nämn några spel, där det finns storbystade tjejer i:D

Permalänk
Medlem

Seriöst tycker jag ni borde hjälpa han istället för klaga på allt. bfmv_tobbe tycker en speciell typ av spel och varför ska alla klaga på det?
Bara för att han föredrar en annan typ så betyder det inte att han är sexuellt frustrerad som ni påstår eller att han borde skaffa sig en riktigt flickvän.
När andra användare spelar Arma II går ni in där och kallar alla för fegisar som inte vågar springa i skogen med paintball istället?
Eller varför inte gå in i tråden för överklockning av core i7 920 och säga att alla som fått sin CPU över 4ghz är gjocka nördar som aldrig kommer få en flickvän?

Så visa lite respekt och hjälp honom istället för att mobba honom genom Internet. Att skämta om riktiga tjejer är väl ok någon gång men att köra på samma visa flera sidor efter varandra är inte roligt.

Och när ni väl tänker över vad ni skriver så borde ni också fundera lite över varför ni själva ens går in och läser i en sån här tråd om det inte är för att få se lite bilder på bröst i spel och möjligtvis en film på ett gäng tuttar. Är det för att ni också är sexuellt frustrerade och ingen tjej vill tala till er, men måste hävda er genom att klanka ner på någon som vågar säga att han tycker om storbystade animebrudar?

Jag besöker tråden varje gång det kommer nya inlägg och hoppas få se guldkorn som Ninja Gaiden men istället för jag bara se en massa gnäll. Så skärp er och skriv inget om ni bara ska gnälla. Det blir roligare för alla om ni postar något vettigt istället för en massa gnäll.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

left 4 dead 2 har fina tjejor!

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
left 4 dead 2 har fina tjejor!

HAHAHA!!

Ja, hon på bilden ser ju ut som ett Pablo Francisco-skämt

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
left 4 dead 2 har fina tjejor!

http://i32.photobucket.com/albums/d50/PissedOffZombie/Left%20...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Seriöst tycker jag ni borde hjälpa han istället för klaga på allt. bfmv_tobbe tycker en speciell typ av spel och varför ska alla klaga på det?
Bara för att han föredrar en annan typ så betyder det inte att han är sexuellt frustrerad som ni påstår eller att han borde skaffa sig en riktigt flickvän.
När andra användare spelar Arma II går ni in där och kallar alla för fegisar som inte vågar springa i skogen med paintball istället?
Eller varför inte gå in i tråden för överklockning av core i7 920 och säga att alla som fått sin CPU över 4ghz är gjocka nördar som aldrig kommer få en flickvän?

Så visa lite respekt och hjälp honom istället för att mobba honom genom Internet. Att skämta om riktiga tjejer är väl ok någon gång men att köra på samma visa flera sidor efter varandra är inte roligt.

Och när ni väl tänker över vad ni skriver så borde ni också fundera lite över varför ni själva ens går in och läser i en sån här tråd om det inte är för att få se lite bilder på bröst i spel och möjligtvis en film på ett gäng tuttar. Är det för att ni också är sexuellt frustrerade och ingen tjej vill tala till er, men måste hävda er genom att klanka ner på någon som vågar säga att han tycker om storbystade animebrudar?

Jag besöker tråden varje gång det kommer nya inlägg och hoppas få se guldkorn som Ninja Gaiden men istället för jag bara se en massa gnäll. Så skärp er och skriv inget om ni bara ska gnälla. Det blir roligare för alla om ni postar något vettigt istället för en massa gnäll.

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
http://www.gametrailers.com/video/top-ten-screwattack/17178
http://www.gametrailers.com/video/top-10-screwattack/57922

där har du,top 10 storbystade kvinno karaktärer i spelens historia.

Oj jävlar. Det var allt stora pattar i det där gulliga barnspelet.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Seriöst tycker jag ni borde hjälpa han istället för klaga på allt. bfmv_tobbe tycker en speciell typ av spel och varför ska alla klaga på det?
Bara för att han föredrar en annan typ så betyder det inte att han är sexuellt frustrerad som ni påstår eller att han borde skaffa sig en riktigt flickvän.
När andra användare spelar Arma II går ni in där och kallar alla för fegisar som inte vågar springa i skogen med paintball istället?
Eller varför inte gå in i tråden för överklockning av core i7 920 och säga att alla som fått sin CPU över 4ghz är gjocka nördar som aldrig kommer få en flickvän?

Så visa lite respekt och hjälp honom istället för att mobba honom genom Internet. Att skämta om riktiga tjejer är väl ok någon gång men att köra på samma visa flera sidor efter varandra är inte roligt.

Och när ni väl tänker över vad ni skriver så borde ni också fundera lite över varför ni själva ens går in och läser i en sån här tråd om det inte är för att få se lite bilder på bröst i spel och möjligtvis en film på ett gäng tuttar. Är det för att ni också är sexuellt frustrerade och ingen tjej vill tala till er, men måste hävda er genom att klanka ner på någon som vågar säga att han tycker om storbystade animebrudar?

Jag besöker tråden varje gång det kommer nya inlägg och hoppas få se guldkorn som Ninja Gaiden men istället för jag bara se en massa gnäll. Så skärp er och skriv inget om ni bara ska gnälla. Det blir roligare för alla om ni postar något vettigt istället för en massa gnäll.

Tack:) äntligen någon som förstår mig.
Jag tycker om att spela såna spel ju.
sen så tkr jag ju det är hett me anime tjejer, och inget fel me det.
Det är pixlar ,likväl som i en P -film är de pixlar.
Är det sjukt att vara lite över försjust i anime boobs:O?
alla har sin smack och tycke.
Det finns massor av fetish.
Sen gillar jag att styra en snygg karaktär i ett spel.
Så som lara Croft.
Finns dock inte så jätte många PC spel me stor bystade tjejer i.
Det mesta är vell till 360 och PS3.

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Medlem

Larry the king

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
http://www.gametrailers.com/video/top-ten-screwattack/17178
http://www.gametrailers.com/video/top-10-screwattack/57922

där har du,top 10 storbystade kvinno karaktärer i spelens historia.

Din andra länk om "top 10 Biggest Busts" är inte det du tror det är
"Perv" som Craig säger i videon

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
+1!!!!

Skaffa ett liv, sitta och dregla över animerade spel figurer... beklagligt

haha blir det någonsin ensamt uppe på dom höga, höga hästarna?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk

Gnäll inte på OP:n. Vem tycker inte om stora tuttar i spel?

Vad är det som man märker först i Dead or Alive? I Soulcalibur? Vad har de gjort för att locka killar till att spela?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zenzaxaznez
Gnäll inte på OP:n. Vem tycker inte om stora tuttar i spel?

Vad är det som man märker först i Dead or Alive? I Soulcalibur? Vad har de gjort för att locka killar till att spela?

Beror på vilken av dom.

Första spelet var det tuttarna för dom var så stora och onaturliga.
I tvåan var det sjävla spelet. Otroligt snyggt, snabbt och smidigt! Många riktigt bra stunder med polare osv.
Har inte spelat nå DoA spel efter det men sett lite bikinibilder ur DoA beackvolley serien. Verkar bara vara brudar i bikini med i det spelet ^^

Soul Blade serien märkte jag inte av brösten innan Taki i ettan och Sophitia i fyran. Det var ju en spelserie där dom inte la fokus på bröst bara gjorde några karaktärer sexigare.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd

Ja, du kan ju spela om och om igen i Diablo första akten slutbossen Andariel har inte ens BH på sig

Eller ladda ner en Mod till Oblivion, där finns det helt naket av båda könen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zenzaxaznez
Gnäll inte på OP:n. Vem tycker inte om stora tuttar i spel?

Vad är det som man märker först i Dead or Alive? I Soulcalibur? Vad har de gjort för att locka killar till att spela?

Småungar kanske bryr sig men inte jag. För den delen föredrar jag mellanstorleken i verkligheten. Stora bröst = 100% snygga, sant?, NOT

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
left 4 dead 2 har fina tjejor!

http://i49.tinypic.com/1687v55.jpg

Är det din fru eller morsa?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Så visa lite respekt och hjälp honom istället för att mobba honom genom Internet. Att skämta om riktiga tjejer är väl ok någon gång men att köra på samma visa flera sidor efter varandra är inte roligt.

Ok, skaffa en fleshlight

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Och när ni väl tänker över vad ni skriver så borde ni också fundera lite över varför ni själva ens går in och läser i en sån här tråd om det inte är för att få se lite bilder på bröst i spel och möjligtvis en film på ett gäng tuttar.

Visst, jag förnekar inte att det är kul att se stora tuttar, man är ju en normal man trots allt...

Citat:

Jag besöker tråden varje gång det kommer nya inlägg och hoppas få se guldkorn som Ninja Gaiden men istället för jag bara se en massa gnäll. Så skärp er och skriv inget om ni bara ska gnälla. Det blir roligare för alla om ni postar något vettigt istället för en massa gnäll.

Tja, jag hoppas att du gillar mitt konkreta bidrag till denna tråd: Fileplanet Valentine nudity

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Småungar kanske bryr sig men inte jag. För den delen föredrar jag mellanstorleken i verkligheten. Stora bröst = 100% snygga, sant?, NOT
[/B]

We all have different tastes sir.
Och vem sa någonting om verkligheten? De är animerade boobs vi snackar här. I verkligheten må de vara ofasta om de är stora, men fyiken i spel bryter som sagt mot såna lagar.