BBB fortfarande bara med 100Mbps tjänst?

Permalänk
Avstängd

Kompisen fick till svar att 1000/1000 ifrån bbb, skulle lanseras under 2010 om detta stämmer eller inte vet jag dock inte.

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem

Med alla nedskärningar som görs i dagsläget så känns det som att sådana saker kan komma att läggas på is, men man kan alltid hoppas!

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juckpuck
4G kommer aldrig att bli lika snabbt som fiber kommer bli som med all annan mobilbredband reklam hastigheter som i princip ingen når upp till

Njea..

4G är uppe vid 5Gbit/s-strecket..
http://www.nttdocomo.com/technologies/future/toward/index.htm...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag bor i villa söder om stockholm och har fortfarande max 6mbits, 100mbit är fortfarande före sin tid och jag tror inte leverantörerna kommer att satsa snabbare än så på de kommande 5 åren.

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف