Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Ja, det fungerar ibland helt klart. Men har fienden hyfsat artilleri och beroende på karta så är det ibland lättare sagt än gjort. I vart fall om man inte vill kampa.

Bara att slå upp tältet

Permalänk
Medlem

Haha, vi har alltså en från 322 i tråden. Jag och Uncrow blev utskällda av någon tjomme från Er för att vi deniade en capture för honom. GOTTA HAVE DEM EFFICIENCY STATS. m000

PTS om katten själv får välja.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Haha, vi har alltså en från 322 i tråden. Jag och Uncrow blev utskällda av någon tjomme från Er för att vi deniade en capture för honom. GOTTA HAVE DEM EFFICIENCY STATS. m000

PTS om katten själv får välja.

Lite olika stil på clanerna, 322 är till för de som när de känner för det ha möjlighet att delta i platoon med andra duktiga spelare. PTS blir ju omedelbart lite mer seriöst då man deltar i tävlingar och clan wars vilket inte är något jag är intresserad av i dagsläget. Alla spelare i 322 är kanske inte helt snälla i chatten mot andra spelare ;), men de allra flesta är mycket trevliga att ha att göra med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Bara att slå upp tältet

Hehe

Skrivet av Frispel:

Lite olika stil på clanerna, 322 är till för de som när de känner för det ha möjlighet att delta i platoon med andra duktiga spelare. PTS blir ju omedelbart lite mer seriöst då man deltar i tävlingar och clan wars vilket inte är något jag är intresserad av i dagsläget. Alla spelare i 322 är kanske inte helt snälla i chatten mot andra spelare ;), men de allra flesta är mycket trevliga att ha att göra med.

Jag har dels runt 50% så för låg win rate och dels saknar jag 5k slag för att ens höra av mig till er.. men det hade varit sköj med några att lira med. Jag har bara två vänner som tidvis lirar så det blir mycket ensam lir för mig. Finns det någon skön klan ni känner till som har en åldersgräns på 18-25+ tro?

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frispel:

Lite olika stil på clanerna, 322 är till för de som när de känner för det ha möjlighet att delta i platoon med andra duktiga spelare. PTS blir ju omedelbart lite mer seriöst då man deltar i tävlingar och clan wars vilket inte är något jag är intresserad av i dagsläget. Alla spelare i 322 är kanske inte helt snälla i chatten mot andra spelare ;), men de allra flesta är mycket trevliga att ha att göra med.

Mjo, tycker inte Body_Count är den snällaste man kan hitta. Han gnäller nästan alltid i General

plus, "If you meet all 4 criteria you may apply. If you apply and do not meet all 4, we'll probably TK you in battle. Reason: Time wasting." från er clan sida är ju väldigt trevligt..

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Hehe

Jag har dels runt 50% så för låg win rate och dels saknar jag 5k slag för att ens höra av mig till er.. men det hade varit sköj med några att lira med. Jag har bara två vänner som tidvis lirar så det blir mycket ensam lir för mig. Finns det någon skön klan ni känner till som har en åldersgräns på 18-25+ tro?

Sitter själv som medlem i en ny svensk Klan med 18 år som mini ålder

Är en ihop slagning mellan Swedish viking CW,En svensk Tiger och SVEA..Körde våra första CW igår och tog ett land direkt.

Skriv till Ailuron ingame om du är intresserad av att joina ett skönt gäng..

PS Måste ha minst 2 st top tier tanks i nån class

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Sitter själv som medlem i en ny svensk Klan med 18 år som mini ålder

Är en ihop slagning mellan Swedish viking CW,En svensk Tiger och SVEA..Körde våra första CW igår och tog ett land direkt.

Skriv till Ailuron ingame om du är intresserad av att joina ett skönt gäng..

PS Måste ha minst 2 st top tier tanks i nån class

Det hade varit trevligt! Men... Jag har tyvärr bara som högst ett par tier 8 heavies samt en premium tier 8. Resterande är ett större gäng tanks i 5-6.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Haha, vi har alltså en från 322 i tråden. Jag och Uncrow blev utskällda av någon tjomme från Er för att vi deniade en capture för honom. GOTTA HAVE DEM EFFICIENCY STATS. m000

PTS om katten själv får välja.

Hehe, när dem skriver sådant så gör det ju bara att man jävlas mer för att förstöra hans "stats".

Tacka vet jag junior company med trevliga britter, det är kul de!

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

PTS ser man ännu mer sällan känns som dock. 322 ser man ibland dock.

Ser PTS i princip dagligen, ibland flera ggr/dag

och när vi pratar bra klaner ska vi ju inte glömma A-P

Permalänk
Medlem

Galet drygt att köra själv ibland. Det är bara så mycket man kan göra ibland beroende på vilka man hamnar med, flera raka förluster för att senare få ett gäng vinster.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Nej, T32 har samma pen som T29'an. Ryssarna, fransmännen har tex högre pen på kanoner de kan forska fram. T32 Har vek pansar också. Kika i wot eu forumet, inte många som är nöjda där med t32. Min IS-3 a är bättre i de flesta fall men jag har fått för mig att grinda amerikanskt just nu...

T32 är en speciell tank, den är lite underpower mot Tier 9/10. Fast man kan aima på weakspots enkelt för den delen.
Sen är alla Amerikanska T29,T32,T34 och T30 som var innan, väldigt speciella spelstilar, om man är van vid ryskt,tyskt att bara rusha fram.
Så är US tvärt emot, du ska backa för att låte de komma till dig, och support för dina fiender.
T30 var en massiv dealer i dmg, bästa taktiken var att låta något mer armor gå före och sen dundra på, många var också rädd när en T30 stog och siktade för den gjorde ordentligt med dmg när man tittade fram.

Men T32 är en sniper tank, på nära håll om man säger så, du får spela mycket hull down gäller i regel alla US Tanks med torn. T32 är nog den värsta, bounchar av arty shell med den front armorn, sen så gäller det veta vart man kan stå och skjuta med bara tornet visande.
Tar ett tag men att lära sig, jag vet själv att det tog typ 150 battles innan jag började gilla T32 riktigt mycket.

Sen har ju även spelstilen ändrat med M103 och T110, man kan vara lite mer aggresiv med dom tanksen, men inte allt för mycket.
T110 är ett monster när man möter noobs som inte vet vart man ska sikta på den.

Sen personligen med min speltil och T32 så finns det inget en Tier 8 som plockar ut mig i 1v1. Är väl Franskarna med sina Autoloader, men men de ska göra dmg sen åka iväg. Det är då de är chanslösa.

Sen om du vill ha en ordentlig sniper tank, så är det att skaffa M46. Riktigt grym att träffa och gör ont, med bra reload. Sen träffar man rätt bra i full speed också.

Sen kanske det finns någon intressant clan man kan lira lite med ibland, har typ tappat intresse för många spel, var ett tag sen jag lirade WoT, men äger många tanks, T110,IS4,IS7,M46,T92 mm
Just för de jag har lirat med inte lirar så mycket längre, är kul att lira men inte själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

T32 är en speciell tank, den är lite underpower mot Tier 9/10. Fast man kan aima på weakspots enkelt för den delen.
Sen är alla Amerikanska T29,T32,T34 och T30 som var innan, väldigt speciella spelstilar, om man är van vid ryskt,tyskt att bara rusha fram.
Så är US tvärt emot, du ska backa för att låte de komma till dig, och support för dina fiender.
T30 var en massiv dealer i dmg, bästa taktiken var att låta något mer armor gå före och sen dundra på, många var också rädd när en T30 stog och siktade för den gjorde ordentligt med dmg när man tittade fram.

Men T32 är en sniper tank, på nära håll om man säger så, du får spela mycket hull down gäller i regel alla US Tanks med torn. T32 är nog den värsta, bounchar av arty shell med den front armorn, sen så gäller det veta vart man kan stå och skjuta med bara tornet visande.
Tar ett tag men att lära sig, jag vet själv att det tog typ 150 battles innan jag började gilla T32 riktigt mycket.

Sen har ju även spelstilen ändrat med M103 och T110, man kan vara lite mer aggresiv med dom tanksen, men inte allt för mycket.
T110 är ett monster när man möter noobs som inte vet vart man ska sikta på den.

Sen personligen med min speltil och T32 så finns det inget en Tier 8 som plockar ut mig i 1v1. Är väl Franskarna med sina Autoloader, men men de ska göra dmg sen åka iväg. Det är då de är chanslösa.

Sen om du vill ha en ordentlig sniper tank, så är det att skaffa M46. Riktigt grym att träffa och gör ont, med bra reload. Sen träffar man rätt bra i full speed också.

Sen kanske det finns någon intressant clan man kan lira lite med ibland, har typ tappat intresse för många spel, var ett tag sen jag lirade WoT, men äger många tanks, T110,IS4,IS7,M46,T92 mm
Just för de jag har lirat med inte lirar så mycket längre, är kul att lira men inte själv.

Jag uppskattar tiden du tog dig

Fransmännen som du säger, där får man springa och gömma sig om de försöker unloada på en! De kan plocka bort rätt mycket av ens hälsa om man inte passar sig.

Jag har dock allt upplåst och 90k xp kvar till m103 så jag har också förstått att T32 inte är en riktig heavy utan mer en support tank eller tank som endast får visa sitt lilla torn. En riktigt underlig mjuk heavy tank. Tier 9-10 har den svårt mot som du säger, svårare än tex is-3'an har. Man måste verkligen välja sina strider. Om någon dock lyckas distrahera en heavy 9-10 och den visar sidan på sitt torn eller dylikt så är det bara att skjuta på.

Jag gillar dock att försöka hjälpa laget så mycket som möjligt och fylla min roll som heavy vilket tidvis är svårt att göra med en T32'a eftersom den är så mjuk. M103 och T110 har sina brister också, de jag grindar mot, men jag är under uppfattningen att de kommer bli lite roligare med styggare pipa och hårdare pansar framåt.

Det fungerar väl ibland men ofta måste man ut och hjälpa till och försöka ta tillfälle i fakt samt leda framåt ibland.

Kikade just på M103 lite... där kommer det bli en fet grind att låsa upp allt men det är ändå en tank jag tror mig se fram emåt.

Du nämner klan och jag kan bara hålla med, det vore roligt att hitta en. Jag har för visso inte letat något men det känns som man bör ha ett par top tanks för att hitta en bra klan, men de grabbarna borde också behöva eller vilja grinda upp sig i andra träd.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Gillar de nya t10 tanksen, 1100 alpha på JagdE100 17cm kanonen etc, plus att nya T10 franska TDn unloadar 2550 skada på 10 sec med 300 pen, bara maus som kan överleva de 3 skotten blir intressant hur de buffar HTs för att matcha nya TDs och mediums.

Visa signatur

Case: Custom made: Chieftec Dragon Midtower
Motherboard: ASRock P67 Extreme 6 B3 CPU: Intel Core i5 2500k
GPU: 2x Sapphire Radeon HD5770 1GB CrossFire RAM: 8GB ( 2x4GB ) Corsair Vengeance DDR3 @1600 MHz
PSU:
Corsair TXV2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Nej, T32 har samma pen som T29'an. Ryssarna, fransmännen har tex högre pen på kanoner de kan forska fram. T32 Har vek pansar också. Kika i wot eu forumet, inte många som är nöjda där med t32. Min IS-3 a är bättre i de flesta fall men jag har fått för mig att grinda amerikanskt just nu...

Kanonen är fin.

Skrivet av IceDread:

Jag uppskattar tiden du tog dig

Fransmännen som du säger, där får man springa och gömma sig om de försöker unloada på en! De kan plocka bort rätt mycket av ens hälsa om man inte passar sig.

Jag har dock allt upplåst och 90k xp kvar till m103 så jag har också förstått att T32 inte är en riktig heavy utan mer en support tank eller tank som endast får visa sitt lilla torn. En riktigt underlig mjuk heavy tank. Tier 9-10 har den svårt mot som du säger, svårare än tex is-3'an har. Man måste verkligen välja sina strider. Om någon dock lyckas distrahera en heavy 9-10 och den visar sidan på sitt torn eller dylikt så är det bara att skjuta på.

Jag gillar dock att försöka hjälpa laget så mycket som möjligt och fylla min roll som heavy vilket tidvis är svårt att göra med en T32'a eftersom den är så mjuk. M103 och T110 har sina brister också, de jag grindar mot, men jag är under uppfattningen att de kommer bli lite roligare med styggare pipa och hårdare pansar framåt.

Det fungerar väl ibland men ofta måste man ut och hjälpa till och försöka ta tillfälle i fakt samt leda framåt ibland.

Kikade just på M103 lite... där kommer det bli en fet grind att låsa upp allt men det är ändå en tank jag tror mig se fram emåt.

Du nämner klan och jag kan bara hålla med, det vore roligt att hitta en. Jag har för visso inte letat något men det känns som man bör ha ett par top tanks för att hitta en bra klan, men de grabbarna borde också behöva eller vilja grinda upp sig i andra träd.

T32an har mer armor än is-3 i fronten. och ca 23 mindre än king tiger. Så då tycker jag is-3 och king tiger är pappers tanks dem med.
T32an kräver mer av spelaren än is-3 och kt.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Kanonen är fin.

T32an har mer armor än is-3 i fronten. och ca 23 mindre än king tiger. Så då tycker jag is-3 och king tiger är pappers tanks dem med.
T32an kräver mer av spelaren än is-3 och kt.

Jag har iofs förstört is-3 med min T32 men IS-3 kanonen är en riktig kanon.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Jag har iofs förstört is-3 med min T32 men IS-3 kanonen är en riktig kanon.

Det är även 105an på t32.

Alla gnäller att t32an är under powered och behöver massiva buffs tom folk som vill att den ska ha 120mm från m103, Men jag tycker att den är underbar, Tar några rundor att komma in i den och lära sig spelstilen.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Public 7.5 är ute nu!

http://worldoftanks.eu/news/3058-public-test-version-75/

Edit: såg precis vad som kallades D.Max på testservern, men det finns ingen sån angiven i specen för patchen. Nån som vet något om Dickermaxen och om den är på väg in eller om detta bara är nån slags bonus för supertestare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalDeLuxe:

Public 7.5 är ute nu!

http://worldoftanks.eu/news/3058-public-test-version-75/

Edit: såg precis vad som kallades D.Max på testservern, men det finns ingen sån angiven i specen för patchen. Nån som vet något om Dickermaxen och om den är på väg in eller om detta bara är nån slags bonus för supertestare?

T6 prem TD tror jag.

DMG och pen på T10 TDs är lite wtf trycker jag. Med 290+ pen behöver man knappast sikta känns det som.

Permalänk
Skrivet av OlSom:

T6 prem TD tror jag. .

Aight. Tackar, hittade den i butiken..

Har itne hunnit spela speciellt mkt men den nya tyska TD JagdPanterII känns initialt riktigt trevlig. Mycket snabbare och smidigare än Ferdin och med samma finfina kanon. En potentiell favorit.

Permalänk
Medlem

Fy helvete vad jag är otaggad att grinda fram alla tier 10 meds. Bläääääää

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Jo m4an är seg men blir bättre sen, hade samma känsla på Easy 8.

Word! helvete vad kul sherman e8 är att köra, 2,78 sek mellan varje skott med rammer och 100% crew, o snabb är den också! synd bara på armorn, e2an är bättre där men undrar om den är lika kul att köra?

Anyway, undrar hur mågna gånger de ska "justera" is-8an, är det någon som vet vad de gör med den?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk

Är det någon som vet var Jagdpanther II kommer vara i techträdet?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Är det någon som vet var Jagdpanther II kommer vara i techträdet?

När du är på vanliga Jagdpanther så kan du välja att gå på antingen Jagdpanther 2 eller Ferdinand.

Permalänk
Medlem

Nu fattar jag ingenting mer... 8,8 long på Tiger P kan skjuta 6.56 - 8.2 skott per minut. Före jag köpte rammer låg den på 7.0 och den har inte förändrats sen dess.... varför slänga bort 500 000 om det inte ger 10% kortare laddningstid som den borde?!?!

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Nu fattar jag ingenting mer... 8,8 long på Tiger P kan skjuta 6.56 - 8.2 skott per minut. Före jag köpte rammer låg den på 7.0 och den har inte förändrats sen dess.... varför slänga bort 500 000 om det inte ger 10% kortare laddningstid som den borde?!?!

Statsen i spelet förändras inte och 6.56 - 8.2 är olika tanks.

Tex tiger 1 6.56 och e-75 8.2 i rof.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Statsen i spelet förändras inte och 6.56 - 8.2 är olika tanks.

Tex tiger 1 6.56 och e-75 8.2 i rof.

så jag behövde inte rammer?....

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

så jag behövde inte rammer?....

Rammern ger dig 10% snabbare reload men det syns inte.

Det är något jag också skulle vilja haft i spelet är att man ser hur mycket statsen ändras när man skaffar rammer och vent.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Rammern ger dig 10% snabbare reload men det syns inte.

Det är något jag också skulle vilja haft i spelet är att man ser hur mycket statsen ändras när man skaffar rammer och vent.

Jag ser skillnaden i alla fall. Går t.ex från 7,6 ca till 6,6 ca (kommer inte ihåg exakt nu). Detta på typen. Men ni kanske inte kör samma mod som jag gör.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Rammern ger dig 10% snabbare reload men det syns inte.

Det är något jag också skulle vilja haft i spelet är att man ser hur mycket statsen ändras när man skaffar rammer och vent.

Skaffa mods..

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem

Vilken är den besta SPGn, TDn, Mt och HT enligt er? Sugen på att börja på en helt ny kula med tanks och då är d ju lika att ta dom besta

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!