Officiella bilder på Crysis 2

Permalänk
Melding Plague

Officiella bilder på Crysis 2

Crytek visar upp bilder på det kommande storspelet Crysis 2, uppföljaren till Crysis och Crysis: Warhead.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hell yeah, baby!

Crysis in da city!

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

Ja, kan ju inte säga att jag längtar, men kommer bli kul att se hurdant det är.

Permalänk
Medlem

Såg dessa bilderna i Gamereactor för ca en månad sedan.

Ser häftigt ut! Längtar!

Permalänk
Medlem

De flesta 12 åriga pojkar kommer pressa sin pappa att pröjsa en ny dator när spelet släpps...

...kanske.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jag vill se in game video i 1080p, inte renderingar.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
De flesta 12 åriga pojkar kommer pressa sin pappa att pröjsa en ny dator när spelet släpps...

...kanske.

Bättre grafik och lägre krav har utlovats.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

jag längtar till denna, förhoppningsvis släpps den under december:)

Visa signatur

dator1: amd 5600+ @3.184 GHz, asus radeon 5770 1gb, corsair 450W, antec three hundred
dator2: intel q6600, radeon 4850 1 gb, be quiet E9 680W, fractal design define r4, intel 330 120gb ssd

Permalänk
Medlem

Lägre krav? Så man ska släppa 2010-2011 ett spel som har lägre krav än den som släpptes 2007?

Tycker definitivt inte de ska bli lägre krav. Alla spel måste inte fungera på alla datorer i max grafik.

Hoppas de vågar att stå där de ståt hittills nämligen högst upp med bäst grafik.
Ögongodis som bara den.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafiel
Lägre krav? Så man ska släppa 2010-2011 ett spel som har lägre krav än den som släpptes 2007?

Tycker definitivt inte de ska bli lägre krav. Alla spel måste inte fungera på alla datorer i max grafik.

Hoppas de vågar att stå där de ståt hittills nämligen högst upp med bäst grafik.
Ögongodis som bara den.

Förra spelet (aka deras engine) var dåligt kodat så därför drog det överdrivet mycket.

Därför kommer nästa spel att dra mindre och se snyggare ut.

Permalänk
Hedersmedlem

Wow det vi alla väntat på (eller bara jag) Kommer bli spännande att se hur stadsmiljöer ser ut på cryengine, för naturen är ju redan snygg.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Tycker inte det såg imponerande ut

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Fin punghållare på 2:a bilden. Svårt att släppa blicken från den.

Permalänk
Medlem

Det låter nästan lite otäckt...

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk
Medlem

Detta ger mig lite Duke Nukem 3D vibbar.

Törs jag gissa att vi blir utan "vuxenhumorn" dock?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Fin punghållare på 2:a bilden. Svårt att släppa blicken från den.

You failed the gay-test

OT: Ser lovande ut

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
You failed the gay-test

Haha! Skönt skrivet...

Jo nu när man kollar närmare så är den lite stor.

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Tycker inte det såg imponerande ut

hepp, vad blir du imponerad av då?pacman?

Permalänk
Medlem

hehe första bilden där , klassiska hopp pose'en

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Gamla bilder men iaf...

NICE !!! längtar redan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Bättre grafik och lägre krav har utlovats.

Hörde du retoriken i det där? ^^

Men ja, nice iaf! Oavsett om man gillar spelet eller inte så är nog alla lika fascinerade utav grafiken

Personligen tkr jag det ska bli intressant att se spelet i stadsmiljö.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
De flesta 12 åriga pojkar kommer pressa sin pappa att pröjsa en ny dator när spelet släpps...

...kanske.

nej det kommer fungera med xbox nu får vi inte ens crysis pc exclusive men xbox ska ha allt

Permalänk

nice, kommer säkerligen va kul att spela. brukade använda crysis (warhead) endast till att testa eventuella klocks, men har fastnar för det så nu är det bland de enda onlinespelen jag lirar kul med en uppföljare i stadsmiljö

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafiel
Lägre krav? Så man ska släppa 2010-2011 ett spel som har lägre krav än den som släpptes 2007?

Tycker definitivt inte de ska bli lägre krav. Alla spel måste inte fungera på alla datorer i max grafik.

Hoppas de vågar att stå där de ståt hittills nämligen högst upp med bäst grafik.
Ögongodis som bara den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av scienta
Hörde du retoriken i det där? ^^

Men ja, nice iaf! Oavsett om man gillar spelet eller inte så är nog alla lika fascinerade utav grafiken

Personligen tkr jag det ska bli intressant att se spelet i stadsmiljö.

Hör nu här:

Bättre grafik men kravet kommer inte öka lika mycket som grafiken gör. M.a.o. bättre optimering.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Synd att den inte ser krävande ut

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Vore sweet med en PC exklusiv version anpassad för moderna grafikkort, tex. Fermi med Tessellation. Om dom kör på Xbox portning med högre upplösning och taffligt optimerade AA lösningar så kommer det suga... mark my words.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradoxnode
Synd att den inte ser krävande ut

Så för dig handlar det bara om hur krävande spelet är? Inte hur snyggt eller underhållande det är? Det optimala för din del vore alltså en omskriven version av pacman som kör furmark och superpi i bakgrunden. Då blir det ju sjukt krävande. Inte särskillt kul, men sjukt krävande.

Själv tycker jag det är skitbra om de lyckats göra spelet lika snyggt / snyggare än föregångarna med minskade hårdvaru krav.

Permalänk
Medlem

Svårt att döma utifrån dessa bilder, men jag tvivlar på att grafiken blir lika revolutionerade som den vi fick se i Crysis.

Permalänk
Medlem

Längtar
Efter allt slit av tillverkarna så ska jag nog faktiskt köpa det här spelet, speciellt nu när jag har ny dator. Ska bli fint att testa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmawn
Längtar
Efter allt slit av tillverkarna så ska jag nog faktiskt köpa det här spelet, speciellt nu när jag har ny dator. Ska bli fint att testa

ALLA spel ska ALLTID köpas!!!

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]