Permalänk
Medlem

Hur går det med era serverproblem?
Väntar på orderbekräftelse och hoppas på att ni kan leverera enl överenskommet datum.

mvh
Magnus

Permalänk
Avstängd

Supportproblem

Vi har delvis fått igång supporten och alla som väntar på svar borde få det inom några timmar. Har ni inte fått svar kan ni använda er utav tråden tills problemet är löst.

Permalänk
Avstängd

Tja frågade för cirka 6-8 mån sedan när ni skulle få in 120hz paneler och ni lovade inom 3-5 mån har ni fått in dessa paneler eller kör ni med samma gamla uråldriga 60hz paneler än?
Skulle vilja köpa mig en ny laptop av er men vägrar dock köpa en med en uråldrig 60hz panel.

Permalänk
Medlem

Har skickat ett antal mail till er nu utan svar ...

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk

Hej!

har ni sett den här nya

http://www.clevo.com.tw/en/products/prodinfo.asp?productid=47...

när får ni in den med nya haswell samt 780m sli ?

eller kommer ni inte ta in den

Permalänk
Avstängd

Hej,

Vi kommer lägga upp alla Haswell-modeller inom kort men måste pga. begränsad produktionskapacitet skjuta upp vår lansering även om datorerna fysiskt är hos oss.

Med vänlig hälsning,
PCK

Permalänk

Hej , eran X-768 v. 2 modell står det att man kan ha 2xmsata till. Kan man som en newbie sätta in dem själv ? Om man köper de någon annanstans t.ex jag har 2st redan hemma som jag inte använder. Eller måste man demontera hela laptopen etc för att montera de ? tack

Permalänk
Avstängd

Hej,

Du kan sätta in dem själv relativt enkelt. Drulleförsäkring ingår förstås inte.

Med vänlig hälsning,
PCK

Permalänk

P375SM

När får ni in P375SM med 4930MX?

Permalänk
Avstängd

4930MX kan vi göra specialbeställning på men P375SM finns det inga planer på att ta in. Vi kör på P370SM.

/PCK

Permalänk
Avstängd

Grafikkort

PC-Konsulten har lanserat grafikkort till stationära datorer av märket AFOX. Korten är referenskort vilket betyder att de är tillverkade av NVIDIA själva.

Permalänk
Medlem

Har ni någon rabatt för oss på swec?

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Avstängd

Hej!

Vi har inte längre någon rabatt för Sweclockers men tar tacksamt emot förslag på prisjusteringar.

Med vänlig hälsning,
PCK

Permalänk
Medlem

Köpte en Clevo W650SR av er.

Hej!
Tackar för en perfekt monterad cpu med kylpastan som gör att den toppar max 67c under stress test.
Märkte att cpun är olåst med programmet intel xtu som kan överklockas till X41 med turbon,är det modifierat BIOS?
win 7 fungerar mindre bra då det saknas 2 drivrutiner men win 8.1 funkar perfekt.

Tyvärr så saknades stickern till cpun (klisterlappen) och det är endast 2 antenner monterade på N6300 kortet som har 3 uttag.är det möjligt att köpa till 1 extra antenn och montera?

Jag är 100% nöjd mer er som leverantör och kommer att köpa av er i framtiden och rekommenderar er till alla jag känner.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jorgen69:

Köpte en Clevo W650SR av er.

Hej!
Tackar för en perfekt monterad cpu med kylpastan som gör att den toppar max 67c under stress test.
Märkte att cpun är olåst med programmet intel xtu som kan överklockas till X41 med turbon,är det modifierat BIOS?
win 7 fungerar mindre bra då det saknas 2 drivrutiner men win 8.1 funkar perfekt.

Tyvärr så saknades stickern till cpun (klisterlappen) och det är endast 2 antenner monterade på N6300 kortet som har 3 uttag.är det möjligt att köpa till 1 extra antenn och montera?

Jag är 100% nöjd mer er som leverantör och kommer att köpa av er i framtiden och rekommenderar er till alla jag känner.

Hej!

Här har vi glömt att kika in på ett tag.

Dessvärre har det kommit till min kännedom att din maskin enbart har stöd för två antenner. Om du vill kan vi skicka dig ett annat kort mot mellanskillnaden. Hör isf. av dig till vår support.

/mySN support

Permalänk
Avstängd

PC-Konsulten ----> mySN.se - Windows 8.1 - kampanj

Nexco AB som drivit PC-Konsulten har inlett ett samarbete med tyska mySN. Med detta hoppas vi kunna erbjuda bättre support, bättre utbud och bättre priser.

För att officiellt inviga samarbetet kör vi just nu en kampanj där Windows 8.1 fås kostnadsfritt till alla datorer (med stöd för Windows 8.1). Skynda dock då kampanjen går ut under tisdagen.

/mySN

Permalänk
Avstängd

Julkampanj

Stor julkampanj med specialpriser drar igång inatt och varar till den 16:e december. Besök vår hemsida och hitta datorn som passar dig.