HJÄLP! Min boxer funkar inte! DTB-B260V

Permalänk

HJÄLP! Min boxer funkar inte! DTB-B260V

Förut funkade (2 dagar sen) den som vanligt. Jag skulle sätta på den och så hänge den sig bara. Man kan inte stänga av och så var det bara svart i rutan. Jag tog ur kontakten och väntade en dag

Jag stoppade i kontakten. Det blev lite orangerött och så sprakade det från TV och så var det myrornas krig. Sen så kom SAMSUNG logotypen fram och efter det var det bara svart och den gröna dioden lyste. Men inget fungerar när jag trycker med fjärrkontrollen. Jag har även kollat med digitalkamera om fjärrkontrollen fungerar.

Hur gör jag? Är det någon här som vet vad man kan göra?

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX

Permalänk
Inaktiv

Ja, vänd dig till din leverantör. Du nämner varken märke, modell, leverantör, kablage eller huvudtaget något som man kan sätta tummen på.

Ring din leverantör istället, där om något kan du få hjälp.

Permalänk

oj, glömde...

SAMSUNG DTB-B260V
Den köptes från teracom är jag 95,5 % säker på. Kanske direkt från boxer.

EDIT: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=128116

Där var det tre som hade samma problem. De kunde inte lösa det.

Men får köpa ny kanske?

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX