kompletts 1337 dealen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lawlen
Haha!
Någon blev lite ledsen i ögat där verkar det som?

Om du är riktigt snäll kan du kanske få köpa en utav mig för 1300-1400 hundra, en annan kom ju över fyra stycken med lite tricksande och fixande! :D:D:D
PM:a snabbt isåf! annars åker även den tredje ut på blocket!

AMD Phenom II X4 965, Black Edition SE

Inte slut än!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

1300-1400 hundra?
Ettusentrehundrahundra?

dvs 130000-140000

galet dyrt pojk =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

83st kvar, om man kan trycka på "KÖP" och beställningen går igenom så levererar Komplett den naturligtvis till det priset. Sidan lär försvinna när de sålt slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lawlen
Haha!
Någon blev lite ledsen i ögat där verkar det som?

Om du är riktigt snäll kan du kanske få köpa en utav mig för 1300-1400 hundra, en annan kom ju över fyra stycken med lite tricksande och fixande! :D:D:D
PM:a snabbt isåf! annars åker även den tredje ut på blocket!

Förmodligen kommer inte komplett godkänna din order då erbjudandet bara gäller 1 per kund. Tror knappast att de kommer skicka fler än 1st till dig. Risken är att hela din order blir makulerad och det slutar med att du inte får nån, eller att den blir försenad till nästa leverans.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Medlem

Det här var gott, amd lösning har haft ett lite billigare pris gentemot i5, nu när man kunde spara 800 kr till amd fick det bli en sådan!!

Är det någon som har bra tips på moderbräda och minne till denne? jag är inte specielt intresserad av klockning. (Jag har studentrabbat på dustin så det är alltid lite aktuelt att handla där!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
SE står nog för att det är den andra utgåvan, alltså den nya 965 som har en TDP på 125W istället för 140W som den första hade.
955BE-bilden är nog bara en felaktig bild. Allt annat stämmer in på 965BE så det är såklart en 965BE 125W.

Vad är bäst då? 125w eller 140w?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Förmodligen kommer inte din order att godkänna mer än 1st då erbjudandet bara gäller 1 per kund. Tror knappast att de kommer skicka fler till dig. Risken är att hela din order blir makulerad och det slutar med att du inte får nån, eller att den blir försenad till nästa leverans.

Hahah. Jodå!
Detta är inte första gången jag drygar ut kassan med hjälp av deras erbjudanden

Har mina metoder! :D:P

PM om någon är intresserad som sagt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av direktiv
Vad är bäst då? 125w eller 140w?

Tja det är ungefär skitsamma, fast den nyare (125W) går förhoppningsvis lite kallare och är mer överklockningsvänlig. Spara ström är annars alltid positivt. Finns en artikel om den nya revisionen här på Sweclockers.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av direktiv
Vad är bäst då? 125w eller 140w?

Samma effekt osv bara mindre watt och därmed mindre värme och mindre kostnad
Så 125 ofc!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Slut.

Nej? 75st kvar vad jag kan se

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

75 Kvar

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

SE tror jag menas med C3.
fanns tidigare C2 & C3 version.

kollade kompletts tillverkar artnr: HDZ965FBGMBOX

stämmer med lådan jag fick från misco som är C3.

EDIT: sen man blir när man hämtar kaffe...blä

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av direktiv
Vad är bäst då? 125w eller 140w?

125W har C3-stepping och 140W har C2. C3an går lite svalare och klockar lite högre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naikon
Vad händer om man beställer en nu? Kommer dom att ändra priset till original innan man får den levererad?

självklart inte, du ser priset när du slutför beställningen, det är det priset som gäller.

Permalänk
Avstängd

Vill man ha ett bra system och man definitivt köpa den processorn. I nuläget är den den mesta prisvärda som finns 945:- sen kan man lägga cashen på ett bra moderkor, minnen och en bra vattenkylning så man kan köra den i 4,2Ghz =).

Permalänk
Komplett.se

Det stämmer att detta är den uppdaterade versionen av 965 Black Edition med ett TDP-värde på 125W istället för tidigare 140W. Att "SE" står med i namnet är för att denna processor var reserverad för Komplett.se. Våra kollegor på Komplett i Danmark kör en liknande kampanj och där processorn på webben benämns med "DK"

Att processorn visas som "Inte i lager. XX st. 30.jan.2010 (Bekräftad)" beror på en logistisk lösning. Processorerna ÄR i lager och kommer att skickas snarast möjligt. Det är med andra ord fritt fram att lägga beställningar tills dess att produkten tar slut, köpknappen kommer då att försvinna.

När det gäller att antalet tillgängliga processorer bitvis ökat så beror mycket på att vi tagit hand om ordrar som innehållit fler än 1 processor.

Fortsätt gärna kommentera detta i vår tråd och skicka gärna Era synpunkter via Mail eller PM.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

MVH // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Underbart att äntligen uppdatera från min gamla 6000+ till en 965 för 945 kr

Permalänk
Medlem

Hmm sitter och funderar på att köpa ett intelsystem med i7 så dyker detta upp...Vore det värt att ta denna processor istället och något av dessa moderkort?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=513307
eller
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=437488
Skulle bli en besparing på några tusen. Är i7 ändå värt det om man främst sysslar med spel, 3D och programmering?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
1300-1400 hundra?
Ettusentrehundrahundra?

dvs 130000-140000

galet dyrt pojk =P

Ännu en besviken själ ser jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Underbart att äntligen uppdatera från min gamla 6000+ till en 965 för 945 kr

Samma här!

Dock för halva priset av vad den gamla x2 kostade när den köptes...

Permalänk
Medlem

Hoppas alla med AM2+AM3 moderkort uppgraderar nu.

Vore idioti att inte göra de.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

"Hej,

I dagsläget har vi dessvärre inga uppgifter om vad nästa 1337-kampanj kommer att innehålla när den kommer att bli aktuell.

Med vänliga hälsningar
Jimmy Andersson, Komplett.se"

Taget från svaret på mailet jag sickade nyss. Hoppas att det kommer fler liknande erbjudanden!

Permalänk
Medlem

Då var den beställd!

Bra att ha snälla släktingar i Sverige som kan slussa billiga prollar till mig.

Visa signatur

|i7 950 @ 4.0 Ghz 1,3v TR Archon P'n'P | Asus P6X58D-E | Dominator 6 Gb 1600 mhz | Msi GTX580 TWNFRZR II @ 840/1680/4140 | Seasonic X-750 W | WD Black 500 Gb | Samsung F3 1Tb | CM ATCs 840 | Win 7 Ultimate 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lawlen
Ännu en besviken själ ser jag

Besviken? nej nej, sitter redan med en 965a

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vilket bra pris, kunde inte låta bli att köpa en. Nu hann jag iofs inte få den medan den fanns i lager men den kommer väl nån gång :). En fin deal då jag iaf borde få några hundralappar för min nuvarande.

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Vilket bra pris, kunde inte låta bli att köpa en. Nu hann jag iofs inte få den medan den fanns i lager men den kommer väl nån gång :). En fin deal då jag iaf borde få några hundralappar för min nuvarande.

Om du läser Kompletts inlägg ovan ser du att processorerna finns i lager.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MolenXs
Om du läser Kompletts inlägg ovan ser du att processorerna finns i lager.

Var så snabb att köpa så hann inte läsa det

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

Vart en beställning för mig med! Blir en fin uppgradering från min gamla Phenom X4 9350e

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lawlen
Om du är riktigt snäll kan du kanske få köpa en utav mig för 1300-1400 hundra

LOL@1300-1400 hundra

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori