Permalänk

WOW konto

kan ett WOW konto vara oaktivt hur länge som helst eller tas det bort efter ett tag?
har ej spelat på drygt 1 år.
det sista jag minns innan jag slutade var att servern(burning steppes) skulle läggas ner pga för få ally spelare.
vad händer om servern läggs ner?finns mina gubbar/konto kvar eller måste man börja om?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

prova logga in på blizzards hemsida?

Permalänk
Medlem

Re: WOW konto

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
kan ett WOW konto vara oaktivt hur länge som helst eller tas det bort efter ett tag?

Jag är 100% säker på att inaktiva konton ej tas bort.

Citat:

vad händer om servern läggs ner?finns mina gubbar/konto kvar eller måste man börja om? [/B]

Dem finns kvar, frågan är bara vars.

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guybrush_Robert
prova logga in på blizzards hemsida?

eftersom det var så länge sen jag spelade,så har jag glömt bort både användarnamn och lösen till mitt account,det är därför jag undrar.
och när jag ändå är inne på det,kan man få sin konto info på nått sätt?trodde det skulle vara enkelt att bara skriva in sin hotmail som man reggade sej med och att det sen skickades dit,men icke=/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mo0rbid
Jag är 100% säker på att inaktiva konton ej tas bort.

Dem finns kvar, frågan är bara vars.

tack:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Bara att kontakta Blizzard och skriva att du glömt lösen och hela skiten, uppge hotmailen som kontot är bundet till samt skicka in ID-handlingar så fixar dom det.

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk

gick ej att logga in på det vanliga wow kontot utan man måste he ihop det med battle.net.
gjorde det och lyckades få ett nytt password eftersom jag inte mindes mitt gamla,kom in i kotot och allt tycktes vara ok,loggade ut och försökte logga in igen med det nya passwordet samt det nya inloggnings namnet för att se om allt stämde för säkerhets skull och nu kommer jag inte in i kontot igen*suck*.
så jag drog iväg ett mail och frågade varför jag nu inte kan logga in med mina nya uppgifter.

EDIT:nu blir jag helt snurrig,loggade in med mitt gamla lösen(gissade mej fram til ldet nu) och då funkade det,loggade ut åter igen och försökte logga in igen och nu kommer jag inte in igen*grrr*

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Kan det vara så att du försöker logga in med ditt användarnamn+ lösenord ?
Jag tror det kan vara så att när man lagt ihop det med battlenet så kan man behöva använda sin email+lösenord istellet för användarnamnet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
Kan det vara så att du försöker logga in med ditt användarnamn+ lösenord ?
Jag tror det kan vara så att när man lagt ihop det med battlenet så kan man behöva använda sin email+lösenord istellet för användarnamnet.

jepp,helt rätt:)
försökte igår natt med att mixtra lite och det stämde,hotmail och mitt gamla lösen var det som krävdes:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jepp,helt rätt:)
försökte igår natt med att mixtra lite och det stämde,hotmail och mitt gamla lösen var det som krävdes:)

Tror inte att konton tas bort (Om du inte testat), Jag hade själv en Paladin som jag tog bort för 1.5-2 år sedan fick tillbaks den igenom att bara skriva till GM (Har inte med saken att göra, jag vet. Men om man kan få tillbaks grejer man tagit bort själv så tror jag inte de tar bort / raderar ut konton )

Permalänk
Medlem

Kontot tas ej bort,
likaså gubbarna. Då de än inte har nån anledning att göra det, men finns säkert nån övregräns. Men ingen har nåt den

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

allt är ordnat och jag njuter just nu till fullo av att spela med mina lvl 80 gubbar igen:D
tack för svaren

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer