Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Samus
Jag skulle spendera mina sista 24 timmar genom att söka upp människor som säger/skriver "situationstecken" istället för citat/citationstecken och köra in kanyler under deras naglar.

Nej OK, kanske inte. Det blir nog släkt/vänner, heroin toppat med ett hopp från en bro eller dyl.

Jag tackar för det inlägget, för tills nu har jag alltid trott att det ska vara situationstecken och undrat varför. När jag nu läser citationstecken så förstår jag. Tecken som indikerar ett citat.

Permalänk
Medlem

Hade varit roligare om det vore lite som i filmen ''Naken''.

Då man kan leva ut sina animaliska instinkter och svina som bara den sen vakna upp dagen efter och allt är normalt igen.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Hade varit roligare om det vore lite som i filmen ''Naken''.

Då man kan leva ut sina animaliska instinkter och svina som bara den sen vakna upp dagen efter och allt är normalt igen.

"Måndag hela veckan" typ då, kan man ju dö också.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Dricka en sjuttis och ta 10st koffeintabletter för att sedan bli portad från de ställen i stan jag retar mig på mest. Efter det, skulle jag försöka hinna med så mycket som möjligt på den här listan:

http://biphome.spray.se/system/cp.html

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
I .o.f.s. så skulle jag kunna ta alla mina pengar och köpa rosor för och dela ut åt varenda tjej jag möter på centralstationen.

Bästa hittills! Önskar man hade modet att göra detta oavsett om man skulle dö eller inte...

Permalänk
Medlem

bomba med lsd, knulla runt med en massa tjejer, ätit alla jävla onyttigheter som en jävla gris. gått runt och slå ner folk jag inte tycker om. och sist supa mig redigt full och röka på.

Visa signatur

PSN: todddan Adda gärna

Permalänk
Medlem

Med min tur så hade jag inom första timmen på dom 24 säkerligen blivit påkörd eller liknande så jag dött innan det varit dags.

Annars hade det varit att leta upp x:et och hoppas att man kunnat få se henne härliga leende en sista gång samt höra hennes ljuva röst.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frasse013
Bästa hittills! Önskar man hade modet att göra detta oavsett om man skulle dö eller inte...

Alltså, det är ju inte som att fråga dem om dem ska på dejt. Alltså, när man går på stan o ser folk som säljer rosor, är det gött som fan o köpa ju, o bara gå runt o dela ut till tjejer som går med sina killar o flörta som fan. Kräver fan inget mod.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"