Rykten inför 10 sep - ATIs nya generation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
Beställer du före klockan 15 så har jag för mig att du får kortet på posten dagen efter.

Beror på vilken del av sverige du bor på. Många ställen tar det 2 dagar med paket och 1 dag med postpaket.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Kanske borde omformulera frågan... Vad är använder man x86 till? Är det alla instruktioner eller?

EDIT: Totalt off topic iofs

x86 är instruktioner din processor använder inbyggt i hårdvaran.
eftersom mer och mer av grafik och cpu närmar sig varandra kan en ny form av gpgpu börja byggas när transistorerna blir mindre.
Om man tittar på reaktor dvs Nvidias nya chip är den mer avsedd för Tesla marknaden och inte för gaming.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi
Köpte pris ett HIS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 från komplett. Står att dom ska ha det i lager så hoppas verkligen det stämmer och att kortet dyker upp imorgon!

****
https://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=495013

Finns 1 kort kvar i lager står det, när jag beställde för en timme sen stod det 5. Tror ni man hinner få kortet tills imorgon eller brukar komplett vara sega?

Komplett brukar vara snabba.
Om inte det blir fel med posten.
de har lyckas tappa bort paket ibland heh

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)