem

Förlåt TS, men jag häpnade över det här galleriet, knapphändig info, slipa och måla lite på en gammal dell desktop och sen slänga upp bilder som..ja, jag tror inte att ens då jag jobbade på en verkstad för tolv år sen ens kunde åstadkomma sådan usel kvalite

Sen kan du klaga hur mycket du vill över att ingen skall bry sig om kvaliten på bilderna, om du vill visa vad du gjort och det inte går att se vad du gjort, vad är då ens meningen med bilderna.

Vill inte bara vara negativ, men det här var faktiskt ett av de sämsta jag sett hittills i år tyvärr:(

Men, jag tycker att du kan skriva ut lite mer om mjukvarorna du använder, jag är själv intresserad av att göra något sådant här, så därför blev jag väldigt nyfiken på ditt galleri:/

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

1080P? hehe...

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk

Ta bara nya bilder, t.ex. en 2 megapixel mobilkamera skulle ge bättre kvalité...
Om du inte bryr dig, så ja, bryr du dig inte?

Permalänk

Nu är det nya bilder och har rensat dom sämsta bilderna.

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Avstängd

Fult bygge och fula foton. Minus 7000 poäng från mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gudbrandsen
Nu är det nya bilder och har rensat dom sämsta bilderna.

Nu vart det lite bättre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jfqvist
Fult bygge och fula foton. Minus 7000 poäng från mig.

Detta är i alla fall bättre en att bara klaga på bild kvalitén tack för din åsikt

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem

Helt ok. Men skullle rekommendera en snyggare lackfärg.
4/10

mvh

Permalänk
Avstängd

okej från att burken va orörd tycker jag att du gjorde en försämring på den. Det hade sett bäst ut om du lämnat den i orginalskick för nån lakerare blir du aldrig

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

§7?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
§7?

??? sluta dricka nu, vars bryter detta mot regel 7

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Vet att jag bumpar med nästan en vecka men..

Vad tusan är MA? Jag är seriöst väldigt intresserad av att göra liknande, kan ingen länka mig programvaran?

Tack för infon du lade till om kontroller förresten, men vad heter din Deltaco dosa och hur fungerar den?

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olger
Vet att jag bumpar med nästan en vecka men..

Vad tusan är MA? Jag är seriöst väldigt intresserad av att göra liknande, kan ingen länka mig programvaran?

Tack för infon du lade till om kontroller förresten, men vad heter din Deltaco dosa och hur fungerar den?

http://www.maximusarcade.com/

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem

<3

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem

Bra jobbat