Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
jo snälla du det har jag ,men just det här med 3d och metroid anser jag inte passar i hop och att spela sådanna spel med spelkonsoller är skit svårt och ännu värre med Wiii dosorna känns skit svårt. Dock är det en vaning sak

Du är lite sen

Många spel vi gillade på -80 eller -90-talet hade många övergått från 2d till 3d
Vissa är bra, vissa är mindre bra, en smaksak

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
Du är lite sen

Många spel vi gillade på -80 eller -90-talet hade många övergått från 2d till 3d
Vissa är bra, vissa är mindre bra, en smaksak

klart att det är en smaksak, Men det betyder inte att man inte gillar och hellre ser 2d. jag har spelet "mega man X serien" Och i dom senare spelen där så övergick dom o blandade 2d med 3d. hur gammal är dom typ lika gammla som första metroid prime spelen. Om metroid hade gjort så. då hade jag kanske gillat dom bättre. Men jag står upp till va jag säger.

Konsoll är konsoll vill jag spela 3d spel då gör jag det på datorn istället

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
klart att det är en smaksak, Men det betyder inte att man inte gillar och hellre ser 2d. jag har spelet "mega man X serien" Och i dom senare spelen där så övergick dom o blandade 2d med 3d. hur gammal är dom typ lika gammla som första metroid prime spelen. Om metroid hade gjort så. då hade jag kanske gillat dom bättre. Men jag står upp till va jag säger.

Konsoll är konsoll vill jag spela 3d spel då gör jag det på datorn istället

vad av "det är en smaksak" var det du inte förstod?
Smaken är som baken
Alla har sin egen åsikt
Alla tänker inte likadant etcetc var det jag menade

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
vad av "det är en smaksak" var det du inte förstod?
Smaken är som baken
Alla har sin egen åsikt
Alla tänker inte likadant etcetc var det jag menade

jag har aldrig sagt något annat jag pratar Endast för mig skälv när jag pratar detta spel

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.